تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۱

حضور بانوان در بازی استقلال - مس قطعی شد

زنان فوتبال‌دوست می‌توانند از بازی استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر دیدن کنند.

حضور بانوان در ورزشگاه

رویداد۲۴ بعد از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام وزارت کشور مجوز ورود ۵۰۰ هوادار خانم را برای مسابقه استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی صادر کرد و این تعداد با حضور در طبقه دوم می‌توانند بازی را تماشا کنند.

بعد از اعلام وزیر کشور مبنی بر اینکه برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها مشکلی وجود ندارد، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری‌های لازم را انجام دادند و در نهایت، قرار بر این شد تا فعلا در ورزشگاه آزادی حضور بانوان آزاد شود و سپس با تجهیز ورزشگاه‌های دیگر این امکانات به سایر ورزشگاه‌ها نیز برسد.

بر این اساس، طبق هماهنگی انجام شده دیدار استقلال و مس کرمان با حضور حدود ۵۰۰ هوادار زن برگزار خواهد شد. طبق این برنامه ریزی ۵۰۰ هوادار خانم از طریق سامانه بلیت فروشی امکان تهیه بلیت مسابقه استقلال و مس را دارند.


بیشتربخوانید: رد اظهارات وزیر ورزش توسط سازمان لیگ/ نامه FIFA برای ورود بانوان الزام‌آور است، نه پیشنهادی!


این هواداران در بخشی از ورزشگاه از طبقه دوم مستقر می‌شوند و همچنین پارکینگ مجزایی برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد. آن‌ها از در شرقی وارد ورزشگاه می‌شوند و ورودی‌های مجزا با مردان خواهند داشت.

با توجه به الزام‌های فیفا برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها این موضوع در ایران به مرحله نهایی رسیده و اگر همه چیز در مسابقه فردای استقلال و مس خوب پیش برود، احتمالا در آینده شاهد حضور بیشتر و گسترده زنان در ورزشگاه‌ها نیز خواهیم بود.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و مس ساعت ۱۹ روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان