تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱

تصمیم جدید یحیی گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.

تصمیم جدید یحیی گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال
رویداد۲۴ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر ادامه می‌دهد که شیخ دیاباته دچار مصدومیت شد.

سرخپوشان پایتخت که نخستین بازی خود را مقابل استقلال تهران برگزار خواهد کرد با مصدومیت شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی خود روبرو شدند تا تاکتیک‌های تهاجمی این تیم را دچار مشکل کند.

یحیی گل محمدی قصد داشت تیمش را با حضور یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته در خط حمله راهی دربی کند، اما حالا مجبور است تنها از لوکادیا برای گلزنی استفاده کند. او در حالی علاقه‌ای به استفاده از مهاجم تخصصی دیگر در کنار لوکادیا ندارد که حامد پاکدل و مهدی عبدی تمرینات خود را با تیم در هفته‌های گذشته پشت سر گذاشتند. پاکدل حتی توانست در دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نیز گلزنی کند، اما سرمربی سرخپوشان فعلا قصدی برای استفاده از او در خط حمله ندارد.

از این رو احتمال اینکه سروش رفیعی یا امید عالیشاه بار دیگر به عنوان مهاجم کاذب در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرند زیاد است، اما گل محمدی با توجه به سیستم بازی تیمش تصمیمی برای استفاده از مکمل ایرانی برای لوکادیا در بازی با استقلال ندارد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ۲۹ آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان