تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۱ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

فروش آیفون ۱۴ در مشهد ممنوع شد!

اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد اطلاعیه‌ای منتشر کرد که طبق آن فروش آیفون ۱۴ در این شهر ممنوع شد!

قیمت آیفون ۱۴
رویداد۲۴ تیتر خبر مشخص و شوکه‌کننده است. بنا بر اطلاعیه‌ای که اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد منتشر کرد، فروش آیفون 14 در این شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

طبق اطلاعیه منتشر شده، فروش آیفون 14 در واحدهای صنفی تا اطلاع ثانوی «غیرقانونی» و «قاچاق» محسوب می‌شود و حتی اگر مسافری هم وارد شده باشد، فروش تجاری آن نیز ممنوع می‌شود.

به نظر می‌رسد دلیل این اتفاق و اطلاعیه، عدم ورود آیفون 14 به صورت قانونی توسط شرکت‌های وارد کننده است و گوشی آیفون 14 در مشهر رجیستر نمی‌شود. طبق گفته‌ها، دستگاه‌هایی که هم‌اکنون در سطح بازار وجود دارند، رجیستر نشده هستند؛ مثلاً آیفون 14 پروکس 256 گیگابایت، طبق گفته یکی از فروشندگان گوشی مشهد، 56 میلیون تومان به فروش می‌رسد ولی رجیستر نشده است.

متن این اطلاعیه به این شکل است:

همکاران محترم،

با سلام و احترام، به اطلاع می‌رساند در حال حاضر با توجه به عدم ورود آیفون 14 به صورت قانونی توسط شرکت‌های واردکننده، لذا فروش این کالا در واحدهای صنفی تا اطلاع ثانوی غیرقانونی و قاچاق محسوب می‌گردد و همچنین فروش کالای مسافری به صورت تجاری نیز ممنوع است.

شایان ذکر است بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در جهت بررسی بازار در هفته جاری، اقدامات کنترلی را نیز انجام خواهند داد.
این اطلاعیه، طبق نوشته انتهای آن، توسط احسان‌الدین تقی‌زاده کرمان، ریاست اتحادیه تلفن همراه مشهد نوشته شده است. تصویر رسمی این اطلاعیه رو هم می‌توانید ببینید:

قیمت آیفون ۱۴

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت گوشی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
1
مشهد ستاد مرکزی تروریسم هسته ایی هست
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
1
علم الهدی - خلیفه خود مختار مشهد
نظرات شما
پیشخوان