تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱

یحیی گل محمدی: با این برنامه‌ریزی کی‌روش به مشکل می‌خوریم

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از برنامه‌های کارلوس کی‌روش برای تیم ملی گلایه دارد.

یحیی گل محمدی: با این برنامه‌ریزی کی‌روش به مشکل می‌خوریم
رویداد۲۴ یحیی گل‌محمدی که برای شرکت در جلسه هیئت مدیره پرسپولیس در این باشگاه حاضر شده بود، پس از جلسه اظهار داشت: جلسه هیئت مدیره بود و از من هم دعوت شد که در این جلسه حضور داشته باشم. درباره مسائل تیم و هماهنگی‌هایی که باید انجام شود صحبت کردیم تا بتوانیم با هم هماهنگ‌تر باشیم و مشکلاتی که در کنار و داخل تیم وجود دارد، با یکدیگر برطرف کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر بیان کرد: خدا را بازی با کسب سه امتیاز به پایان رسید و توانستیم این امتیاز حساس و مهم را در این شرایط بگیریم. از نتیجه راضی هستیم و نیمه اول هم خیلی خوب بودیم، اما در نیمه دوم تحت تاثیر بازی خوب حریف قرار گرفتیم. کسب این سه امتیاز برایمان مهم بود و مقداری استرس گل خوردن داشتیم و تمرکزمان در کار هجومی کمتر شد، ولی مهم پیروزی بود که به آن رسیدیم.

او در خصوص حضور بازیکنان ملی‌پوش در اردوی تیم ملی عنوان کرد: با توافقی که با آقای کی‌روش کردیم قرار شد سه روز بعد از مسابقه، بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند؛ این سه روز امروز به پایان می‌رسد، اما ظاهرا برنامه‌ای به آن‌ها داده‌اند که فردا هم تمرین دارند که من این مسئله را به آقای درویش هم گفتم که با این شرایط به مشکل می‌خوریم. نمی‌شود که چهار روز از تمرین یک هفته‌ای را در اختیار در تیم ملی قرار بدهیم، چون روز پنجم ریکاوری است و روز ششم هم به انزلی می‌رویم و در پرواز هستیم؛ عملا بازیکنان یک هفته در اختیار ما نیستند. با آقای نبی صحبت کردند و قرار شده انشاالله امشب بازیکنان را آزاد کنند و ما بتوانیم فردا از بازیکنان تیم ملی اضافه کنیم، چون فردا اصلی‌ترین تمرین هفتگی ماست و امیدوارم که بازیکنان برگردند.

گل‌محمدی درباره تقابل پرسپولیس با ملوان در هفته دهم گفت: من چند بازی از ملوان دیدم و واقعا جای این تیم با توجه به فوتبال خوبی که ارائه می‌دهند، اینجای جدول نیست. تیم جوانی دارند و سال‌ها از لیگ برتر دور بودند، اما بازی به بازی تیم‌شان بهتر می‌شوند؛ در این بازی میزبان هم هستند و قطعا می‌خواهند از این امتیاز بهترین استفاده را ببرند. در مجموع در لیگ بازی راحتی وجود ندارد و هر بازی سختی خودش را دارد. باید آنالیز خوبی از بازی قبلی و آینده‌مان داشته باشیم و البته با اضافه شدن بازیکنان تیم ملی، از فردا تمرینات خوب و منظمی هم انجام بدهیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان