تاریخ انتشار: ۰۰:۳۷ - ۱۸ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲۳ نظر
مولاوردی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

کریمی قدوسی رسالت دارد دروغ بگوید/ احتمالا او برای تخریب ماموریت دارد

شهیندخت مولاوردی  معاون امور زنان دولت روحانی در واکنش به اتهامات جواد کریمی قدوسی علیه او و فاحشه خطاب کردن زنان معترض می‌گوید: او یا درد دیده شدن دارد که هر چیزی در فکرش هست را بی هیچ نگرانی بر زبان جاری می‌کند یا اینکه رسالت سنگینی روی دوش خود احساس می‌کند که اگر اتهامات را مطرح نکند، دچار عذاب وجدان می‌شود.

شهیندخت مولاوردی

رویداد۲۴زینب غبیشاوی: جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی، اخیرا گفته «خانم مولاوردی معاون روحانی طرحی داشت و می‌خواست فاحشه‌ها را بیمه کند.» شهیندخت مولاوردی  معاون امور زنان حسن روحانی رئیس جمهور پیشین ایران در پاسخ به این اتهامات به رویداد۲۴ می‌گوید کریمی قدوسی از این دست سخنان زیاد مطرح می‌کند و نمی‌دانم دردش چیست و نمی‌دانم چرا تا این اندازه راحت دروغ می‌گوید و شخصا بار‌ها آماج دروغ‌ها و تهمت‌های او بوده‌ام.

مولاوردی می‌گوید: برداشتم این است اشاره او به پرونده‌ای است که الان مختومه شده و ۶ مهر سال ۹۸ دادنامه آن در مجتمع قضایی کارکنان دولت صادر شد و از این اتهام حکم برائت گرفتم. البته نه از اتهامی که این فرد مطرح می‌کند، بلکه نشست تخصصی سلامت زنان و رفتار‌های پرخطر با تاکید بر ایدز را کارگروه آسیب‌های اجتماعی معاونت برگزار کرد و سخنرانان از بعد پزشکی و حقوقی و جامعه شناسی، این مسئله را مورد بررسی قرار دادند و پیشنهادهایی را هم مطرح کردند که هم شخصا در آن نشست حضور نداشتم. بعد از آن، طیف مقابل و منتقد دولت، دیدگاه‌ها و پیشنهادهایی که در نشست مطرح شده بود را به عنوان اتهام علیه من مطرح کردند و پرونده را به جریان انداختند.

او توضیح می‌دهد که بار‌ها به دادگاه رفت و آمد داشتم و در کیفرخواستم اتهام تحت عنوان ترویج فساد و فحشا مطرح شده بود که نهایتا تبرئه شدم. حالا نمی‌دانم این آقا بر چه اساسی این موضوع را به دروغ بار دیگر مطرح می‌کند. این سخنان بسیار بی‌ربط هستند یعنی آقای کریمی قدوسی گفته بخشی از معترضان در خیابان‌ها فاحشه‌ها بودند و نتیجه گرفته چون ما می‌خواستیم آن‌ها را بیمه کنیم و نکرده‌ایم، حالا به خیابان‌ها آمده‌اند؟! کلا متوجه منظورشان نمی‌شوم. البته ایشان اصل موضوع را نفهمیده‌اند؛ در آن نشست بحث تغییر الگوی ابتلای ایدز از تزریق به رابطه جنسی بود که آمار‌ها و گزارش‌ها در آن سال‌ها از آن حکایت می‌کرد. آن نشست با هدف هشداردهی به دست‌درکاران بود و تاکید ما بیشتر بر زنان متاهلی بود که همسرانشان روابط خارج از چارچوب زندگی مشترک داشتند و دارند و از این طریق بیماری ایدز را به همسرانشان منتقل می‌کردند و می‌کنند.

مولاوردی با بیان اینکه در گذشته از کریمی قدوسی بابت دروغ‌ها و ادعا‌های واهی دیگری شکایت کرده‌ایم، گفت: شکایت‌ها را به دلیل موضوعات مهمتر پیگیری نکردیم. اما در حال حاضر او یک ادعایی بی‌اساس کرده و باید در دادگاه با دلیل و مدرک ثابت کند. حتما سر فرصت پیگیر خواهم بود. چند توییت مشابه در این باب هم اخیرا مطرح شده که با هماهنگی با وکیلم آن‌ها را هم در نوبت شکایت گذاشته‌ایم. ظاهرا برخی دنبال یک ربطی نسبت به فعالیت‌های گذشته ما و اعتراضات اخیر می‌گردند.

او می‌گوید: نمی‌شود که این شخص به عنوان نماینده مجلس هر ادعایی را مطرح و هر اتهامی را وارد کند و کسی هم با او کاری نداشته باشد و دوباره به مجلس راه پیدا کند و باز روز از نو و روزی از نو! اینجوری سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. کریمی قدوسی دولت‌های یازدهم و دوازدهم و دولت اصلاحات را بار‌ها آماج اتهامات خود قرار داده و متاسفانه کسی از او پاسخ و سندی نمی‌خواهد. با این اوصاف و در این شرایط فکر می‌کند کارش درست است و می‌تواند و رسالت دارد به دروغگویی‌هایش ادامه دهد. البته این را هم بگویم که چنین شخصیت‌هایی حتی درون جریان خودشان هم از فرط دروغگویی جدی گرفته نمی‌شود.


 

مولاوردی با بیان اینکه مشخص است که کریمی قدوسی از چه جریانی است و حامیانش چه کسانی هستند، گفت: چیزی که عیان است چه حاجت به بیان. از طرف چه جریان و افرادی اتهاماتی که ده‌ها است به جریان مقابل یعنی اصلاح‌طلبان وارد می‌شود. در دو دولت روحانی نیز ادامه این جریان‌ها را داشتیم. حتی با وجود واضح بودن ناراستی و دروغ بودن این اتهامات، شاهد سکوت و عدم برخورد بودیم که دست‌کم انتظار این بود که تریبون‌ها از آن‌ها گرفته شود و سکوت علامت رضایت و خوشحالی برخی افراد است که از هفت دولت آزاد هستند و چنین شیوه‌ای را برای تخریب و تخطئه مخالفان و منتقدان خودشان انتخاب کردند. همیشه برای من سوال بوده که یات نظارت بر رفتار نمایندگان با این افراد که نماینده مجلس هستند و جایگاهی در قوه مقننه دارند چه می‌کند.

مولاوردی با بیان اینکه انگیزه این رفتار‌ها و سخنان را باید از خودشان پرسید، گفت: آن چیزی که واضح است، این است که یا درد دیده شدن دارد و هر چیزی که در فکرش هست را بدون هیچ نگرانی و واهمه‌ای از بازخواست شدن، بر زبان جاری می‌کند یا اینکه حس رسالت سنگینی روی دوش خود احساس می‌کند که اگر این اتهامات را مطرح نکند، به نوعی دچار عذاب وجدان می‌شود. برداشت من این است و باید از او سوال شود که چرا چنین روشی را برای انجام رسالت و ماموریت خود انتخاب کرده است، یا اصلا شاید ماموریت‌هایی را بر عهده او گذاشته‌اند. ممکن است مطرح کردن چنین مطالبی برای منحرف کردن افکارعمومی از هدف و منظور اصلی اعتراضات و سوژه‌هایی که در این مدت در اعتراضات عنوان می‌شود، باشد.

معاون امور زنان در دولت یازدهم با اشاره به آمار‌های غیر رسمی کریمی قدوسی از افراد بازداشت شده و استفاده او از کلمه «فاحشه» به منظور تحقیر زنان می‌گوید: برای خود من هم سوال است که چگونه این درصد‌ها را در این مدت کوتاه به‌دست آورده است و این اظهارنظر را براساس کدام تحقیق و پژوهش قابل اعتنا و اعتمادی به دست آورده و اینگونه مطمئن چنین سخنانی را بر زبان جاری می‌کند. رسانه‌ها باید از او منبع و آمار درصد‌ها را بخواهند. از سوی دیگر وارد کردن این اتهام به بسیاری از بازداشتی‌ها در شرایطی که امکان و فرصت دفاع از خود را ندارند، به نوعی این توهین و تحقیر را (فاحشه خواندن معترضین) هم متوجه بازداشتی‌ها و خانواده‌هایشان می‌کنند، جای سوال دارد. آن چیزی که به آن باور و ایمان داریم، اجازه چنین تهمت‌های ناروایی را به ما نمی‌دهد که به راحتی بتوانیم انسان‌ها را در معرض انواع دروغ‌ها و اتهامات قرار دهیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
1
30
باید از امثال تهی مغزان تندرویی چون کریمی قدوسی که جزء اصولگرایان تندرو هستند شکایت قضایی شود تا بعد از این جرئت نکنند زنان پاک مومن را به خاطر اینکه اصلاح طلب هستند و از معترضان حمایت می‌کنند مورد تهمت و افترا قرار دهند،شرم بر شما باد که به خاطر منافع حزبی و گروهی خود از هیچ تهمت و توهینی نسبت به معترضان و حامیان آنها فروگذار نمی‌کنید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
2
12
همه تون عین هم رسالت دروغ و ریاکاری دارید... اگه رای تحریم نشه ملت قیافه هاتونو واسه دور بعد یادشون میمونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
قدقد تحریم از اول انقلاب شعار منافقین بوده. کاندیدها نود درصد خواسته های ملت را می گویند حالا بعضی ها بجای استفاده از حق قدقد می کنند و برای غرب تخم می گذارند
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
2
17
به نظرم اگر خانم مولاوردی چنین نیتی داشته نه تنها نباید شرم زده باشد بلکه باید افتخار کند که چنین کار انسانی و خدا پسندانه ای نجام میدهد .زنانی که برای زندگی کردن مجبور به خود فروشی میکنند هم انسان هستند و حق زندگی دارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
تولید بزهکار دزد طلاق تکثیر بیماری سلب آرامش آسایش از جامعه انسانی است حضرت مریم مقدس در سوره مریم نفرین می کند. برای امنیت نسلهای آینده باید قانون حکم کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
1
27
روزنامه کیهان و شریعتمداری،و زاکانی هم اضافه میکردی

وضع روزنامه کیهان و شریعتمداری از نظر روان پریشی خراب هست وای به حال اهل رسانه و سیاسیون و نخبگان که ادعای سواد رسانه ایی دارند عقل خود را به این روزنامه بدهند ،از ما مردم عوام بیسواد گفتن
آقای خاتمی و
آقای مطهری انقلابی تمام عیار هست منتها نه به سبک شریعتمداری بلکه به سبک ما ملت

آقای زاکانی هم مثل یک پسر بچه بی ادب بی تربیت هست که رفته بود دانشگاه برای دانشجوها زبان در بیاورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
درود جناب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
حقیقت شنیدن و خواندن برای افراد وطن فروش سوزش دارد
باید سوزش تحمل کنید به خدای یگانه ایمان بیاورید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
4
6
تصورم این بود که رسانه شما اندکی ازادنه مطلب نشر میدهید . به این نتیجه رسیدم که همگی سرا پا یک کرباسید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
متاسفانه هر نظر که در جواب نظرات دیگران را منتشر نمی کند به نظرم هدف سواری گرفتن از گروه های سیاسی دارد این سواری جزء برده گی و نوکری غرب چیزی علاوه بر اه نفرین بر خودتان و اجدادتان ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
1
9
طوطی پیر مشاعرش رو از دست داده !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
1
16
درود بر خانم مولاوردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
1
12
این افراطی های مانند کریمی قدوسی مزدوران خارجی هستند، کارشان هم نفرت پراکنی و دروغ گویی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
تو الان مخالف خارجی ( غربزده ) هستید؟ رسانه ها باید صحت و سقم آمارهای که داده پی گیر شوند ولی این سوال را دارم اختلاسگرها (جهانگیری) دزد ( خاوری ) آقازاده ژن خوب ( عارف ) گرانندگان BBC و اینترنشنال اکثرا کسانی بودند از خاتمی سواری می گرفتند همه اینها از اصلاحات بودند رویداد منتشر کن شاید این موارد دروغ باشد
روانپزشک
|
Singapore
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
1
6
وقتی که کریمی قدوسی رو برای اولین بار ویزیت کردم آثار ضربات روحی ناشی از ایزا و اذیت جنسی در نوجوانی را مطرح کرد. تیم روانپزشکی سعی زیادی کرد تا درمان ایشون را به خاطر مسولیت اجتماعی که دارد کامل کند ولی ایشون تن به تکمیل درمان و بستری شدن را بعلت قبح اجتماعی مراجعه به روانپزشک نپدیرفت و متاسفانه آثار ضربات ناشی از آزار جنسی در اظهارات سیاسی و اجتماعی ایشان هویداست.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
شما یا دروغ میگی به احتمال زیاد یاهم خائن هستی که اصرار بیمارتو فاش کردی البته درهردوصورت خائن واحمق هستی والبته روانپزشک هم نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
پس روانپزشکه دروغ نگفته !
و فقط اسرار فاش کرده !
ناشناس
| Hungary |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
با نظر آقا مهدی موافق نیستم. وقتی یه بیمار روانی وارد اجتماع میشه و برای جامعه خطرناک هست و خودش تن به درمان نمی ده، جامعه رو از خطرات اینگونه افراد آگاه کردن فاش کردن اسرار بیمار نیست بلکه وظیفه اخلاقی و اجتماعی پزشکه.
مثل گزارش صفحه حوادث روزنامه ها که کلیه مشکلات متهم رو از زبان دادستان یا پزشک معالج متهم بیان می کنن.مثل بیجه یا خفاش شب.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
البته آقا مهدی مثل بقیه همفکراش بی سواد هم تشریف دارن.
اصرار غلطه، اسرار درسته. جمع سرّ
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
سلام به گردانندگان سایت وزین رویداد۲۴ و دنبال کنندگان گرامی این سایت
مطلبی که با عنوان روانپزشک درج شد یک الگوبرداری از آقایان کیهانی، رجانیوزی و شخص کریمی قدوسی بود که جوانان پاک این مملکت رو به خاطر اعتراضات کاملا برحقشان به فحشا و انحرافات اخلاقی متهم می کنن.مطلب فوق جهت تست افکار عمومی منتشر شد و معلوم شد که مردم هر خلافی را که به این قوم نسبت بدی به علت عملکردشان در طی چندین دهه گذشته می پذیرند و برایشان دور از ذهن نیست اختلاس و رانتخواری و مسایل اخلاقی این آقایان.
از آنجا که شیوه تفکر مان روش های غیر علمی و غیر اخلاقی برای ضربه زدن به دیگران نیست مطالبی که در خصوص مسایل اخلاقی ذکر شد صرفا نشان دادن زشتی این نوع تهمت ها به افراد هست و گرنه در عالم واقع این موضوع مطرح نبوده ولی دیگر مشکلاتی که خانم مولاوردی اشاره کردن برای همه جامعه عیان است و نیازی به استدلال و مدرک برای اثباتشان نیست.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
6
1
مهم نیست هرچند کریمی تندروی میکند البته شاید ولی خائنین مولاوردی ها هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
0
0
الان منشر مطلب به پایان رسیده؟؟
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
0
کریمی قدوسی خوب این عفریته های اصلاح طلب رو شناخته،،متأسفانه رسانه های هوچی گر و دورغ پرداز منافق اصلاح طلب باعث فریب خوردن عده‌ای ساده لوح شدند،،مسبب اصلی اوضاع این روزهای کشور امثال حسن روحانی ملعون و منافق و سید محمد خاتمی کفتار صفت و دیگر اصلاح طلب های مزدور وطن فروش هستند و رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب ها نیز سعی در فریب مردم و نا امید کردن ملت در جامعه هستند...لقمه های حرام در این خائنین چنین تأثیر گذاشته که از هیچ خیانتی در حق مردم و کشور خود کوتاهی نمی‌کنند و هدفشون تامین منافع اربابای غربیشون هست...ولی بالاخره دوران این خائنین مزدور وطن فروش به پایان میرسه و اون روز نزدیک هست.
نظرات شما
پیشخوان