تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۱

بورس باز هم قرمز تمام شد +جزئیات

بورس در معاملات ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ با ریزش سنگین ۶۷۰۲ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال ۱ میلیون و ۳۹۰هزار و ۷۳۱ واحدی قرار گرفت.

پیش بینی بازار سهام

رویداد۲۴ بازار سرمایه خواه نا خواه ارتباط تنگاتنگی با وضعیت بازارهای جهانی و چند و چون مذاکرات برجام دارد. مخصوصا مشخص نشدن نتیجه نهایی برجام تاثیر مداومی بر معاملات بورس دارد و این تاثیر را متاسفانه با قرمزی رنگ بازار نشان می دهد.

بورس معاملات دومین روز هفته را با ریزش آغاز کرد و این حجم از ریزش در میانه بازار به بیش از ۲ هزار واحد هم رسید. نمادهای بورسی فارس، مدیکو، وبملت،دی و دماوند با تاثیر منفی ریزش شاخص کل را شدیدتر کردند. طبق نظر کارشناسان بورس در حال حاضر شاخص کل در محدوده حساسی قرار گرفته است و عملاً به محدوده حمایتی معتبر خود نفوذ کرده است و ادامه این روند اصلاحی می تواند به معنای شکست این محدوده حمایتی تلقی شود.

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با ریزش روبه‌رو شد و در ادامه نیز روند نزولی شدت یافت تا با کاهش ۲۵۴۵ واحدی به ۴۰۳  هزار و ۲۴ واحد رضایت دهد.

بورس باز هم قرمز تمام شد +جزئیات

در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با ریزش بیش از ۶  هزار واحدی به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۵۲,۳۰۹,۲۵۲.۳۴ میلیارد ریال، ارزش معاملات  ۲۶,۹۷۴.۸۴۷ میلیارد ریال و حجم معاملات ۴.۲۲۴ میلیارد سهم است.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس در معاملات امروز کگهر، زاگرس، خدزیل، بپاس، دماوند، آریا و فرز هستند.

بورس باز هم قرمز تمام شد +جزئیات

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازار بورس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان