تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۱۰ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

نظر صریح وزیر ورزش درباره آینده سرمربی تیم ملی/ کی‌روش در ایران می‌ماند؟

در حالی که برخی رسانه‌های عربی از جدایی قطعی کارلوس کی‌روش از تیم ملی خبر داده اند وزیر ورزش و جوانان در فرودگاه امام گفت از کارلوس کی‌روش و کادر فنی تیم ملی حمایت خواهد کرد.

کی‌روش در ایران می‌ماند؟

رویداد۲۴ حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در بازگشت تیم ملی به ایران در جمع خبرنگاران گفت: وظیفه ما در این برهه از زمان حمایت از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی به خصوص کارلوس کی روش است. امیدواریم تکلیف او در ۴، ۵ روز آینده مشخص شود تا تیم ملی برای جام ملت ها برنامه ریزی کند. 

وززیر ورزش و جوانان پیش از شروع جام جهانی در دوحه هم از کارلوس کی‌روش حمایت کرده بود. از همان موقع مشخص بود کارلوس کی‌روش با حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای جام ملت‌های ۲۰۲۳ هم هدایت گر تیم ملی خواهد بود. 

قرارداد فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش تا پایان جام جهانی بود و قرار بود در صورت عملکرد خوب تیم ملی این قرارداد تا پایان جام ملت‌ها تمدید شود که به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از عملکرد کارلوس کی‌روش راضی به نظر می رسند. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
مموتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
3
اون طوری که کی‌روش موضع گرفت در برابر رسانه ها خود رییس جمهور ایران و وزیر خارجه موضع نگرفتند. این دستمالی که کی‌روش کشید او را تا ابد گارانتی کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
3
بالاخره ، عبا باید به قبا بیاید !
فقط کیروش ، با این نتایج ، به درد این وزیر و این رییس فدراسیون میخورد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
1
آره بذار بمونه یه سفره ست دیگه بشینین دور هم همه می خورن تو هم بخور
نظرات شما
پیشخوان