تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود:

فرماندهی اعتراضات ایران به دست بی بی سی و اینترنشنال است/ رئیسی ثابت کرده به هیچ‌وجه دنبال مذاکرات نیست

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مدعی شد: اخیراً با خبر شدم که در یکی از شهر‌های ایران فردی یک میلیارد تومان پول همراه خود داشت، به افراد می‌داد، به آنان می‌گفت شعار بنویسند و علیه نظام شعار دهند.

فرماندهی اعتراضات ایران به دست بی بی سی و اینترنشنال است/ رئیسی ثابت کرده به هیچ‌وجه دنبال مذاکرات نیست
رویداد۲۴ سید محمود نبویان، عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به حوادث اخیر کشور، اظهار داشت: در وهله اول باید تحلیل کنیم که چرا دشمنان ایران دست به این کار زدند و با برنامه‌ریزی و نقشه‌های شوم خود منجر به ایجاد اغتشاش در کشورمان شدند.

به گزارش مهر، بخش‌هایی از گفت و گوی نبویان را در ادامه می‌خوانید:

*برخی از جوانان کاملاً از روی احساسات در اغتشاشات اخیر شرکت کردند. آنان جوانان ما هستند و کشورمان با همین جوانان حتماً حفظ خواهد شد. این جوانان خطاب صحبت‌های بنده نیستند.

*بر هیچ فردی پوشیده نیست که فرماندهی اصلی اغتشاشات اخیر ایران در خارج از کشور و از طریق رسانه‌های بیگانه از جمله بی بی سی و اینترنشنال انجام شد.

*ما به خوبی می‌دانیم که بیگانگان سرمنشأ این حوادث بودند و اغتشاشگران را هدایت کردند، بیگانگان برای برهم زدن ایران و ایجاد آشوب در کشورمان از رسانه‌های دروغ‌پردازی، چون اینترنشنال و بی بی سی استفاده کرده و یک جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ملت ایران راه انداختند.

*در این اغتشاشات علاوه بر آتش زدن قرآن و مساجد، شاهد بودیم برخی از اغتشاشگران به افراد محجبه حمله کردند و حجاب از سر آنان برداشتند. این اقدامات نشان می‌دهد که اغتشاشگران و حامیان آن‌ها در کشور‌های خارجی با ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند و به جنگ با اسلام رفتند.

*اخیراً با خبر شدم که در یکی از شهر‌های ایران فردی یک میلیارد تومان پول همراه خود داشت، به افراد می‌داد، به آنان می‌گفت شعار بنویسند و علیه نظام شعار دهند و این مسئله نشان می‌دهد که برای تشدید اغتشاشات در ایران، عده‌ای به برخی از اغتشاشگران پول‌های هنگفتی دادند.

*همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند این اغتشاشات یک کار انفعالی در مقابل موفقیت‌های ایران بود. فرصت نمی‌شود که به همه موفقیت‌های ایران اشاره کنیم، اما یکی از پیروزی‌های ایران آن بوده که دست آمریکا را از ایران و منطقه قطع کرد.

*اغتشاشات اخیر کاملاً انفعالی و از روی عصبانیت دشمنان بود و آنان نمی‌دانند مقابل عظمت ملت ایران چه کنند. در این شورش‌ها یک جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ملت ایران راه انداختند، رسانه‌های معاند انواع دروغ‌ها را مطرح کردند، کشته‌سازی کردند و ما کاملاًًً درک می‌کنیم که همه این اقدامات از روی عصبانیت آنان در برابر پیروزی‌های ایران بوده است.


بیشتر بخوانید: کیهان: شرکت‌کنندگان در تظاهرات برلین همجنس باز و شیطان‌پرست بودند!


*هر کشور دیگری تحت این همه تحریم و فشار قرار می‌گرفت، باید نابود می‌شد، اما ایران روز به روز قوی‌تر می‌شود. دولت سیزدهم همه تمرکز خودش را روی برجام و مذاکرات نگذاشت و ثابت کرد خدمت به مردم ربطی به آمریکا و ارتباط با غربی‌ها ندارد.

*مردم ما در حوادث اخیر ماهیت دشمنان جمهوری اسلامی، چون آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، آلمان، فرانسه و عربستان را بهتر متوجه شدند و برای همه مشخص شد که این کشور‌ها جز دشمنی کار دیگری نمی‌کنند. حرف ما به آمریکا، اسرائیل، عربستان، فرانسه، انگلیس و آلمان آن است که از موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران عصبانی باشید و به حول و قوه الهی از این عصبانیت بمیرید.

*جمهوری اسلامی ایران همواره پیروز خواهد ماند. دشمنان نظام می‌خواهند پیروزی‌های ملت ایران از بین برود، اما هیچ گاه نمی‌توانند. تمام فاسقان و ظالمان به جنگ ملت ایران آمدند، اما از آنجایی که پشتوانه ملت ایران، اسلام و قرآن است، باز هم دسیسه‌های آنان به جایی نرسید.

*توصیه بنده به دولت آن است که در روند مذاکرات دقت کافی کند و بداند که به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد. به هیچ وجه نباید گفته شود که بایدن با ترامپ فرق دارد، چرا که آنان هیچ تفاوتی با هم ندارند.

*ما به دنبال مذاکرات نیستم و دولت رئیسی ثابت کرده که به هیچ وجه به دنبال این مسئله نیست و نباید هم باشد.

*برخی از مقامات غربی حرف‌های بیخودی می‌زنند. بنده از شخص رئیس جمهور خبر دارم که فقط به دنبال عزت ملت ایران و حل مشکلات مردم است و نمی‌خواهد با دشمنان ملت ایران ببندد. ما نباید تمام زندگی مردم را وابسته به این کنیم که آمریکا چه می‌خواهد بگوید یا انجام دهد.

*آمریکا جز دشمنی با ملت ایران کار دیگری انجام نخواهد داد. اغتشاشات اخیر در ایران به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی از کشور‌های مستکبر بود و باید این موضوع مجدداً مورد تأکید قرار گیرد که این اغتشاشات واکنش انفعالی آنان در برابر عزت‌مندی ایران بود. باید بدانیم که دشمنان می‌خواهند امنیت ملت ایران را سلب کنند و ما باید بیشتر به هوش باشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اعتراضات مردمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
2
جراحی اقتصادی و گشت ارشاد کلید اعتراضات بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
1
محمدرضا شاه هم در سال 57 از بی بی سی دل خونی داشت! اما اینکه بگوییم دو شبکه تلویزیونی که هر دو به اندازه یک طبقه صدا و سیما نیستند رهبری اغتشاشات را دست دارند چه پیامی را صادر می کند؟! آیا پیام اقتدار نظام و مشروعیت رسانه های داخلی مانند صدا و سیما است؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
3
0
بله آقای مکرون. وقتی تو (بعنوان مثال) کشورت را مهد آزادی معرفی میکنی فکر اینجایش را نمیکنی که مردم آزاد اندیش جهان از خود خواهند پرسید که آیا کسانی که در مهد آزادی زندگی میکنند چرا باید انبوه ترین زرادخانه اتمی جهان را در اختیار خود بگیرند؟ و آیا شما خودتان پیش بینی نمی کردید که وقتی یک انسان الجزایری را گچ بگیرید و از محفظه ای به درون این محیط بسته اورانیوم غنی شده تزریق بکنید ارکان زمین و آسمان ها را تهدید به انهدام کرده اید؟ و اینکه کلوخ انداز را پاداش سنگ است؟ شما در اشعار ویکتور هوگو نخوانده بودید که: باد خشن می وزید؟ چونانکه کمر درختان از شدت وزش باد خم میشد و شاخه ها به زمین اصابت میکردند؟ چرا مردم دنیا را و عقل ها را دست کم گرفتید؟ اگر شما مهد آزادی بودید چرا سازمان منافقین را در خود جا دادید و به آلبانی فرستادی؟ آیا فکر نمی کردید که شاید نائره ی جنگ نعره زنان در خانه خودتان را بکوبد؟ چه در فرانسه و چه در آلبانی؟ چرا روسری دختران عفیفه و با حجاب و جویای علم را در سرزمین آزادیتان میکشید؟ چرا به اعتقادات مذهبی مردم اهانت روا میدارید؟ اگر آزادی فقط در قاب عریان شدن تفسیر می شود که حیوانات از ما متمدن ترند. فقط سال پیش تمام شما هر که متمدن تر و معروف تر بود لباسش ضخیم تر و پوشیده تر بود. چه شد که رنگ عوض کردید؟ چون سیبی بر زمین در غلتید کره خاکی زمین بدست شما افتاد؟ شما سیب صیر و سودا خوردید و خاکش را به توبره کشیدید. چرا؟ اکراین چه نجاستی روی زمین است که برایش خودتان را فدا میکنید؟ لیتغاتوغ شما چنین حکمی نکرد! از چه رو مردم را مغد خودتان حساب میکنید؟ هنوز مردم اکراین روس تبار هستند. بیست سال پیش این اکراین را که برایش جهان را به گاری اسبی بسته اید روسیه بوده تا الی حضرت آدم سلام الله علیه. علم در جهان به تبلیغات تغییر ماهیت داده است و شما فقط سردمدار تبلیغات جنسی شده اید. حواست هست که چه میگویم؟ با میوغ که حرف نمی زنم. ولی: ایل فه تغه تغه فغوا ووالا. نسپا؟ او غواغ موسیو.

آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
اروپا جنایتکار ومزدورانشان از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
ناتو جنایتکار ومزدورانشان از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
2
نقد یا کارت به کارت؟
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
3
غلط میکنی وقتی خودتون حقوق و مزایای آنچنانی دارین حرف از مقاومت و فلان میکنین ..هروقت شما مثل مردم حقوق گرفتین باشه برجام پاره کنین بذارین مارو تحریم کنن مهم نیست ...اما نه اینکه شما لذت ببرین بعد ما تحریم و زجر بکشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
2
1
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ هنوز هم متاسفانه درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند که مشکلات مردم و کشور از طریق مذاکره، گفت وگو، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، ملاقات، دیدار و همکاری حل نخواهد شد و حل نمی شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
4
0
آمریکا جنایتکار ثابت کرده به هیچ‌وجه دنبال توافق نیست
اروپا جنایتکار هم ثابت کرده به هیچ‌وجه دنبال عمل و اجرا برجام نیست و نبوده است از سال 1394 تاکنون برای همه مردم ایران، منطقه و جهان ثابت شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
3
0
بی بی سی و اینترنشنال هر دو سگ دست نشانده انگلیس، اروپا، آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل هستند ولی متاسفانه دولت و مسئولان هم از سال 1392 تاکنون با انگلیس و متحدانش مذاکره و همه جانبه همکاری کردند و هنوز همکاری می کنند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
0
در انقلاب ۵۷ هم به دست بی بی سی بود وطیفی از جاسوسان امریکایی دوریان مک گری یادتان رفته !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
1
0
۱۲:۵۲۰۲ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که آلبانی جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که مقر اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در آلبانی جنایتکار است.

۱۱:۵۸۰۲ آبان ۱۴۰۱
آمریکایی‌ها برای بازگشت به توافق اعلام آمادگی کرده‌اند و باز هم 100 درصد فقط دروغ است
آمریکایی ها جنایتکار قابل اعتماد نیستند و از سال 1945 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.

۱۳:۱۳۰۲ آبان ۱۴۰۱
رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور و با کمک و حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و مزدورانشان و با کمک مالی عربستان سعودی و به سرکردگی کاخ سفید هر روز به حکومت نظام جمهوری اسلامی اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
3
0
چرا اینترنشنال و بی‌بی‌سی فارسی تروریست هستند؟
چرا اینترنشنال و بی‌بی‌سی فارسی از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش دفاع و حمایت می کنند؟
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر به رهبری آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده کاخ سفید در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 573 بار از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا، آلمان و سایر کشور اتحادیه اروپا علیه ایرانی ها استفاده کرده است.
۱۰:۴۵۰۲ آبان ۱۴۰۱
اسراییل و آلبانی به همراه آمریکا و اروپا و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟
تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم علیه مردم اایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

۱۳:۳۰۰۲ آبان ۱۴۰۱
اسراییل و آلبانی به همراه آمریکا و اروپا و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر به رهبری آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده کاخ سفید در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 573 بار از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا، آلمان و سایر کشور اتحادیه اروپا علیه ایرانی ها استفاده کرده است.
اسراییل جنایتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق، اروپا و آلبانی کمک و حمایت می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
2
0
فرماندهی اعتراضات ایران به دست بی بی سی و اینترنشنال مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل است/ رئیسی باید برجام و هم مذاکرات وین را لغو و تعطیل کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
2
0
حقوق زنان و شهروندان ایرانی کجا بود وقتی که آمریکا جنایتکار سلاح‌های شیمیایی را به رژیم جنایتکار صدام می‌داد؟
حقوق زنان و شهروندان ایرانی کجا بود وقتی که اروپا جنایتکار سلاح‌های شیمیایی را به رژیم جنایتکار صدام می‌داد؟

آمریکا جنایتکار بزرگ‌ترین تامین‌کننده سلاح برای داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
اروپا جنایتکار بزرگ‌ترین تامین‌کننده سلاح برای داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
اسرائیل جنایتکار بزرگ‌ترین تامین‌کننده سلاح برای داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

عربستان بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
امارات بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
3
0
برخی ها متاسفانه حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی از اغتشاشگران درس عبرت نگرفت باز هم دنبال مذاکرات هستند شرم آور و تاسف بار است.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
3
وقتی که تمام خیر اندیشان فلاسفه و استادان دارن هشدار میدن و سینه چاک میدن که به پرتگاه میره این اندیشه و عمل شما و شما نمیفهمی و با زندان و گلوله جواب میدید فقط یک راه باقی میمونه یه چایی بریزم و بنشینیم از تماشا لذت ببریم و شاید هم یه سلفی بگیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
3
0
تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین بوده است.
الفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
0
اینکه شما دزدی می کنید گران می کنید چون اینترنشنال بی بی سی رو می کنند دشمن است
نظرات شما
پیشخوان