تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۰۴ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

نوروزی نماینده مجلس: مجازات علی کریمی در قانون پیش‌بینی شده / مدعی العموم باید ورود کند

حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای علی کریمی در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب و اتهام‌زنی به نظام کرده که مجازات آن همان طور که گفتم در قانون اسلامی پیش‌بینی شده است.

مجازات علی کریمیرویداد۲۴ به گزارش فارس: نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: مدعی‌العموم موظف است به خاطر اتهام‌زنی به نظام و نشر اکاذیب مورد محاکمه قرار دهد.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون مجازات اسلامی برای آشوبگر و اغتشاشگر چه مباشر باشد و چه مسبب، مجازات در نظر گرفته شده است.

وی افزود: چنانچه فرد جزو افراد مسئول و شبه‌مسئول باشد، شبه مسئول به این معنا که با استفاده از امکانات حکومت به جایگاهی رسیده باشد و از شهرت برخوردار شده باشد، مجازات سنگین‌تری نیز برایش درصورت ارتکاب جرم مجازات سنگین‌تری هم برایش در نظر گرفته می‌شود.


بیشتر بخوانید: فارس: دادستانی باید از طریق پلیس اینترپل علی کریمی را تحت تعقیب قرار دهد/ اتهام او افساد فی‌الارض است


نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: آقای علی کریمی در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب و اتهام‌زنی به نظام کرده که مجازات آن همان طور که گفتم در قانون اسلامی پیش‌بینی شده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: مدعی‌العموم موظف است که علی کریمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خاطر نشر اکاذیب و اتهام‌زنی به نظام مورد محاکمه قرار دهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
1
13
روز محاکمه شما هم میرسه هم این دنیا هم اون دنیا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
2
4
چرا دادستانی به توطئه پدر مهسا امینی ورود نمی کند.پدر مهسا امینی با همکاری مقامات اورشلیم دختر خود را کشته و جسد را درون گشت ارشاد انداخته تا نظام و ولایت فقیه را رسواکند و آبروی نداشته ما را ببرد. چرا مسئولین رسیدگی نمی کنند.
مهسا امینی
|
Germany
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
1
5
در قانون مجازات اسلامی شما، برای کسی که 92000 میلیارد تومان دزدی کرده، مجازات در نظر نگرفتن؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان