تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۶ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

واکنش تاج به حضور برانکو و مجیدی در تیم ملی: اینها قابل احترام هستند اما...

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در آینده درمورد ادامه یا قطع همکاری با کی‌روش تصمیم‌ می‌گیریم. فرهاد مجیدی قابل احترام و برانکو مهم است ولی فدراسیون متناسب با جمیع شرایط تصمیم می‌گیرد.

جانشین کارلوس کی‌روش

رویداد۲۴ پس از شکست و ناکامی تیم ملی در جام جهانی با کارلوس کی‌روش، این روزها صحبت از گزینه های جانشینی او در تیم ملی مطرح می‌شود. از برانکو ایوانکوویچ گرفته تا فرهاد مجیدی و اروه رنار. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه با اخبار ورزشی درباره آینده تیم ملی گفت: «از این عدم صعود هیچ کس خرسند نیست. نه هوادار؛ نه فدراسیون. من خودم جلسه مفصلی با کی‌روش داشتم و دو طرف نظرشان را بهم گفتند. در آینده هم صحبت جدی خواهیم داشت.»

تاج درباره مذاکره با برانکو و فرهاد مجیدی برای جایگزینی کی‌روش گفت: «اینها مربیان قابل احترامی هستند و نتایج خوبی کسب کردند. آقای مجیدی خیلی خوب نتیجه گرفته است منتهی فدراسیون فوتبال در مجموع یک پکیجی را می‌بینید و همه شرایط را می‌سنجد و متناسب با همه اینها تصمیم خواهیم گرفت.» 

او درباره عذرخواهی نکردن کی‌روش گفت: «من مطلبی از ایشان خواندم که گویا بود و این اتفاق افتاد. خود ایشان اعلام کرد که باید بهتر از این می‌بودیم و عذرخواهی کرد. فدراسیون فوتبال هم عذرخواه مردم است.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ثاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
0
0
دیگه مطمئنم این مملکت صحاب نداره !
مادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
0
1
دزد مثل تو ندیدم
سیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
0
0
تاج خودتوناراحت نکن اصلاچراسرمربی تیم بایدبعلت ناکامی ازمردم عذرخواهی کند سرمربی ژاپن هم عقل درستی نداره اگرداشت مثل کی‌روش ازهمه طلبکارمیشدودوباره بکارش ادامه می‌داد من نظرم اینه کی‌روش رومعاون خودت کن بهم هم میاییدچون بلدیدبازبونتون مردمو فریب بدیدیه حقوق هم براش درنظربگیرپول که به حمدالله زیاده هروقت هم رفتیم جام جهانی دوباره سرمربیش میکنیدنمیدونم آقای نبی روچه سمتی بهش بدیم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان