تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۹ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

فعال سیاسی اصولگرا: دولت سیزدهم فقط غر می‌زند

محمد مهاجری: وقتی آقایان دولت سیزدهم در قطار فضای مجازی شان نشستند بهشت برینی را می بینند و تصور می کنند مردم نیز چنین احساسی دارند. امروز دولت دائم دارد غر می زند و فقط می‌گویند «قبلی ها هم بد بودند و نمی توانستند».

محمد مهاجری

رویداد۲۴ دولت سیدابراهیم رئیسی چنان از قطار پیشرفت کشور سخن می گوید که گویی شرایط زندگی رویایی را برای ایرانیان فراهم کرده است اما در صحنه عمل آنچه مردم می بینند و با گوشت و پوست و استخوان شان احساس می کنند، رکوردزنی همه بیچارگی هایی است که حتی در بدترین کابوس های شان نیز ندیده اند. تورم بالای 60 درصد، دلار 39 هزار تومان و قیمت های نجومی خودرو و مسکن تنها گوشه ای از اوضاع فلاکت باری است که دولت سیزدهم توانسته بر جامعه تحمیل کند. حال سئوال این است که چرا چنین شکاف عمیقی بین ادعاهای دولت سیدابراهیم رئیسی با واقعیت های کشور وجود دارد؟

محمد مهاجری در گفتگو با نامه نیوز درباره تفاوت فاحش ادعاهای دولت سیزدهم با ادراکات مردم از اوضاع کشور گفت: زندگی مردم در فضای حقیقی است اما قطار پیشرفت دولت در فضای مجازی حرکت می کند. در واقع قطار پیشرفت ادعایی آقایان جای دیگری دارد حرکت می کند که در این جامعه نیست.

وی با بیان اینکه معلوم نیست قطار دولت کجا به سوی پیشرفت حرکت می کند، افزود: اتفاقا از دوستان و نزدیکانم نیز وقتی پرسیدم هیچ کس این قطار را ندیده است. وقتی آقایان دولت سیزدهم در قطار فضای مجازی شان نشستند بهشت برینی را می بینند و تصور می کنند مردم نیز چنین احساسی دارند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی، دولت را دچار توهم خواند و اظهار کرد: متأسفانه آقایان برای توجیه مشکلات تمام تقصیرها را به گردن دولت آقای روحانی می اندازند، حال آنکه خودشان هم زمان انتخابات ریاست جمهوری ضمن برشمردن مشکلات وعده می دادند وقتی سرکار بیایند بلافاصله ریل حرکت قطار دولت را عوض می کنند و مردم لذت خدمت دولت را خیلی زود می چشند.

این فعال مطبوعاتی ادامه داد: امروز دولت دائم دارد غر می زند و فقط می گویند «قبلی ها هم بد بودند و نمی توانستند»، چرا؟ چون قول هایی دادند که هیچ کدام شان محقق نشد. مثلا گفتند روزی یک میلیون و 500 هزار بشکه نفت می فروشند و پولش را هم نقد می گیرند. یقین دارم که حداقل رئیس بانک مرکزی متوجه معنای این ادعا نیست. هنوز که هنوزه آقایان دارند 7.5 میلیارد دلار از کره جنوبی و پول انرژی فروخته شده به عراق را می گیرند اما واقعیت آن است که به دلیل مشکلات بانکی نمی توانند این کارها را انجام دهند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد مهاجری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
0
3
فقط غرررررنمی زندتررررررهم میزند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
0
2
از کی این شازده اصول گرا شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
0
2
آقای مهاجری از شما ممنون که حرف دل مردم را می‌زنید لطفا بفرمایید تورم در کشور یمن افغانستان عراق سوریه فلسطین کره شمالی که ما داعیه حمایت از مردم مظلوم اونجاها را داریم چقدره؟ و چرا نمی‌تونیم مثل آدم زندگی کنیم.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان