تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱

چگونه رمز پی دی اف را بشکنیم؟

گاهی اوقات با یک پسورد و قفل برخی از فایل‌های پی دی اف محافظت و رمز گذاری شده اند به طوری که برای باز کردن آن‌ها باید پسورد یا رمز را وارد کنید. در ادامه روش‌های شکستن رمز پی دی اف را می‌خوانید.

چگونه رمز پی دی اف را بشکنیم؟

رویداد۲۴ نازنین احمدی: گاهی اوقات با یک پسورد و قفل برخی از فایل های پی دی اف محافظت و رمز گذاری شده اند به طوری که برای باز کردن آن ها باید پسورد یا رمز را وارد کنید برای این که یاد بگیریم چگونه رمز پی دی اف را بشکنیم باید از روش هایی که در این محتوا گفته شده است، استفاده نمایید.

روش های حذف و شکستن رمز پی دی اف به صورت آنلاین و آفلاین

حتما شما در اینترنت فایل های زیادی را مشاهده کرده اید که دارای رمز هستند و هنگامی که آن ها را دانلود می کنید برای این که بخواهید از محتویات داخل آن ها استفاده نمایید باید رمزی که برای فایل ها وجود دارد را در هر بار استفاده وارد کنید که این به نوبه خودش هم کسل آور هم وقت گیر می باشد به همین دلیل روش های حذف و شکستن رمز پی دی اف به صورت آنلاین و آفلاین در این محتوا بیان شده است.

علاوه بر این، ممکن است رمز را فراموش کرده باشید یا این که رمز را اشتباه وارد کرده باشید که در این صورت دیگر نمی توانید از فایل مورد نظر استفاده کنید همچنین آرد کردن رمز هنگامی که آن را فراموش کرده اید، می تواند خسته کننده و کسل آور باشد.

آموزش پرینت گرفتن از فایل های پی دی اف قفل شده

به راحتی شما می توانید با باز کردن و چاپ رمز عبور یک فایل PDF به یک پی دی اف جدید آن را حذف کنید برای آموزش پرینت گرفتن از فایل های پی دی اف قفل شده باید مراحلی که در ادامه گفته می شود را به ترتیب انجام دهید.

در این روش تنها یک کپی از PDF در سیستم شما ایجاد می شود که به رمز عبور نیازی ندارد برای این منظور کافی است فایل پی دی اف را باز کنید و رمز مربوطه را وارد کرده سپس در نوار ابزار PDFروی دکمه print کلیک کنید.

حالا زیر Destination روی دکمه change کلیک نمایید و گزینه Save as PDF را انتخاب نموده، سپس برای این که مکان و نام فایل PDFجدید را مشخص کنید باید روی دکمه Save کلیک نمایید در این جا همان محتوای فایل پی دی اف اصلی به صورت یک فایل پی دی اف جدید ایجاد می شود که به رمز عبور دیگر نیازی ندارد.

این روش شکستن رمز فایل پی دی اف در انواع سیستم ها عامل ها و در کروم قابلیت اجرا دارد هنگامی که محدودیت چاپ برای فایل های پی دی اف وجود ندارد از این روش می توانید، استفاده کنید.

شکستن قفل فایل پی دی اف و هک پسورد

همان طور که گفته شده روش قبل هنگامی که محدودیت چاپ برای فایل های پی دی اف وجود ندارد، استفاده می شود از این رو در این بخش و قسمت های بعدی محتوا قصد داریم روش های جدید دیگری که برای شکستن قفل فایل پی دی اف و هک پسورد وجود دارد را برای شما عزیزان شرح دهیم.

به گزارش رویداد24 از برنامه اکروبات برای حذف محدودیت pdf  استفاده می کنند در برنامه Adobe Acrobat Pro فایل PDF را باز کنید سپس رمز عبور را وارد نموده در مرحله بعد در سمت چپ پنجره روی آیکن قفل کلیک کنید گزینه Permission Details را انتخاب و سپس روی سربرگ Security کلیک کرده برای این منظور باید مسیر File > Properties را طی کنید.

در مرحله بعدی به ترتیب روی گزینه Security Method و گزینه No Security کلیک کرده و برای این که کلمه عبور حذف شود روی ok کلیک نمایید باید مسیر File > Save  را طی کنید تا ذخیره تغییرات انجام گردد و از فایل pdf کلمه عبور حذف و برداشته شود.

پیدا کردن، حذف و بازیابی رمز فایل های پی دی اف

فایل های پی دی اف زیادی در اینترنت وجود دارند، که دارای رمز می باشند به طوری که دسترسی به محتویات برای کاربرد وجود ندارد پیدا کردن، حذف و بازیابی رمز فایل های پی دی اف را می توانید با نرم افزارهای مختلفی که وجود دارد، انجام دهید یکی از این نرم افزارها برنامه ApDFPR  می باشد از تمام ورژن های آکروبات این نرم افزار پشتیبانی می کند و 40 بیت پسورد را می تواند، پیدا کند چون از تکنولوژی Thunder Tables  استفاده می کند.

برای این که رمز فایل پی دی اف را بردارید باید ابتدا برنامه ApDFPR  را باز کنید سپس در سمت چپ روی دکمه open کلیک کنید در مرحله بعد فایل رمز دار پی دی اف را باز و روی گزینه open کلیک نموده، رمز را وارد کرده و برای این که رمز فایل پی دی اف شکسته شود باید روی گزینه Decrypt Now کلیک گردد حال اگر شما رمز عبور را نمی دانید برای بازیابی رمز و حذف آن باید کلیک را روی گزینه Start Recovery انجام دهید.

دانلود نرم افزار شکستن رمز فایل پی دی اف

شما می توانید برای برداشتن و شکستن رمز فایل پی دی اف به دانلود نرم افزار شکستن رمز فایل پی دی اف BeCyPDFMetaEdit اقدام کنید بعد از این که این نرم افزار را نصب کرده اید فایل رمز دار پی دی اف را باز نمایید سپس گزینه Complete rewrite را انتخاب و رمز خواسته شده را وارد کنید در مرحله بعد برای حذف رمز فایل پی دی اف از تب Security استفاده نمایید در این جا رمز فایل حذف می شود بدون این که در محتوای فایل pdf کوچک ترین تغییری ایجاد شود.

قفل شکن آنلاین رمز فایل پی دی اف

برای حذف رمز pdf می توانید از قفل شکن آنلاین رمز فایل پی دی اف استفاده کنید. اپلیکیشن های تحت وب به شما کمک می کنند تا با تبلت و موبایل بتوانید به راحتی رمز فایل PDF را بشکنید ولی این روش برای فایل های پی دی افی که حجم زیادی دارند، مناسب نیست.

شما می توانید از اپلیکیشن های وب که در وب سایت های مختلفی وجود دارد به راحتی رمز فایل ها را حذف کنید به عنوان مثال سایت Unlock PDF  به شما کمک می کند تا به شکستن فایل های پی دی اف اقدام کنید.

از فضای ذخیره سازی ابری مانند dropbox و گوگل درایو می توانید فایل پی دی اف رمز دار را وارد سایت Unlock PDF نمایید و اقدام به حذف رمز فایل مورد نظر کنید برای حذف پسورد pdf این سایت از مشهورترین سایت ها بوده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مطالب خواندنی
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان