تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۷ نظر

افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان از شهریور

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بازنشستگان می‌توانند طی چند روز آینده احکام خود را در سیستم الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی مشاهده کنند و معوقات و مابه‌التفاوت افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی نیز پرداخت خواهد شد.

افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان از شهریور

رویداد۲۴ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح از شهریور ماه خبر داد و گفت: معوقات بازنشستگان نیز در آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش تسنیم، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز با حضور در یک تلویزیونی درباره جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح اظهار کرد: در این زمینه ابتدا باید از رئیس‌جمهور تشکر کنم که شخصاً نسبت به این موضوع ورود پیدا کرد و با دستور ویژه آقای رئیسی، این مسئله به سمتی رفت که به افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح انجامید.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، حقوق بازنشستگان سایر سطوح بر مبنای مصوبه شورای عالی کار در سال جاری افزایش یافت که در همین خصوص حقوق این گروه از بازنشستگان ۳۸ درصدی بعلاوه عدد ۵۱۵ هزار تومان افزایش یافت و دغدغه بازنشستگان در این زمینه پاسخ داده شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به افزایش حقوق بازشتستگان حداقل‌بگیران و سایر سطوح در سال جاری گفت: افزایش ۵۷.۴ درصدی برای حداقل بگیران بود و ۳۸ درصدی بعلاوه ۵۱۵ هزار تومان برای سایر سطوح، بی‌سابقه بوده است.

موسوی افزود: انشاءالله در شهریور ماه، احکام بازنشستگان سایر سطوح صادر و پرداخت حقوق این افراد نیز بر اساس احکام جدید خواهد بود.

وی تصریح کرد: بازنشستگان می‌توانند طی چند روز آینده احکام خود را در سیستم الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی مشاهده کنند و معوقات و مابه‌التفاوت افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی نیز پرداخت خواهد شد و از اول فروردین سال ۱۴۰۱ این افزایش اعمال خواهد شد، اما برای پرداخت معوقات باید زمینه‌هایی فراهم شود و در ارتباط با مباحث مالی این مابه‌التفاوت جلساتی را با کانون بازنشستگان برگزار کرده‌ایم و این جزو تعهداتمان است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانید زمانی برای پرداخت معوقات و مابه‌التفاوت افزایش ۳۸ درصدی بازنشستگان سایر سطوح اعلام کنید، گفت: تلاش می‌کنیم از این سهامی که از دولت می‌گیریم آن را تبدیل به نقدینگی کنیم و پرداخت کنیم البته مدل‌هایی را نیز طراحی می‌کنیم و بازنشستگان نگران نباشند و ما تلاش خواهیم کرد در اسرع وقت این شرایط فراهم شود که پرداخت معوقات را انجام دهیم.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
0
0
پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ۱۹:۱۰:۳۵
در پاسخ به علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی
بخشنامه بانک مرکزی توسط بانک ها از بهمن ماه سال 1400 تاکنون پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی عمل و اجرا نشده است چرا؟
و کسی هم پاسخگو نیست چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۰:۴۶
جزئیات پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اربعین به بازنشستگان/ و این در حالی است که بانک ها از بهمن ماه سال 1400 تاکنون وام 50 تا 100 میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند و خودداری کردند چرا؟
مدیران بانک ها در این مدت 8 ماه دستور رئیس جمهور و بخشنامه بانک مرکزی را عمل و اجرا نکردند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۹:۱۳
امکان مشاهده در سامانه خدمات غیرحضوری
احکام جدید بازنشستگان سایر سطوح صادر شد
احکام جدید و فیش حقوقی شهریور ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تأمین‌ اجتماعی در سامانه خدمات غیرالکترونیک این سازمان منتشر شد.
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
0
بازنشستگان متقاضی وام تأمین اجتماعی را سرگردان کرده‌اند
با توجه به اعلام مسئولان تأمین اجتماعی برای دریافت وام بازنشستگان به بانک رفاه کارگران به عنوان بانک عامل پرداخت مستمری‌ام مراجعه کردم که گفتند از این وام خبری نیست و اگر وام دیگری می‌خواهی، باید سپرده‌گذاری کنی تا پس از ۶ ماه اگر شرایط‌اش را داشتی، به تو وام پرداخت شود. بعد با کلی هزینه به شعبه تأمین اجتماعی واقع در جنب بیمارستان این سازمان رفتم که پاسخ دادند باید به کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مراجعه کنم، که در آنجا هم متوجه شدم سایت پرداخت وام به بازنشستگان مسدود شده است!‌ چرا مسئولان تأمین اجتماعی عده‌ای پیرمرد و پیرزن بازنشسته را برای دریافت وام به دنبال نخودسیاه می‌فرستند و قبل از آن که منابع آن را برای تمامی مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی تامین کنند ، خبرش را اعلام می‌دارند؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
شاکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
0
0
از بهمن ماه سال 1400 تاکنون در باره پرداخت نکردن وام 50 الی 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی علیه بانک ها بیش از 999 هزار بار در رسانه ها وغیره شکایت و اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه در کشور به اصطلاح اسلامی تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است شرم آور و تاسف است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
0
خبر تازه درباره حقوق بازنشستگان/ واریز مابه التفاوت حقوق بازنشستگان از فردا
بازنشستگان سایر سطوح کارگری در انتظار پرداخت معوقات پنج ماه اول سال هستند؛ این بازنشستگان انتظار دارند مطالبات به زودی پرداخت شود.
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
0
0
قرار بود معوقات ۵ ماهه بازنشستگان تامین اجتماعی اول مهر ماه واریز شود ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری واریز نیست چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان