تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

نماینده مجلس: عامل نفوذی که زندان سیاسی هم هست حادثه اوین را به وجود آورد

یک نماینده مجلس گفت: عامل نفوذی که از خود زندانی‌ها است، به تنهایی حادثه اوین را به وجود آورد. عامل نفوذی از چهره‌هایی است که به واسطه مسائل سیاسی زندان است و جرم سیاسی دارد.

نماینده مجلس: عامل نفوذی که زندان سیاسی هم هست حادثه اوین را به وجود آورد
رویداد۲۴ محمد جواد عسکری، نماینده داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که حادثه زندان اوین برای مسئولین امر قابل پیش‌بینی نبود گفت: شکی وجود ندارد که سازمان‌های جاسوسی اعم از موساد، سیا، MI ۶ و حتی نوچه جاسوس‌های کشور‌های اطراف در اعتراضات نقش داشتند و به عبارتی همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های نظام سلطه برای اعتراضات پای کار آمده بودند.

به گزارش منیبان، بخش‌هایی از گفت و گوی عسکری را در ادامه می‌خوانید:

*به دلیل اینکه بعد از تابستان گرم به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند هیچ اقدامی انجام دهند قضیه فوت مهسا امینی تبدیل به بهانه‌ای برای دشمنان شد که بتوانند از این فضا استفاده کرده و موج سواری کنند.

*در کنار قضیه فوت مهسا امینی و اعتراضات دستگاه‌های متولی مکلف هستند تمهیدات لازم را در نظر بگیرند چراکه که در هر صورت دشمن از همه ظرفیت‌های خود برای ضربه زدن استفاده می‌کند لذا ما باید مراقبت کنیم.


بیشتر بخوانید: واکنش وزارت کشور به ادعای انفجار مین در زندان اوین/ موضوع اوین ارتباطی به اغتشاشات نداشت


*در هر صورت ممکن است در قضیه حادثه اوین کمی بی‌تدبیری صورت گرفته باشد، اما قضیه ختم به خیر شد. ما معتقد هستیم که همه فضا‌ها باید مدیریت شوند.

*عامل نفوذی که از خود زندانی‌ها است، به تنهایی حادثه اوین را به وجود آورد. عامل نفوذی از چهره‌هایی است که به واسطه مسائل سیاسی زندان است و جرم سیاسی دارد.

*قضیه به این ترتیب بود که مجرم مذکور تقاضا کرده بود به بند مجرمین خشن منتقل شود وقتی به آنجا منتقل می‌شود آن‌ها را تحریک می‌کند. البته او شناسایی و دستگیر شده است. فقط زندانی‌ها در قضیه اوین دخالت داشتند.

منبع: منیبان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: زندان اوین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
0
2
مگر نگفتند در بند محکومان مالی و سرقت!؟
حقیقت یک ورژن دارد. این دروغ است که چندین روایت دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
0
2
چرا اینقدر جمهوری اسلامی سوراخ سوراخه آخه؟ همش به جمهوری اسلامی نفوذ می کنن. بابا نمی تونین جلوی نفوذ رو بگیرین؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان