تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
وزیر کشور:

شهر‌های غربی کشور آرام است/ همه خسارات توسط اغتشاشگران وارد شده است

وزیر کشور شرایط امنیتی شهر‌های غربی کشور را آرام توصیف کرد و گفت که در این شهر‌ها مراقبت از سوی دستگاه‌های مسئول انجام می‌شود.

شهر‌های غربی کشور آرام است/ همه خسارات توسط اغتشاشگران وارد شده است

رویداد۲۴ به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره وضعیت برخی شهر‌های غربی کشور که اخیرا دچار ناآرامی شده بودند، اظهار کرد: وضعیت این شهر‌ها آرام است و مشکلی ندارند. طبیعی است که جریان معاند، تروریست و تجزیه‌طلب خارج از مرز‌ها دنبال این هستند که وضعیت این شهر‌ها را بهم بریزند شرایط الان آرام است، ولی مراقبت از سوی دستگاه‌های مسئول انجام می‌شود.

وی یادآور شد: در سفر نخست وزیر عراق به همین مسأله اشاره و درباره آن صحبت شد، مهم این است که مراقبت شود که تلاش آن‌ها به نتیجه نرسد.


بیشتر بخوانید: رئیسی و وزیر کشور پاسخگو باشند؛ چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است؟


وزیر کشور درباره هدف تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای حوادث اخیر کشور توسط وزارت کشور، تصریح کرد: پیگیری حجم خسارات به افراد در ناآرامی‌ها، پیگیری وضعیت افرادی که بی‌گناه جان خود را از دست داده‌اند و پیگیری افرادی که موجب ایجاد این مسائل شده‌اند، از وظایف این کمیته است. به استانداری‌ها هم ابلاغ شده و آن‌ها در حال پیگیری هستند. جلساتی هم با حضور دستگاه‌های مختلف آغاز شده است.

وی ادامه داد: عمده خسارات، بلکه همه خسارات توسط اغتشاشگران وارد شده است. نیروی انتظامی هم اعلام کرده است، اگر کسی دچار خسارت شده و شکایتی دارد، به آن رسیدگی می‌کنیم. هنوز برآوردی از میزان دقیق خسارت‌ها نشده است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
6
انسانیت و شرافت فدایی دروغگویی و جایگاه شده شرم بر شما
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
6
وقتی این مملکت آرامش داره که شما کاره ای نباشید
ناشناس
|
Iraq
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
0
درود بر سردار وحیدی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان