تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین هتل‌های شهر شیراز

شهر شیراز با جاذبه‌های گردشگری فراوان مقصد محبوب گردشگران داخلی و خارجی است، جاذبه‌های گردشگری شهر شیراز به اندازه‌ای جذاب و متنوع است که سلیقه هر گردشگری را به خود معطوف می‌کند، به همین بهانه قصد داریم بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های شهر شیراز را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل‌های شیراز

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: شهر شیراز مرکز استان فارس است که یکی از قطب‌های گردشگری ایران به شمار می‌رود. هر ساله مسافران بسیاری به شیراز سفر می‌کنند که اقامتگاه‌های زیادی برای اقامت آن‌ها در شیراز وجود دارد، از هتل‌های لوکس تا اقامتگاه‌های سنتی و هتل آپارتمان وهتل‌های ارزان و... .

اگر قصد سفر به شیراز را دارید با ما در جامعه ۲۴ همراه باشید تا با بهترین هتل‌های شهر شیراز آشنا شوید.

هتل پنج ستاره هما شیراز

معرفی بهترین هتل‌های شهر توریستی شیراز

هتل پنج ستاره هما یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر شیراز به حساب می‌آید. این هتل در مجموع ۲۳۲ واحد دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت رایگان، سرویس اتاق، پارکینگ خودرو، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، استخر، ماساژ، سونا و جکوزی و ترنسفر فرودگاهی اشاره کرد.

همچنین اتاق‌های هتل پنج ستاره هما مجهز به مینی‌بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، چای‌ساز و یخچال هستند. فاصله هتل هما تا جاذبه‌های گردشگری شیراز مانند ارگ کریم خان زند ۵ دقیقه با ماشین، تا حمام وکیل ۷ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری کاراندیش شیراز ۶ دقیقه با ماشین، تا باغ جهان‌نما ۶ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه حافظ (حافظیه) ۹ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه شاهچراغ ۹ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه شیراز ۲۱ دقیقه با ماشین و تا راه آهن شیراز ۲۷ دقیقه با ماشین است.

هتل پنج ستاره چمران

معرفی بهترین هتل‌های شهر توریستی شیراز

هتل پنج ستاره چمران، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های شهر شیراز است. این هتل در مجموع ۲۵۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات هتل چمران می‌توان به سرویس اتاق، رستوران، کافی شاپ، ترنسفر فرودگاهی، اینترنت، سالن ورزشی، پارکینگ رایگان، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

همچنین اتاق‌های هتل پنج ستاره چمران مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، چای‌ساز، مینی‌بار و یخچال هستند. فاصله هتل چمران تا جاذبه‌های گردشگری شهر شیراز مانند ارگ کریم خان زند ۱۲ دقیقه با ماشین، تا حمام وکیل ۱۴ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری کاراندیش شیراز ۱۱ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه شاهچراغ ۱۶ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه حافظ (حافظیه) ۱۵ دقیقه با ماشین، تا باغ جهان‌نما ۱۲ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه شیراز ۲۵ دقیقه با ماشین و تا راه آهن شیراز ۱۷ دقیقه با ماشین است.

هتل پنج ستاره زندیه

معرفی بهترین هتل‌های شهر توریستی شیراز

هتل پنج ستاره زندیه یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر شیراز به شمار می‌رود. این هتل در مجموع ۷۲ واحد دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات هتل زندیه می‌توان به پارکینگ خودرو، رستوران، اینترنت رایگان، استخر، سونا و جکوزی، خدمات CIP، ترنسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته و سالن ورزشی اشاره کرد.

همچنین اتاق‌های هتل پنج ستاره زندیه مجهز به تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون، چای‌ساز و یخچال هستند. فاصله هتل زندیه تا جاذبه‌های گردشگری شهر شیراز مانند ترمینال مسافربری کاراندیش شیراز ۷ دقیقه با ماشین، تا ارگ کریم خان زند ۵ دقیقه پیاده، تا باغ جهان‌نما ۶ دقیقه با ماشین، تا حمام وکیل ۳ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه شاهچراغ ۶ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه شیراز ۲۱ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه حافظ (حافظیه) ۹ دقیقه با ماشین و تا راه آهن شیراز ۲۸ دقیقه با ماشین است.

هتل پنج ستاره بزرگ شیراز

معرفی بهترین هتل‌های شهر توریستی شیراز

هتل پنج ستاره بزرگ شیراز یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر شیراز است. این هتل ۱۵۸ واحد دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات هتل پنج ستاره بزرگ می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ خودرو، کافی شاپ، رستوران، سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، خدمات CIP، ترنسفر فرودگاهی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

همچنین تمام اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون، یخچال، حمام و دستشویی خصوصی و چای‌ساز هستند. رستوران این هتل انواع غذا‌های ایرانی و سنتی را سرو می‌کند.

فاصله هتل بزرگ شیراز تا جاذبه‌های گردشگری شهر شیراز مانند ارگ کریم خان زند ۷ دقیقه با ماشین، تا حمام وکیل ۹ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری کاراندیش شیراز ۸ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه شاهچراغ ۱۲ دقیقه با ماشین، تا باغ جهان‌نما ۸ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه حافظ (حافظیه) ۵ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه شیراز ۲۳ دقیقه با ماشین و تا راه آهن شیراز ۲۴ دقیقه با ماشین است.

هتل پنج ستاره پرسپولیس

معرفی بهترین هتل‌های شهر توریستی شیراز

هتل پنج ستاره پرسپولیس یکی از مجلل‌ترین هتل‌های شهر شیراز به حساب می‌آید، این هتل در مجموع  ۱۰۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات هتل پرسپولیس می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ خودرو، خدمات CIP، سرویس اتاق، رستوران، سونا و جکوزی، استخر، ترنسفر فرودگاهی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

همچنین اتاق‌های هتل پنج ستاره پرسپولیس مجهز به مینی‌بار، تلویزیون، چای‌ساز، یخچال، صندوق امانات و تهویه مطبوع هستند.

فاصله هتل پرسپولیس تا جاذبه‌های گردشگری شهر شیراز مانند ارگ کریم خان زند ۶ دقیقه با ماشین، از راه آهن شیراز ۲۴ دقیقه با ماشین، از فرودگاه شیراز ۲۱ دقیقه با ماشین، از ترمینال مسافربری کاراندیش ۷ دقیقه با ماشین، از آرامگاه شاهچراغ ۱۱ دقیقه با ماشین و از آرامگاه حافظ (حافظیه) ۶ دقیقه پیاده است.

هتل پنج ستاره بین المللی پارس

معرفی بهترین هتل‌های شهر توریستی شیراز

هتل پنج ستاره بین‌المللی پارس یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر شیراز است که در مجموع ۱۸۹ واحد دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات هتل پنج ستاره پارس می‌توان به سرویس اتاق، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، ترنسفر فرودگاهی، استخر، سونا و جکوزی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

همچنین اتاق‌های هتل پنج ستاره بین المللی پارس مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، چای‌ساز، مینی‌بار و یخچال هستند.

فاصله هتل بین المللی پارس تا جاذبه‌های گردشگری شهر شیراز مانند ارگ کریم خان زند ۹ دقیقه با ماشین، تا حمام وکیل ۱۱ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری کاراندیش شیراز ۱۰ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه شاهچراغ ۱۳ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه حافظ (حافظیه) ۱۴ دقیقه با ماشین، تا باغ جهان‌نما ۱۱ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه شیراز ۲۴ دقیقه با ماشین و تا راه آهن شیراز ۲۸ دقیقه با ماشین است.

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان