تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

شوک باورنکردنی به پرسپولیس در آستانه دربی

یورگن لوکادیا بدون اطلاع باشگاه پرسپولیس در تمرین این تیم حاضر نشد.

دربی استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴  در حالی که باشگاه پرسپولیس ساعتی پیش با انتشار خبری اعلام کرد یورگن لوکادیا بدون اطلاع مسئولان باشگاه در تمرینات امروز این تیم حضور نداشت اما به نظر می‌رسد که این مهاجم هلندی طی چند روز گذشته تصمیم خود را برای جدایی از این تیم و ترک ایران گرفته بود.

گفته می‌شود لوکادیا حتی به فرودگاه رفته منتهی با توجه به اینکه او برای خروج از کشور باید یک پروسه اداری را طی کند، فعلا نتوانسته از ایران برود. البته لوکادیا منتظر است هر چه زودتر کارهایش اوکی شود تا بتواند دوباره به کشورش برگردد و گویا به باشگاه پرسپولیس پیغام داده که دیگر در تمرین شرکت نخواهد کرد.

مشکل لوکادیا با پرسپولیس نه پول است نه وضع همسر او. بر اساس پیگیری‌های فوتبالی، درویش و همکارانش به تمام تعهدات مالی و قراردادی خود در قبال این بازیکن عمل کرده‌اند.

استوری همسر لوکادیا هم نشان می‌دهد که بهانه لوکادیا برای اینکه به خاطر مشکل خانوادگی قصد ترک ایران را دارد، اصلا پذیرفتنی نیست.

این وسط شایعات و خبرهای غیررسمی هم منتشر شده که بر اساس آن، سفارت هلند از این مهاجم درخواست کرده تا ایران را ترک کند که لوکادیا حالا به توصیه سفارت هلند گوش کرده است.

 هر چند لوکادیا قبلا و در شرایطی که سفارت هلند به شهروندانش گفته بود از ایران بروند، چنین کاری را انجام نداده بود.

قطعا غیبت لوکادیا در دربی، پس از مصدومیت دیاباته خبر بدی برای یحیی گل‌محمدی است که دوست داشت با دو مهاجم خارجی به مصاف شاگردان ساپینتو برود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
چرا؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
0
0
اکثر کشورهای اروپایی به شهروندانشان اخطار برای ترک ایران را صادر کرده اند ، !!!! نمیدانم چرا همه ی خارجی ها فقط برای جاسوسی به ایران می آیند ،،فوتبالیست ،،گردشگر ،،زیست شناس ،،سفیر ،،دانشجو. ،،، استاد ،،، راننده. ،، خواننده ،، صغیر. ،، کبیر ،، زن ،، مرد. ،،
نظرات شما
پیشخوان