تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
هیات مدیره مصوب کرد

افزایش سرمایه بیمه پارسیان به ۱۳۰۰ میلیارد تومان

اعضای هیات مدیره بیمه پارسیان در نشست 19 شهریور 1401 به افزایش مرحله دوم سرمایه این شرکت از مبلغ 12 هزار میلیارد ريال به مبلغ 13 میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران رای دادند و قرار است نسبت به تهیه و انتشار آگهی پذیره‌نویسی به منظور رعایت حق تقدم سهامداران با هماهنگی سازمان بورس اقدلام شود.

بیمه پارسیانرویداد۲۴ بهاره صفاری: اعضای هیات مدیره بیمه پارسیان در نشست ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ به افزایش مرحله دوم سرمایه این شرکت از مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران رای دادند و قرار است نسبت به تهیه و انتشار آگهی پذیره‌نویسی به منظور رعایت حق تقدم سهامداران با هماهنگی سازمان بورس اقدلام شود.

به گزارش دنیای بیمه، صورت جلسه افزایش سرمایه بیمه پاسارگاد به تایید کورش پرویزیان، هادی اویار حسین، علی مدرسی نیا یزدی، محمود تدین و نادر صفاجو رسیده است.

گفتنی اس در مجمع عمومی فوق‌العاده ۳ اسفند ۱۴۰۰ صاحبان سهام بیمه پارسیان به افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال به ۱۳ هزار میلیارد ریال طی ۲ مرحله رای داده بودند که مرحله نخست آن از مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال به ۱۲ هزار میلیارد ریال در ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است.

با تصمیم جدید هیات مدیره بیمه پارسیان افزایش مرحله دوم به میزان ۸.۳۳ درصد از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران بر اساس مصوبه ۱۵ تیرماه امسال در دستور کار قرار گرفته و این اقدام قرار است با تهیه و انتشار آگهی پذیره‌نویسی به منظور رعایت حق تقدم سهامداران با هماهنگی سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شود.

برچسب ها: بیمه پارسیان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان