تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

معرفی سریال کمدی آنتن با بازی پژمان جمشیدی

سریال آنتن جدیدترین عنوان شکبه نمایش خانگی است که در ژانر طنز با بازی پژمان جمشیدی و الیکا عبدالرازقی ساخته شده است.

سریال آنتن

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: سریال کمدی آنتن محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران به کارگردانی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی فیلمنامه برعهده حمزه صالحی بوده است، سریال کمدی آنتن دومین تجربه ابراهیم عامریان در نقش کارگردان است، او اولین تجربه کارگردانی خود را در این زمینه با سریال نارگیل شروع نمود که در رده سنی کودک و نوجوان تهیه شده بود، که یک سریال در ژانر عروسکی بود و در آن سریال هم مانند سریال آنت نویسندگی برعهده حمزه صالحی بود. ابراهیم عامریان مدت زمان زیادی نیست که به سینمای ایران ورود کرده است، اما در همین مدت کم توانسته با تهیه کنندگی و حضور در فیلم‌های مطرح نام خود را تبدیل به یکی از تهیه کنندگان مطرح سینما کند.

معرفی سریال کمدی آنتن با بازی پژمان جمشیدی

به گزارش رویداد۲۴ ابرهیم عامریان در سال ۱۳۹۴ فعالیت حرفه‌ای خود را در سینمای ایران با منوچهر هادی و در پروژه ساخت فیلم من سالوادور نیستم، آغاز کرد. عامریان در آن فیلم سمت مدیر تولید و مجری طرح را نیز بر عهده داشت و او بیشتر در فیلم‌های ساخته شده، چون دینامیت، انفرادی نقش تهیه کنندگی را بر عهده داشته است.

تقریبا تمامی عنوان‌هایی که ابراهیم عامریان تهیه کنندگی آن‌ها را برعهده داشته، توانسته در بخش گیشه به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنند و تبدیل به پر فروش‌ترین آثار سینما ایران شوند. البته حواشی پیرامون فیلم‌های او همیشه وجود داشته است از دینامیت گرفته تا تگزاس که ابراهیم عامریان، با سید مسعود اطیابی همکاری داشته است نقد‌های بسیار شدید و تندی به فیلمنامه و داستان وارد شده است.

خلاصه داستان سریال آنتن

هنوز جزئیات زیادی از فیلم نامه سریال آنتن منتشر نشده است، اما داستان این فیلم کمدی روایت خانواده‌ای است که پس از فوت بزرگ خاندانشان دچار مشکلات و سختی‌هایی می‌شوند، گویا بزرگ فامیل رئیس یکی از اصناف بوده است و حالا فرزندان او و در صدر امور، پژمان جمشیدی قرار است به جای او بنشیند و این سیستم را با تمام دغدغه هایش اداره کند.

معرفی سریال کمدی آنتن با بازی پژمان جمشیدی

زمان پخش سریال آنتن

سریال کمدی آنتن قرار است از ۳۰ شهریور ماه به طور اختصاصی از پلتفرم نماوا عرضه شود، صفحه اینستاگرام نماوا در خصوص زمان عرضه سریال کمدی آنتن نوشت: «آنتن، جدیدترین سریال اختصاصی نماوا است که از ۳۰ شهریور، چهارشنبه‌ها ساعت ۲۰ مهمان خانه شما خواهد شد»

معرفی سریال کمدی آنتن با بازی پژمان جمشیدی

بازیگران سریال کمدی آنتن

بازیگران مطرح کمدی سینمای ایران نظیر پژمان جمشیدی، الیکا عبدالرزاقی، ‏ بهنام تشکر، رویا افشار، مرجانه گلچین، هادی کاظمی، نعیمه نظام‌دوست، سمانه منیری، ارسلان قاسمی، خشایار راد، صحرا اسداللهی، محمدجواد جعفرپور، عرفان ابراهیمی، ساره رشیدی، سام نوری، نیما مظاهری، مونا فائزپور، اصغر سمسارزاده، حمیدرضا نعیمی، مهیار مجیب و امیر دژاکام در این مجموعه نقش آفرینی کرده اند.

مرجانه گلچین

معرفی سریال کمدی آنتن با بازی پژمان جمشیدی

مرجانه دلدار گلچین متولد ۲ اسفند ۱۳۴۷ در تهران است، او تحصیلکرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می‌باشد که تجربه دوبله و گویندگی را هم در کارنامه خود دارد.

مرجانه گلچین در سال ۱۳۵۶ وقتی ۹ ساله بود توسط خواهرش (منیژه) که بازیگر تئاتر بود به غلامحسین لطفی برای بازی در مجموعه‌ای بنام اخلاق در خانواده معرفی شد، او با این سریال اولین بار جلوی دوربین رفت سپس به سمت تئاتر کودکان رفت و روی صحنه تجربیات زیادی بدست آورد.


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سریال کمدی آفتاب پرست


مرجانه گلچین با دومین تجربه حرفه‌ای خود در سریال آئینه (سال ۱۳۶۴) وقتی ۱۸ ساله بود، اولین تجربه بازیگر خود را کسب کرد، سپس سال ۱۳۶۶ با فیلم سینمایی گل مریم وارد سینما شد، چهره اش با سریال آینه عبرت در سال ۱۳۶۷ شناخته‌تر شد، سپس در سریال کلانتر ۲ سال ۸۴ دیده شد و با سریال بزنگاه رضا عطاران سال ۸۷ به اوج شهرت رسید.

الیکا عبدالرزاقی

معرفی سریال کمدی آنتن با بازی پژمان جمشیدی

الیکا عبدالرزاقی متولد ۱۸ مرداد ۱۳۵۸ در رامسر، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می‌باشد که از تئاتر شروع کرد، سپس در تلویزیون با سریال «باغ مظفر» به شهرت رسید و حالا همسر امین زندگانی، بازیگر مرد است.

الیکا عبدالرزاقی، سال ۱۳۷۶ وقتی ۱۸ ساله بود همزمان با دانشگاه به پیشنهاد مادرش به کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان رفت، تا اینکه با نمایش «دایره گچی قفقازی» وارد تئاتر شد، او در سال ۱۳۷۷ بعد از قبولی در تست بازیگری سریال «گمشده» وارد قاب تلویزیون شد، تا اینکه یکسال بعد در فیلم «مومیایی سه» کنار پرویز پرستویی بازی کرد. الیکا عبدالرزاقی، سال ۱۳۸۵ وقتی ۲۷ ساله بود به دعوت مهران مدیری در سریال «باغ مظفر» بازی کرد، تا اینکه با سریال «مرد هزاز چهره» و در نهایت با «قهوه تلخ» به اوج شهرت رسید.

بهنام تشکر

معرفی سریال کمدی آنتن با بازی پژمان جمشیدی

بهنام تشکر متولد ۴ بهمن ۱۳۵۵ در شهر اردبیل است، او علاوه بر بازیگری، تجربه صداپیشه و دوبلوری هم دارد. بهنام تشکر فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد و بازرگانی از دانشگاه آزاد فیروزکوه می‌باشد، که از ۲۰ سالگی با تئاتر شروع کرد و مدتی بعنوان فوتبایست در پست هافبک بود. او در سال ۱۳۷۵ وقتی ۲۰ ساله و دانشجو بود تئاتر را با نمایش کمدی «میرزا فرفره» از ساری شروع کرد، تا اینکه سال ۱۳۸۴ بعنوان گوینده وارد رادیو شد.

بهنام تشکر، اولین بار در فیلم «کوتاه اتو استاپ» بازی کرد، تا اینکه در سال ۱۳۸۴ با سریال «مروارید سرخ» وارد قاب تلویزیون شد و پس از آ «و در سال ۱۳۸۸ با «زیر آب» همکاری کرد، شهرت اصلی بهنام تشکر از سال ۱۳۹۰ با سریال «ساختمان پزشکان» شروع شد و با «دزد و پلیس» سال ۹۱ به اوج رسید و با «دودکش» سال ۹۲ دیگر در جایگاه خود تثبیت شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
فرخنده بانو
|
United States of America
|
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
3
مگر میشود استاد اصغر سمسارزاده در فیلم یا سریالی باشد و آن جزو بهترینها نباشد؟ حضور پژملن جمشیدی و الیکا عبدالرزاقی هم که صد برابر به زیبایی کار خوااد افزود
نظرات شما
پیشخوان