تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۱۸ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

اختلاف مدیران فدراسیون فوتبال بر سر گزینه جانشینی کارلوس کی‌روش!

در بین مدیران فدراسیون فوتبال اتفاق نظر برای جدایی و یا تمدید قرارداد با کی‌روش وجود ندارد.

کارلوس کی‌روش

رویداد۲۴ تیم ملی با همه امید و آرزویی که داشت از جام جهانی حذف شد و نتوانست به مرحله دوم راه پیدا کند. بعد از حذف تیم ملی انگشت اتهام به سوی کارلوس کی‌روش و دستیارانش گرفته شد و خیلی‌ها او را مقصر اول ناکامی تیم ملی می‌دانند.

در این چند روز و بعد از بازگشت تیم ملی از قطر انتقادات علیه کی‌روش و همچنین فشارها روی فدراسیون فوتبال به شدت زیاد شد. اکثر مردم و کارشناسان هرروز به کی‌روش حمله می‌کنند و او را گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی نمی‌دانند. با این حال از زمان بازگشت تیم ملی از قطر و حذف ایران، مسئولان فدراسیون فوتبال هیچ واکنشی به ادامه همکاری با کی‌روش نشان ندادند. شنیده‌های ما حاکی از آن است که اختلافات در فدراسیون فوتبال به اوج خودش رسیده و بین مدیران ارشد فدراسیون و همچنین سایر اعضای هیئت رئیسه اختلاف نظر اساسی وجود دارد.

عده‌ای از آن‌ها مخالف ادامه همکاری با کی‌روش هستند و معتقدند به دلیل جو منفی که علیه او وجود دارد و همچنین ناکامی تیم ملی در جام جهانی، فدراسیون نباید قرارداد سرمربی پرتغالی را تمدید کند.


بیشتربخوانید: چرا اسکوچیچ رفت و کی‌روش آمد؟


از طرفی بعضی‌ها هم در فدراسیون موافق ادامه کار با کی‌روش هستند و می‌گویند اگر او فرصت داشته باشد، می‌تواند تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا پیش رو به موفقیت برساند. نکته جالب اینجاست که در بین مخالفان ادامه همکاری با کی‌روش هم دو دستگی وجود دارد. عده‌ای از مربی ایرانی حمایت می‌کنند که بسیار عجیب است. این عده می‌گویند سرمربی بعدی تیم ملی حتما باید یک ایرانی باشد و بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا انتخاب یکی از مربیان داخلی خواهد بود.

لازم به ذکر است مردم و پیشکسوتان خیلی از مربی ایرانی استقبال نمی‌کنند و اگر به گزینه‌های موجود هم نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم مربی ایرانی که بتواند تیم ملی را به موفقیت برساند نداریم. دسته دوم هم خواهان استخدام یک مربی خارجی هستند.

هرچه هست بر سر ماندن یا رفتن کی‌روش در فدراسیون اختلاف نظر شدیدی وجود دارد و یکی از دلایلی که باعث شده تا هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان ندهند، همین است. کی‌روش ایران را ترک کرده ولی بسیار امیدوار است که قراردادش با فدراسیون فوتبال تمدید شود و بتواند در جام ملت‌های آسیا هم روی نیمکت تیم ملی بنشیند. شرایط تیم ملی طوری است که اصلا نباید وقت را تلف کرد و فدراسیون فوتبال هرچه زودتر باید تکلیف نیمکت تیم ملی را مشخصص کند تا سرمربی تیم ملی بتواند هرچه زودتر برنامه ریزی‌های لازم را برای حضور پرقدرت جام ملت‌های آسیا انجام دهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کارلوس کی روش
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
0
0
فدراسیونی که رییسش تاج باشه وضعش بهتر از این نمیشه که دو ماه مونده به جام جهانی سرمربی موفق و کنار بذاره و کیروش و بیاره و بعد از جام جهانی هم اینجوری بگه
نظرات شما
پیشخوان