تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱

چه زمانی برای خرید بیت کوین مناسب است؟

اگر می خواهید در مدت کوتاهی با خرید و فروش بیت کوین به سود برسید و می خواهید ریسک سرمایه گذاری شما به حداقل برسد، ترید می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

چه زمانی برای خرید بیت کوین مناسب است؟

رویداد۲۴ با توجه به نوسانات قیمتی شدید ارزهای دیجیتال، طبیعی است که یکی از مهم ترین اقدامات قبل از خرید و فروش ارزهای دیجیتال و بیت کوین، شناسایی زمان و قیمت مناسب ورود به بازار و یا فروش و خروج بازار است.

در صورتی که براساس حدس و گمان به بازار وارد شوید و معاملات خود را انجام دهید، قابل پیش بینی است که نتیجه مناسبی نخواهید داشت و در نهایت معاملات شما منجر به ضرر و از دست رفتن سرمایه شما می شود. اما چگونه می توانیم زمان های مناسب خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال را شناسایی کنیم؟

هدف شما چیست؟

مهم است قبل از سرمایه گذاری و شناسایی زمان مناسب خرید، هدف خود را در این بازار مشخص کنید. معمولا سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال در دو بازه زمانی کوتاه مدت و یا طولانی مدت انجام می شود. استراتژی کسب سود در کوتاه مدت ترید و در بلند مدت، هودل است.

اگر می خواهید در مدت کوتاهی با خرید و فروش بیت کوین به سود برسید و می خواهید ریسک سرمایه گذاری شما به حداقل برسد، ترید می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. ترید به معنی خرید و فروش ارز دیجیتال مانند بیت کوین است تا از نوسانات قیمتی کوتاه مدت سود کسب کنید.

بازار ارزهای دیجیتال همانند هر بازار مالی دیگر جهانی، قواعد و قوانین خود را دارد و در حالی که برخی زمان ها براساس آمار و ارقام پیش بینی شده حرکت نمی کند، اما در نهایت امکان تحلیل و بررسی قیمت و روند آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد. در ترید مهارت بررسی روند بازار و تحلیل ارزهای دیجیتال اهمیت زیادی دارد و در صورتی که می خواهید در کوتاه مدت از خرید و فروش بیت کوین به سود برسید، باید آموزش ببینید و زمان کافی را برای آن بگذارید.

چه زمانی برای خرید بیت کوین مناسب است؟

مهارت تحلیل و بررسی بازار، می تواند به شما نقاط ورود و خروج در بازار را نشان دهد و اصلی ترین روش شناسایی زمان های مناسب خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال است. اما روش ساده تری نیز وجود دارد.

روش دوم محبوب سرمایه گذاری در بازار، هودل نام دارد. هودل به معنی نگهداری طولانی مدت ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین بدون توجه به کاهش یا افزایش قیمتی است.

هودل امروزه بسیار محبوب شده است و دلیل آن، ساده تر بودن این روش سرمایه گذاری نسبت به ترید است. در این روش کافی است شما بیت کوین خود را خریداری کنید و برای چند ماه تا چند سال در کیف پول شخصی نگهداری کنید تا در زمانی که جهش قیمتی رخ می دهد آن را به فروش برسانید و به درآمد برسید.

نسبت به ترید، در هودل زمان مشخصی برای بازگشت سرمایه وجود ندارد و به همین دلیل پیشنهاد می شود در صورتی این روش سرمایه گذاری را انتخاب کنید که نیاز کوتاه مدتی به پول سرمایه گذاری شده نداشته باشید.

اگر هودل روش انتخابی شما است، مهم است همچنان روند بازار را برای انتخاب نقطه ورود بررسی کنید. در حالی که برای خرید به روش هودل نیازی به مهارت تحلیلگرهای حرفه ای ندارید، اما مهم است تا وضعیت کلی بازار را بدانید.

 آیا بازار در حال حاضر نسبت به زمان اوج قیمتی فاصله زیادی دارد؟ آیا بیت کوین و ارز دیجیتال انتخابی من کمتر از ارزش واقعی خود قیمت گذاری شده است؟ آیا تا دو سال آینده بازار پتانسیل رشد دارد؟ از جمله مهم ترین سوالاتی است که می تواند پاسخ آنها زمان مناسب خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال را به شما نشان دهد.

یکی از روش های خرید که می تواند ریسک سرمایه گذاری شما را کاهش و در شناسایی موقعیت های خرید مناسب کمک کند، خرید پله ای است. به این معنی که تمام سرمایه خود را در یک زمان در بازار سرمایه گذاری نکنید. به عنوان مثال، می توانید هر هفته مقدار کمی ارز دیجیتال خریداری کنید تا مطمئن شوید خرید شما در بالاترین قیمت بازار انجام نشده است.

بهترین صرافی برای خرید و فروش بیت کوین کدام است؟

در صورتی که از زمان مناسب خرید و سرمایه گذاری در بیت کوین و ارزهای دیجیتال اطمینان حاصل کردید، نیازمند یک صرافی معتبر و مطمئن برای خرید و نگهداری رمزارزهای خود هستید. یکی از معتبرترین صرافی های داخلی سرمایکس نام دارد که در بازار آن خرید و فروش بیش از 600 ارز دیجیتال متنوع امکان پذیر است.

همچنین چه تریدر باشید و یا بخواهید چندین سال ارز دیجیتال خود را نگهداری کنید، کیف پول داخلی، امن و غیرقابل تحریم سرمایکس می تواند بهترین انتخاب باشد زیرا دیگر نیازی به نگرانی پیرامون کارمزدهای سنگین، تحریم ها و مشکلات امنیتی نخواهید داشت.

در نهایت پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته این صرافی آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما در هر زمانی است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بیت کوین
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان