تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱

معرفی بهترین هتل‌های شهر گرگان

شهر گرگان یکی از شهر‌های بسیار زیبا و توریستی شمال کشور است که جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فراوانی در خود جای داده است.

هتل‌های شهر گرگان

رویداد۲۴ گرگان، یکی از زیبا‌ترین شهر‌های شمالی کشور است که در بخش جنوبی استان گلستان واقع شده است. گرگان از سمت شمال با آق قلا و بندر ترکمن همسایه است و از سمت جنوب به استان سمنان ختم می‌شود.

نام شهرستان گرگان از ابتدا این نبود، بلکه شهر گرگان تا سال ۱۳۱۶ به استرآباد مشهور بوده است. این شهر به علت جاذبه‌های گردشگری بسیار و موقعیت استراتژیک خود در بخش شمالی کشور مقصد بسیاری از گردشگران است که در این مطلب قصد داریم تا بهترین اقامتگاه‌های شهر گرگان را برای اقامت و سفر به شما معرفی کنیم.

هتل پنج ستاره بوتانیک گرگان

معرفی بهترین هتل‌های شهر گرگان

به گزارش جامعه ۲۴، هتل پنج ستاره قصر بوتانیک گرگان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های شهر گرگان است، که درباغی به وسعت ۴ هکتار در سال ۱۳۹۳ به عنوان یکی از هتل‌های لوکس هتل‌های منطقه افتتاح شده است. این هتل مجلل چشم انداز بسیار زیبایی به دشت‌های سرسبز گرگان دارد که منظره‌ای شگفت انگیز را برای گردشگران گرامی فراهم کرده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل مسیر پیاده روی به طول یک کیلومتر و زمین‌های تنیس و ورزش است. هتل پنج ستاره قصر بوتانیک در مجموع ۶ طبقه و ۷۵ واحد، اتاق مدرن و مجهز به بهترین امکانات رفاهی در سطح خوبی برای گردشگران دارد.

هتل چهار ستاره شهاب ناهارخوران گرگان

معرفی بهترین هتل‌های شهر گرگان

هتل چهار ستاره شهاب ناهار خوران شهر گرگان یکی از هتل‌های لوکس این شهر است، که در سال ۱۳۹۳ در ۴ طبقه و ۴۳ واحد اقامتی در یکی از بهترین مناطق شهر گرگان واقع شده است. این هتل چهار ستاره با مناطق حفاظت شده و جنگل‌های زیبای گرگان فاصله اندکی دارد و فضای مناسبی را برای علاقه‌مندان به طبیعت ایجاد کرده است. این هتل از امکانات رفاهی خوبی برای مسافران برخوردار است و خدمات ویژه با کادری مجرب و آموزش دیده ارائه می‌دهد و در تمام فصول سال پذیرای گردشگران است.

هتل چهار ستاره آذین گرگان

معرفی بهترین هتل‌های شهر گرگان

هتل بین المللی چهار ستاره آذین یکی از زیباترین اقامتگاه‌های گرگان است که در ورودی شهر واقع شده است. این هتل چهار ستاره با چشم اندازی زیبا از شمال به دشت زیبای ترکمن و از جنوب به کوه‌ها و جنگل سرسبز گلستان مشرف است.

از مهمترین ویژگی‌های هتل چهار ستاره آذین می‌توان به فاصله‌ ۲۰ دقیقه‌ای با کاخ آقا محمدخان و فاصله کمتر از نیم ساعت با پارک جنگلی ناهار خوران استان گلستان اشاره کرد. این هتل چهار ستاره در مجموع در ۷ طبقه و ۳۴ واحد اقامتی ساخته شده است که امکانات رفاهی خوبی برای گردشگران و مسافران خود فراهم می‌کند.

هتل سه ستاره جهانگردی ناهارخوران

معرفی بهترین هتل‌های شهر گرگان

هتل جهانگردی ناهارخوران یکی از هتل‌های خوب و سه ستاره شهر گرگان است که در سال ۱۳۵۴ تاسیس شد و جهت ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۸۹ به طور کامل بازسازی شده است. این هتل زیبا و قدیمی در بلوار ناهار خوران شهر گرگان و در مرکز جنگل‌های هیرکانی و فاصله ۸ کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل سه ستاره می‌توان به دسترسی آسان آن به پارک جنگلی النگدره و روستای توریستی زیارت اشاره کرد. هتل سه ستاره جهانگردی شهر گرگان در مجموع در ۳ طبقه و ۱۵۰ واحد اقامتی ساخته شده است که دارای انواع اتاق‌های کلبه‌ای و سوئیت است و امکانات رفاهی خوبی به همراه کادر مجرب و منظم دارد و خدمات خوبی را به گردشگران ارائه می‌دهد.

هتل دو ستاره زیارت گرگان

معرفی بهترین هتل‌های شهر گرگان

هتل دو ستاره زیارت یکی دیگر از اقامتگاه‌های محبوب شهر گرگان است. این هتل دو ستاره با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در روستای خوش آب و هوای زیارت و در بخش پایانی جاده زیبا و خاطره انگیز ناهارخوران شهر گرگان واقع شده است.

قرارگیری هتل دو ستاره زیارت در روستای بکر و زیبای زیارت که آب و هوایی خنک و مطلوب دارد، یکی از ویژگی‌های این هتل دو ستاره است. همچنین اتاق‌های این هتل روبه روی مناظر زیبا و طبیعی شهر گرگان هستند که امکان گشت و گذار و تفریح در دل طبیعت را برای مسافران فراهم کرده است. هتل دو ستاره زیارت در مجموع ۴ طبقه و ۲۷ واحد اقامتی دارد که با امکانات رفاهی خوب و کادر مجرب، هرساله پذیرای بسیاری از گردشگران است.

منبع: جامعه 24
برچسب ها: گردشگری ایران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان