تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۳ مهر ۱۴۰۱

قیمت اسکرابر صنعتی اداری و تجاری

در این مطلب شما را با خرید اسکرابر صنعتی و لیست قیمت آن بیشتر آشنا می‌کنیم.

قیمت اسکرابر صنعتی اداری و تجاری

با افزایش جمعیت و توسعه مراکز صنعتی، جوامع مختلف به سمت مکانیزه شدن در حال حرکت هستند. این اتفاق سبب بالارفتن راندمان کاری در حوزه‌های مختلف شده است. در همین مسیر ظهور ماشین‌آلات جدید صنعتی، سبب ایجاد تحولات عظیمی در مراکز تجاری، صنعتی و اداری شده‌اند. در حوزه شستشو و نظافت نیز تجهیزات نظافتی پیشرفت چشمگیری داشته که از مزایای آن‌ها بالارفتن سرعت، ارتقای سطح بهداشت محیط، افزایش کیفیت و بهبود کارایی را می‌توان نام برد. در این مطلب شما را با خرید اسکرابر صنعتی و لیست قیمت آن بیشتر آشنا می‌کنیم.

اسکرابر صنعتی چیست؟

در سال‌های گذشته برای شستشو و نظافت سطوح کف از روش سنتی و دستی استفاده می‌شد. به‌طوری‌که یک فرد ابتدا با آب کف محیط موردنظر را تی می‌زد و سپس آبگیری می‌نمود. در این روش هم زمان انجام نظافت بسیار زیاد بود و هم کیفیت کار آن‌چنان مطلوب نبود. بااین‌حال برخی از سازمان‌ها همچنان از این سیستم نظافتی استفاده می‌کنند.

با پیشرفت تکنولوژی راهکار بسیار ایده‌آلی برای نظافت سطوح کف پیشنهاد شده است. استفاده از اسکرابر یا همان کف‌شوی صنعتی در بسیاری از مراکز تجاری، اداری و صنعتی دنیا رایج شده و در کشور نیز بسیاری از مؤسسات دولتی و خصوصی از این دستگاه‌ها بهره می‌برند. شاید شما این دستگاه را با نام زمین‌شوی صنعتی می‌شناسید که چندان تفاوتی ندارد و مهم استفاده بهینه از آن و صرفه‌جویی در هزینه‌ها است.

قیمت اسکرابر صنعتی اداری و تجاری

مزایای استفاده از اسکرابر و کف‌شوی صنعتی

یکی از مسائل بسیار مهم و چالش‌برانگیز در اماکن وسیع و سازمانی، نظافت و شستشوی محیط بوده که از دیرباز در همه سازمان‌ها مطرح است. در سازمان‌های مختلف، استخدام نیروی انسانی برای این امر بسیار رایج بوده و هزینه‌های زیادی صرف نظافت می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور دستگاه‌های جدید نظافت اماکن وسیع به راحتی انجام می‌شود و نیاز به نیروی انسانی را به حداقل می‌رساند.

بدون شک تنها این امر در دراز مدت می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های سازمانی و بهبود کیفیت نظافت باشد. با استفاده از اسکرابر صنعتی زمان انجام نظافت بسیار کاهش یافته و متناسب با آن سطح کیفی بالاتری را مشاهده می‌کنیم. شما باید به این دستگاه به عنوان یک سرمایه‌گذاری نگاه کنید و تاثیر آن را در دراز مدت مشاهده نمایید.

از دیگر مزایای استفاده از این زمین شوی صنعتی می‌توان به ضمانت سلامت کارکنان و مشتریان اشاره کرد. با افزایش کیفیت نظافت، جسم و روح کارکنان در امنیت و سلامت کامل خواهد بود. مشتریان تنها با یک نگاه متوجه خواهند شد که شما به سازمان خود چقدر ارزش قائل هستید و تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. نگرش مشتری به سازمان از مسائلی است که باید روی آن تحقیقات گسترده‌ای انجام داد.

بدون شک نظافت با این دستگاه در افزایش طول عمر سرامیک، سنگ، مرمر و ... تاثیر به سزایی خواهد داشت. با توجه به اینکه فشار محاسبه شده‌ای بر روی این سطوح وارد خواهد شد و میزان آب تخلیه شده کاملا مکانیزه است، طول عمر این سطوح افزایش خواهد یافت.

 

اسکرابر باتری دار یا کابلی

برخی افراد به هیچ مسئله‌ای توجه نمی‌کنند و تنها زمانی که به فکرشان‌زده تا کف‌شوی بخرند، یک سفارش آنلاین ثبت می‌کنند. از دیگر نکات مهم خرید این دستگاه‌ها توجه به باتری دار بودن یا کابلی بودن آن‌ها است. حتما این سؤال را می‌پرسید که چه تفاوتی باهم دارند، خلاصه هرکدام کار خودش را انجام می‌دهند. اما واقعیت این است که در موارد زیادی باهم فرق دارند.

دستی یا سرنشین‌دار

در هنگام خرید کف‌شوی صنعتی از انتخاب‌های مهمی که هر خریدار باید توجه داشته باشد، این است که کدام مدل برای محیط بهتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. به‌طورکلی می‌توان اسکرابر‌ها را به دو دسته اسکرابر دستی صنعتی و اسکرابر سرنشین‌دار صنعتی تقسیم‌بندی کرد. هرکدام از این انواع، برای یک محیط خاص کاربرد مناسب‌تری دارد و نمی‌توان گفت که کدام یک بر دیگری ارجحیت دارد. نوع نیاز کاربر مشخص می‌کند که کدام بهتر است.

در اسکرابر سرنشین‌دار فردی که آن را هدایت می‌کند، کمتر خسته می‌شود؛ چرا که او تنها روی صندلی دستگاه می‌نشیند و مانند یک خودرو آن را می‌راند. به همین دلیل سرعت انجام کار بیشتر و محیطی که نظافت می‌شود

قیمت اسکرابر صنعتی اداری و تجاری

ابعاد محیط و دستگاه

یکی دیگر از مسائل مهمی که باید در خرید اسکرابر صنعتی به آن توجه داشته باشید، ابعاد محیط و همچنین ابعاد دستگاه است. شاید به نظرتان این مسئله چندان مهم نباشد؛ اما با کمی توضیح شاید شما نیز با ما موافق باشید. در برخی از ساختمان‌های بزرگ اداری یا اماکن وسیع صنعتی درب‌هایی برای عبور در نظر گرفته شده که این دستگاه‌ها نیز برای نظافت باید از آن‌ها عبور کنند. اگر می‌خواهید سالن‌شوی صنعتی خاصی خریداری کنید، حتما به این مسئله دقت داشته باشید که پس از خرید دستگاه امکان ورود به ساختمان برای آن ممکن نباشد.

در ساختمان‌هایی با تعداد طبقات زیاد باید این دستگاه توسط آسانسور حمل شود. شما باید وزن و ابعاد متناسب با آسانسور خود را در نظر بگیرید تا بهترین کارایی را از دستگاه بگیرید. خوشبختانه تنوع این محصول در ابعاد نیز بسیار وسیع است و شما با بررسی‌های لازم یا مشاوره با مسئولین سایت‌های معتبر مانند سایت اتحاد صنعت صدرا می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سعی کنید فریب قیمت پایین این دستگاه‌ها را نخورید. اگر شما در هر زمانی به خدمات پس از فروش دستگاه نیاز پیدا کنید، برند اصلی پاسخگوی شما نخواهد بود و خدماتی به شما ارائه نخواهد کرد. اینجاست که اهمیت کار با نمایندگی‌های انحصاری فروش تجهیزات نظافت صنعتی و مراجع معتبر پیدا می‌شود.

قیمت اسکرابر صنعتی

در خرید تمام محصولات، مهم‌ترین پارامتر برای خریدار قیمت آن است. در خرید کف‌شوی صنعتی نیز این مسئله بیشتر مطرح است. حتما می‌دانید که این دستگاه‌ها اغلب از خارج کشور وارد می‌شوند و به همین دلیل قیمت آن‌ها به قیمت ارز و دلار بستگی دارد. نوسان نرخ ارز و دلار همیشه باعث تغییر قیمت‌ها در بازار‌های مختلف است. به همین دلیل نمی‌توان برای این محصولات قیمت ثابتی عنوان کرد. توصیه می‌کنیم برای اطلاع از قیمت به مراجع معتبری نظیر اتحاد صنعت صدرا مراجعه کرده تا دستگاه دلخواه خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.

آموزش استفاده از کف شوی صنعتی

اگر قصد خرید اسکرابر صنعتی دارید و می‌خواهید از این دستگاه برای نظافت محیط سازمانی خود استفاده کنید، بهتر است افرادی که قرار است این کفشوی را به کار بگیرند در دوره‌های آموزشی شرکت کنند. جالب است بدانید که فرد مورد نظر بدون شرکت در دوره‌های آموزشی نمی‌تواند به صورت بهینه آن را به کار گیرد. تعداد نفراتی که قرار است از سالن شوی کار بگیرند را مشخص کنید تا آن‌ها در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

قیمت اسکرابر صنعتی اداری و تجاری

مرجع خرید معتبر

در دنیای امروز اعتماد به هر مرجعی کار درستی نیست و ممکن است اتفاقات ناخوشایندی پس از خرید روی دهد. به همین دلیل با افزایش خریدهای آنلاین توصیه می‌شود تا هنگام تهیه یک محصول به یک مرجع خرید معتبر مراجعه شود. سابقه، رضایت مشتریان، تعهد کاری و ... همگی از ویژگی‌های یک مرجع خرید است که شما نیز به عنوان یک خریدار باید به این مسئله اهمیت دهید.

یکی از برترین مراجع خرید اسکرابر صنعتی، سوییپر، پولیشر، واتر جت، جاروبرقی و فرش و مبل شوی مجموعه خوش‌نام اتحاد صنعت صدرا است که با 20 سال سابقه در بازار به خوبی شناخته شده است.. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تجهیزات نظافتی می‌توانید با شماره تماس بگیرید و با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.

برچسب ها: صنعت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان