تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱

دست رد یحیی به سینه مهاجم گلزن/ مشابه این بازیکن را در تیمم دارم

محمد عباس زاده با هت تریک مقابل نفت مسجد سلیمان با ۶ گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.

دست رد یحیی به سینه مهاجم گلزن/ مشابه این بازیکن را در تیمم دارم
رویداد۲۴ مهاجم سابق پرسپولیس که توانسته بود در هفته هفتم دروازه تیم یحیی گل محمدی را باز کرده و پیروزی بزرگ تراکتور را در تهران رقم بزند در هفته نهم کولاک کرد.

محمد عباس زاده در دقیقه دوم بازی گل اول تراکتور را به ثمر رساند. پس از گل عباس زاده، میلاد باقری و رضا دهقانی برای نفت مسجد سلیمان گلزنی کردند تا تراکتور با اختلاف یک گل عقب بیوفتد، اما در دقیقه ۸۲ تراکتور با ضربه قیچی دیدنی محمد عباس زاده گل تساوی را به ثمر رساند. چند دقیقه بعد و در دقیقه ۸۹ محمد عباس زاده گل سوم را زد و موفق شد هت تریک کند و تراکتور را به پیروزی برساند. حالا محمد عباس زاده با ۶ گل زده بالاتر از لوکادیا که ۵ گل به ثمر رسانده است در صدر جدول گلزنان لیگ ۲۲ قرار دارد.

محمد عباس زاده مهاجم تراکتور بهترین گلزن این تیم در فصل گذشته نیز به حساب می‌آمد. این بازیکن که گل‌های حساسی برای تراکتور به ثمر رسانده بود علاقه زیادی داشت تا به تیم سابقش پرسپولیس برگردد. آنطور که شنیده شد عباس زاده از طریق یک واسطه علاقه خود برای پرسپولیسی شدن را به گوش سرمربی سرخ پوشان رساند، ولی با جواب منفی یحیی گل محمدی مواجه شد. اما دلیل نخواستن عباس زاده توسط یحیی چه بود؟

یحیی گل‌محمدی بر این باور است تیمش مهاجی می‌خواهد که جنب‌وجوش زیادی داشته و دوندگی‌اش بی‌امان باشد. براین اساس جذب عباس‌زاده چندان به کارش نمی‌آید چراکه این بازیکن با وجود چارچوب‌شناس بودن تحرک کمی‌دارد و نمی‌تواند مدافعان حریف را پرس کند.

یحیی معتقد بود اگر قرار باشد بازیکن جدیدی در خط حمله به خدمت بگیرد، ترجیح می‌دهد مثل علی علیپور باشد، چراکه فوتبال عباس‌زاده شبیه به فوتبالی است که مهدی عبدی ارائه می‌کند و چندان به سیستمی که او برای تیمش درنظر گرفته کمک نمی‌کند!

با تمام این تفاسیر محمد عباس زاده حالا ۶ گل زده و صدرنشین جدول گلزنان است. او ثابت کرده است اگر روی فرم باشد می‌تواند روی زمین، هوا یا حتی با قیچی برگردان و ضربات آکروباتیک دروازه حریفن را باز کند.

محمد عباس زاده یک گلزن مادرزاد است که این روز‌ها در تراکتور تبریز خوش می‌درخشد و آقایی می‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان