تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
موسسه ملل در پنج ماه نخست سال ۱۴۰۱

کسب ۶۶۰۴ میلیارد ریال سود ناخالص/ رشد ۲۵ درصدی تنها در یک ماه

موسسه اعتباری ملل در پنج سر فصل اصلی درآمدی توانست ۳۴ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال درآمد کسب کند و همچنین هزینه‌های این بانک در سه سر فصل اصلی به ۲۸ هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال رسید.

کسب ۶۶۰۴ میلیارد ریال سود ناخالص/ رشد ۲۵ درصدی تنها در یک ماه

رویداد۲۴ موسسه اعتباری ملل در پنج سر فصل اصلی درآمدی توانست ۳۴ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال درآمد کسب کند و همچنین هزینه‌های این بانک در سه سر فصل اصلی به ۲۸ هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال رسید.

موسسه اعتباری ملل در پنج سر فصل اصلی درآمدی توانست ۳۴ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال درآمد کسب کند و همچنین هزینه‌های این بانک در سه سر فصل اصلی به ۲۸ هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال ۳۴ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال رسید که حاصل آن ثبت تراز درآمدی (سود ناخالص) مثبت شش هزار و ۶۰۴ میلیارد ریال در سرفصل‌های اصلی درآمدی و هزینه‌ای است؛ که در مقایسه با ماه گذشته نزدیک به ۲۵ درصد افزایش یافت.

کسب ۶۶۰۴ میلیارد ریال سود ناخالص/ رشد ۲۵ درصدی تنها در یک ماه

به گزارش بانکداری ایرانی و براساس تازه‌ترین گزارش ماهیانه موسسه اعتباری ملل منتهی به پایان مرداد ماه سال جاری در پنج بخش اصلی درآمدی شامل درآمد‌های تسهیلاتی، سپرده گذاری، اوراق بدهی، سرمایه گذاری و کارمزد، ۳۴ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال درآمد محقق کرد و در بخش هزینه‌ها شامل هزینه سود سپرده‌های سرمایه گذاری، مالی و کارمزد هم ۲۸ هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال هزینه کرد که حاصل تراز مثبت شش هزار و ۶۰۴ میلیارد ریال بود.

کسب ۶۶۰۴ میلیارد ریال سود ناخالص/ رشد ۲۵ درصدی تنها در یک ماه

در این دوره مهمترین بخش درآمدی بانک‌ها و موسسات مالی یعنی درآمد حاصل از تسهیلات پرداختی برای این موسسه اعتباری ملل ۳۲ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال درآمد داشت و در مقابل سود اختصاص داده شده به سپرده‌ها ۲۸ هزار و ۸۱۴ میلیارد تومان هزینه داشته است که حاصل آن ثبت تراز مثبت سه هزار و ۳۵۲ میلیارد ریال در این بخش بود که در مقایسه با دور مشابه سال گذشته نزدیک به ۳۵۰ درصد رشد داشته است.

موسسه ملل در دومین بخش مهم درآمدی یعنی درآمد کارمزدی دراین دوره ۲۷۹ میلیارد ریال درآمد کسب کرد و در مقابل ۳۹ میلیارد ریال هزینه پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت ۲۴۰ میلیارد ریال بود.

مانده تسهیلات اعطایی این مو سسه به ۳۲۰ هزار میلیارد ریال رسید که حاکی از نزدیک به ۳۸ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته است و در بخش حذب منابع توانست ۳۰ درصد منابع خود را افزایش دهد و مانده سپرده‌ها به رقم ۴۰۶ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: موسسه ملل
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان