تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

سهیلا گلستانی و حمید پورآذری بازداشت شدند

سهیلا گلستانی و حمید پورآذری، بازیگران تئاتر بازداشت شدند.

اعتراضات مردمی

رویداد۲۴«چندثانیه» نوشت: سهیلا گلستانی و حمید پورآذری بازیگران تئاتر، به دنبال انتشار یک ویدیو بازداشت شدند.

حمید پورآذری کیست؟ 

سهیلا گلستانی و حمید پورآذری بازداشت شدند

حمید پورآذری از کارگردانان نوآور تئاتر است. از نمایش‌های خارج از صحنه وی می‌توان به «دور دو فرمان» در پارکینگ دانشگاه امیرکبیر در سال ۱۳۸۹ اشاره کرد. این اثر را کاری بی سابقه در تئاتر بر می‌شمرند. اثر «سال ثانیه» برگرفته از شعر الیاس علوی در فستیوال تئاتر اسپکتاکل سوئیس و زمین تنیس سعدآباد به اجرا درآمده. از آثار دیگر او می‌توان به «حسین قلی خان مردی که لب نداشت»، «دایره گچیی قفقازی» و همچنین «غولتشن ها» و «ژاک و اربابش» در کافه تالار اصلی تئاتر شهر اشاره کرد. او اثر «هنگامی که» را با تعدادی از مهاجران افغان در بنیاد امید مهر اجرا کرده است.

سهیلا گلستانی کیست؟ 

سهیلا گلستانی و حمید پورآذری بازداشت شدند

سهیلا گلستانی متولد ۱۷ آذر ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر گرایش طراحی صحنه از دانشگاه هنر است، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا دوبلور، نویسنده و کارگردان نیز می‌باشد.

بصورت حرفه‌ای فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۹ ساله و دانشجوی رشته طراحی صحنه تئاتر بود با حضور در در نمایش‌های دانشجویی شروع کرد. سهیلا گلستانی، در سال ۱۳۸۱ اولین بار با حضور در سریال باغ بلور به کارگردانی رامبد جوان در ۱۵ قسمت وارد قاب تلویزیون شد سپس سال ۸۲ در سریال کیمیای مهر بازی کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Romania
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
0
اینها چه جرمی مرتکب شده اند؟ ارعاب و سرکوب و بازداشت جواب نمی ده . مردم ناراضی هستند از همه چیز و همه کس
نظرات شما
پیشخوان