تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱

معرفی بهترین فیلم های شهاب حسینی

بهترین فیلم‌های شهاب حسینی را قصد داریم در این محتوا بررسی کنیم این هنرمند دوست داشتنی و محبوب در سریال پس از باران برای اولین بار به عنوان بازیگر ایفای نقش کرد.

رویداد۲۴ نازنین احمدی: شهاب حسینی تنکابنی در سال ۱۳۵۲/۱۱/۱۴ در تهران متولد شد، ولی چند سالی از دوران کودکی خود را در خرم آباد سپری کرد سپس به تهران بازگشت.

او مجری، فیلم ساز، خواننده، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما می‌باشد که به قصد مهاجرت به آمریکا تحصیل خود را رها کرد او در رشته روانشناسی دانشگاه تهران تحصیل می‌کرد. بهترین فیلم‌های شهاب حسینی را قصد داریم در این محتوا بررسی کنیم این هنرمند دوست داشتنی و محبوب در سریال پس از باران برای اولین بار به عنوان بازیگر ایفای نقش کرد.

خلاصه‌ای از فیلم‌ها و سریال‌های شهاب حسینی

این بازیگر توانمند کشورمان در سریال‌ها و فیلم‌های بسیاری ایفای نقش کرده است خلاصه‌ای از فیلم‌ها و سریال‌های شهاب حسینی می‌توان موارد زیر را نام برد:

• سریال پلیس جوان، تب سرد، مدار صفر درجه و شوق پرواز که به ترتیب محصول سال‌های ۱۳۸۰، ۱۳۸۲، ۱۳۸۵و ۱۳۸۸ هستند.

• فیلم‌های دل شکسته، محیا، رستگاری در هشت و بیست دقیقه، شمعی در باد و واکنش پنجم که همگی در دهه ۸۰ ساخته شده اند در همین دهه بود که به عنوان بازیگر برتر طبق نظرسنجی برنامه هفت شناخته شد.

۱۰ فیلم برتر شهاب حسینی

اگر نگاهی گذرا به فیلم ها، سریال‌ها و نقش‌های مختلفی که این هنرمند بازی کرده داشته باشید به خوبی متوجه می‌شوید که وی به سبک‌ها و متد‌های مختلف بازیگری اشراف و علم کاملی دارد لذا توانسته افتخارات و جوایز داخلی و بین المللی زیادی را کسب کند.

در این جا قصد داریم ۱۰ فیلم برتر شهاب حسینی را برای شما عزیزان شرح دهیم که از این فیلم‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

محیا: هر بازیگری در کارنامه خود فیلم‌های ضعیفی دارد که برخی از این بازیگران از این موقعیت‌ها استفاده کرده اند و در نقطه قوت فیلم مورد نظر جایگاه خوبی را کسب کرده اند، ولی برخی دیگر در رزومه خود این فیلم‌ها را به عنوان لکه‌ای تاریک تبدیل کرده اند.

به گزارش رویداد24 محیا یکی از فیلم‌های ضعیفی است که شهاب حسینی در آن درخشید اکبر خواجوی نویسنده و کارگران این فیلم است که با دوبار کاندید شدن از جشنواره فجر، حسینی توانست دیپلم افتخار را با نقش آفرینی در فیلم سینمایی کسب کند.

در این فیلم عاشقانه که محصول سال ۱۳۸۶ است که این بازیگر حرفه‌ای نقش جاوید را در آن داشته که برای رسیدن به عشق خود در شرایط سخت و غیر قابل تحملی قرار می‌گیرد.

معرفی بهترین فیلم های شهاب حسینی

پرسه در مه: به کارگردانی بهرام توکلی در سال ۱۳۸۸ ساخته شد شهاب حسینی و لیلا حاتمی در این فیلم نقش امین و رویا را داشتند که ازدواج ناموفق آن‌ها باعث شده سلامت روانی، زندگی مشترک، کار و مسیر آن‌ها با مشکلات فراوانی روبرو شوند.

معرفی بهترین فیلم های شهاب حسینی

دل شکسته: داستان ساده و کلیشه‌ای این فیلم شاید زیاد مورد توجه مخاطبان خاص سینما قرار نگرفته باشد، ولی بازی این بازیگر خوشنام به همراه خسروشکیابی در آن باعث شده به عنوان فیلم به یاد ماندنی علی روئین تن از آن یاد شود.

در این فیلم دو جوان از دو فرهنگ با خانواده‌های متفاوت به هم علاقمند می‌شوند این فیلم سینمایی محصول سال ۱۳۸۸ می‌باشد.

معرفی بهترین فیلم های شهاب حسینی

واکنش پنجم: اولین نقش آفرینی جدی شهاب حسینی در سینما مربوط به فیلم سینمای واکنش پنجم که ساخته سال ۱۳۸۱ می‌باشد، است. تهمینه میلانی کارگردان آن بوده، بازی این هنرمند دوست داشتنی در کنار ستاره سینمای ایران جمشید هاشم پور باعث شده ماندگاری‌ترین نقش را برای این هنرمند به ارمغان بیاورد.

این بازیگر محبوب در این فیلم سینمایی با شخصیت کاریزماتیکی که داشت توانست منتقدان زیادی را به سوی خود جلب کند. داستان این فیلم از این قرار است که عروس حاج صفدر، فرشته خانم شوهر خود را در یک سانحه از دست می‌دهد و مشکلاتی سر راه او قرار می‌گیرد در ضمن نقش فرشته را نیکی کریمی بازی کرده است.

معرفی بهترین فیلم های شهاب حسینی

سوپر استار: در جشنواره بین المللی فیلم فجر اولین سیمرغ نقش اول بهترین بازیگر مرد را این بازیگر محبوب با بازی در فیلم سینمای سوپر استار کسب کرد. دومین همکاری این بازیگر هنرمند با تهمینه میلانی در این فیلم سینمایی بود داستان سوپر استار مربوط به مردی خوشگذران و شهوت پرس به نام کوروش زند می‌باشد که دختری ادعا می‌کند دختر او می‌باشد و قصد دارد به او نزدیک شود. ۱۳۸۷ سال ساخت این فیلم سینمایی می‌باشد.

معرفی بهترین فیلم های شهاب حسینی

برادرم خسرو: داستان این فیلم مربوط به فردی که دچار بیماری اختلال دو قطبی است و مجبور می‌باشد مدتی پیش برادر خود زندگی کند که در برهه زمان اختلافاتی بین دو این برادر به وجود می‌آید.

یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های این هنرمند در فیلم سینمای برادرم خسرو می‌باشد و احساس بیگلری کارگردان آن است.

معرفی بهترین فیلم های شهاب حسینی

حوض نقاشی: این فیلم سینمای در جشنواره سی و یکمین فیلم فجر در صدر لیست آرای تماشگران بوده است. داستان حوض نقاشی مربوط به زوج ناتوان ذهنی می‌باشد که نمی‌توانند با فرزند خود رابطه خوبی ایجاد کنند. شهاب حسینی و نگار جواهریان دو بازیگر نقش اصلی این داستان هستند در سال ۱۳۹۱ این فیلم سینمایی ساخته شد.

معرفی بهترین فیلم های شهاب حسینی

درباره الی: محصول ساخت ۱۳۸۷ می‌باشد داستان این فیلم مربوط به یک مربی مهد کودک به نام الی است که برای آشنایی با احمد که از آلمان تازه به ایران آمده به اصرار دوستان احمد به شمال سفر می‌کند.

معرفی بهترین فیلم های شهاب حسینی

جدایی نادر از سیمین: به کارگردانی اصغر فرهادی در سال ۱۳۸۹ ساخته شد که شهاب حسینی در آن بازی قوی و بسیار هوشمندانه‌ای داشته است. داستان این فیلم مربوط به طلاق سیمین و نادر است که مشکلاتی بر سر راه یک زوج فراهم می‌شود. دومین همکاری فرهادی و حسینی در این فیلم سینمای بوده است.

معرفی بهترین فیلم های شهاب حسینی

فروشنده: بازی این هنرمند توانا در این فیلم سینمایی آخرین پیشرفت بازیگری آن بود داستان این فیلم مربوط به معلمی می‌باشد که بعد از مدرسه بازیگری تئاتر انجام می‌دهد و تمام نقش‌های که بازی می‌کند در دنیای واقعی زندگی خود با آن‌ها روبرو می‌شود. این فیلم سینمای در سال ۱۳۹۴ به کارگردانی اصغر فرهادی ساخته شد.

معرفی بهترین فیلم های شهاب حسینی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان