تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
آخرین وضعیت پرتیراژ‌های خودروسازان نشان می‌دهد

صعود ۲ تا ۲۲ میلیون تومانی قیمت برخی خودرو‌ها در بازار/۴ خودرو ارزان شد

بررسی روند قیمت انواع خودرو‌های پرتیراژ طی یک ماهه اخیر (انت‌های مهر ماه نسبت به ابتدای آن) در بازار نشان می‌دهد که قیمت پرتیراژ‌های خودروسازان دو تا ۲۲ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است؛ این در حالیست که قیمت تیبا یک میلیون تومان و شاهین (تولید ۱۴۰۰) و هایما S ۷ توروبوپلاس در محصولات ایران‌خودرو هر یک پنج میلیون تومان ریزش داشته‌اند.

افزایش قیمت کوییک

رویداد۲۴ به گزارش ایسنا، بررسی روند قیمت محصولات پرتیراژ خودروسازان در نخستین روز از آبان ماه امسال (امروز) و مقایسه آن با نخستین روز کاری مهر ماه (دوم مهر ماه) نشان می‌دهد قیمت پرتیراژهای خودروسازان اکثرا روند افزایشی داشته است.

این افزایش بهای قیمت خودروها به گونه‌ای است که قیمت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو حداقل شش میلیون تومان و حداکثر ۲۲ میلیون تومان افزایش داشته، اما قیمت هایما S۷ توروبوپلاس پنج میلیون تومان کاهش یافته است.

در محصولات گروه خودروسازی سایپا نیز در این بازه یکماهه، کاهش یک میلیون تومانی قیمت تیبا و تیبا۲ دیده می‌شود و شاهین‌های تولیدی سال گذشته هم پنج میلیون تومان ارزان‌تر قیمت‌گذاری شده‌اند.

در مقابل اما محصولاتی نظیر پرایدها، ساینا و شاهین ۱۴۰۱، حداقل دو و حداکثر هشت میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. شاهین تولید سال جاری نیز در ثبات قیمت ۳۶۰ میلیون تومان قرار دارد.

مقایسه آخرین قیمت‌های ثبت شده در نخستین روز از آبان ماه (امروز) و اولین روز بازار رسمی مهرماه (دوم مهرماه) و میزان افزایش/کاهش قیمت‌ محصولات به شرح زیر است:

صعود ۲ تا ۲۲ میلیون تومانی قیمت برخی خودرو‌ها در بازار/۴ خودرو ارزان شد

صعود ۲ تا ۲۲ میلیون تومانی قیمت برخی خودرو‌ها در بازار/۴ خودرو ارزان شد

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
0
0
كره مريخ هم اينطوري نيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
0
خجالت هم خوب چیزیه...این خودروهای بی کیفیت..هیچکس و هیچ مرجعی هم نظارت نمیکنه به این قیمتها..
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان