تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۱

برگزاری جلسه هم اندیشی فعالان صنعت خودرو با وزیر صمت در سفارت ایران در روسیه

با حضور وزیر صمت و سفیر ایران در روسیه در محل سفارت ایران در مسکو، نشستی با فعالان خودروساز و قطعه ساز و هییت تجاری ایران در نمایشگاه اتومبیلیتی روسیه برگزار شد.

برگزاری جلسه هم اندیشی فعالان صنعت خودرو با وزیر صمت در سفارت ایران در روسیه

رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز در این مراسم کاظم جلالی سفير ايران در روسیه از استقبال شركت هاي روسي در همكاري با شركت هاي فعال در حوزه قطعه و خودرو خبر داد و بر پيگيري تفاهمنامه ها و مراودات تجاري تاكيد كرد.

در ادامه مصطفی طاهري رئيس كمیسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي هم به حمايت مجلس و كمیسيون صنايع مجلس از توليدكنندگان و صادرات و تسهيل در كسب و كارها اشاره كرد و از سركوب قيمت ها انتقاد كرد و گفت: قيمت گذاری دستوري در زنجيره تامين و ايجاد گلوگاه ها، اثرات منفي دارد و بايد نحوه قيمت گذاري را تصحيح كنيم تا بتوانيم با ایجاد سرمايه گذاري مناسب، باعث رفع گلوگاه هاي توليد شویم.

محمد علی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا هم در این نشست گفت: مذاكرات و تفاهمنامه هاي بسيار خوبي با قطعه سازها و خودروسازان روسی انجام شده و روابط تجاري خوبي در اين حوزه با روسيه در پيش خواهيم داشت. همچنين ازبر بانك روسيه در طرح هاي مشاركتی با خودروسازان و قطعه سازان روسی حضور خواهد داشت.

گفتنی است در اين نشست صميمي توليدكنندگان و بازرگانان ايراني مشكلات و طرح هاي خود را با وزير صمت، سفير ايران در روسيه و رئيس كمیسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي ايران در ميان گذاشتند.

برچسب ها: اخبار سایپا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان