تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱

جلسات کمیسیون طرح صیانت از سر گرفته می‌شود

حسین نوش آبادی نماینده ورامین در مجلس گفت: بنده عضو کمیسیون مشترک صیانت از فضای مجازی هستیم و هدف این کمیسیون رشد و ارتقای پیام رسان‌های داخلی است که هم اکنون بعضی از نشانه‌های پیشرفت آن مشاهده می‌شود و جلسات تکمیلی آن ادامه پیدا خواهد کرد.

جلسات کمیسیون طرح صیانت از سر گرفته می‌شود

رویداد۲۴ فارس نوشت: حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی تعدادی از جوانان شهرستان ورامین، اظهار کرد: از جمله نشانه‌های بالندگی جامعه امروز ما نقد کردن نظام و مسؤولین توسط جوانان است و این حرکتی پسندیده است.

نماینده مردم دشت ورامین با اشاره به لزوم حل مشکلات بیان کرد: نظام اسلامی باید در مقابل مردم پاسخگو باشد و همانند رهبری معظم که پاسخگوی مسائل مختلف هستند، مسؤولین هم در رده‌های مختلف باید از ایشان الگو بگیرند.

نوش آبادی ادامه داد: دشمنان خدمات مسؤولین و کار‌های مهمی را که انجام گرفته است با سیاه نمایی در فضای مجازی و حقیقی وارونه جلوه می‌دهند و تولید محتوا‌های مناسب در خصوص عملکرد کار‌های بزرگ انجام گرفته اکنون یک وظیفه است و برای جنگ ترکیبی صورت گرفته توسط دشمن باید برنامه داشته باشیم.

وی با اشاره به مطالبه گری جوانان از دستگاه‌ها عنوان کرد: بودجه‌های فرهنگی مناسبی در اختیار دستگاه‌های متولی قرار دارد، اما بعضا در برخی از دستگاه‌ها کار‌ها به شکل تعریف شده دنبال نمی‌شود و این کم کاری‌ها منجر به حضور دهه هشتاد و نودی‌ها در چنگال دشمن می‌شود و این ضعف‌های انجام گرفته بهانه به بدست عده‌ای فریب خورده داده است.


بیشتر بخوانید: رئیسی در برابر انتقاد از فیلترینگ فقط سکوت کرد


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس فیلترینگ رسانه‌های معاند در فضای مجازی را یک خواسته ملی دانست و تصریح کرد: ما از فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی استقبال نمی‌کنیم، اما امروز به اجبار با توجه به بهره برداری دشمن از این فضا آن را محدود کرده ایم و باید این پیام رسان‌ها طبق ضوابط و قوانین کشور ما فعالیت کنند، دشمنی‌های انجام گرفته در این فضا و پیام رسان‌ها برای براندازی است و این آشوب‌هایی که در کف خیابان می‌بینیم متاسفانه به عنوان سوژه براندازان مطرح شده است.

نوش آبادی پیشرفت‌های کشور را بسیار قابل توجه دانست و افزود: ایران امروز متهم به فروش پهپاد به روسیه شده است در حالیکه کشور ما ۴۰ سال قبل، سیم خاردار وارد می‌کرد و در حوزه‌های علمی و نانویی نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشته ایم، اما در حمایت از نخبگان تعلل کردیم و کسانی که این وضعیت را بوجود آوردند باید پاسخگو باشند، ولی ما باید هدف گذاری خود را برای رسیدن به نوک قله‌های پیشرفت بدانیم.

وی به ارتقای فضای مجازی و پیام رسان‌های داخلی اشاره و عنوان کرد: بنده عضو کمیسیون مشترک صیانت از فضای مجازی هستیم و هدف این کمیسیون رشد و ارتقای پیام رسان‌های داخلی است که هم اکنون بعضی از نشانه‌های پیشرفت آن مشاهده می‌شود و از هفته آینده جلسات تکمیلی آن ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان