تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۱

نکونام: عزت‌اللهی دوست ندارد به فوتبال ایران بیاید/ بازی سختی با تراکتور داریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید سعید عزت‌اللهی دوست ندارد به فوتبال ایران بیاید.

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستانرویداد۲۴ تیم فوتبال فولاد در جریان هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (جمعه) از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا میزبان تراکتور است.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پیش این دیدار اظهار کرد: از اینکه در بازی فردا هوادارانمان را داریم، خوشحالم. سال گذشته در یک بازی حضور آن‌ها را به صورت نصفه و نیمه داشتیم اما از اینکه فردا هوادارانمان به ورزشگاه می‌آیند و به ما انگیزه مضاعف می‌دهند، خوشحال هستم و از آنها می‌خواهم به بازیکنانم تا دقیقه ۱۰۰ انرژی بدهند. امیدوارم اگر حضور بانوان در ورزشگاه ها آزاد است برای ورزشگاه فولاد هم به همین صورت باشد چون هوادارانمان همیشه کنارمان هستند.

وی با بیان اینکه گول نتایج دو هفته ابتدایی تراکتور را نمی‌خورد، افزود: تراکتور تیم خوب، با کیفیت و قابل احترامی است و این تیم را آنالیز کرده‌ایم. ۱۵ بازیکن جدید به این تیم اضافه شده است و مربی بسیار خوب و بزرگی دارد و این نیز شرایط را برای ما سخت می‌کند. همچنین تراکتور خارجی‌های باکیفیتی دارد و تیم کاملاً متفاوتی است. بازی سختی با آنها داریم زیرا توانایی تیم شان را دیده‌ام. امیدوارم فردا یک بازی خوب ارائه دهیم و بازیکنانم با تمرکز بالا و فعل خواستن، بهترین عملکرد به نمایش بگذارند و به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص عدم گل زنی تیمش در دو بازی ابتدایی لیگ، خاطرنشان کرد: همان طور که در تیمم، خط دفاع را می‌بینم، خط حمله را هم می‌بینم و برایم مهم نیست که چه کسی گل می‌زند. در بازی قبل با دو فوروارد بازی کردیم و فردا هم به همین صورت بازی خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. همه بازیکنان در تمام دنیا می‌خواهند گل بزنند اما نهایتاً این تیم است که موفق می‌شود. امیدوارم فردا کمی در ضربات آخر شانس داشته باشیم و توپ هایمان به گل تبدیل شود.


بیشتر بخوانید: محمود فکری: علی دایی کلاً سمت تیم ملی نیاید/ فرهاد مجیدی هم باید یکی از گزینه‌ها باشد


وی در خصوص جذب یونس دلفی، گفت: پیش از شروع فصل صحبت‌هایی با این بازیکن داشتم و برنامه‌ ما این بود که همان موقع جذب شود اما دیر به تیم اضافه شد. از نظر بدنی کمی عقب است و اکنون به صورت ویژه با بدنساز تیم کار می‌کند. او در هر پستی که نیاز باشد به کار گرفته می‌شود. دلفی بازیکن باکیفیت، خوب، جوان و آینده داری است. امیدوارم بتوانیم کمک کنیم تا رشد داشته باشد و در بهترین تیم های اروپایی بازی کند.

نکونام در خصوص علت جذب نشدن سعید عزت‌اللهی نیز خاطرنشان کرد: خودم با عزت‌اللهی صحبت کردم و او از دوستان خوب من است و در تیم ملی نیز کنار هم بوده‌ایم. او دوست ندارد به فوتبال ایران بیاید و متأسفانه ما بازیکن‌هایی را که می‌خواستیم را نتوانستیم جذب کنیم و عزت‌اللهی هم می‌خواهد در اروپا بازی کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان