تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۰۱ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

بازدهی هفتگی بورس تهران/ افت سرعت رشد شاخص

اکوایران نوشت: در پایان هفته اخیر شاخص کل بالا‌تر از هفته پیشین قرار گرفت اما نسبت به هفته پیشین صعود کمتری را ثبت کرد.

بازدهی هفتگی بورس تهران
رویداد۲۴ به گزارش اکوایران، این هفته، شاخص کل بورس تهران در ۳ روز رشد کرد و در دو روز دیگر قرمزپوش شد. در اولین روز کاری هفته، شاخص ۲ هزار و ۸۴۰ واحد افت کرد، اما روز یکشنبه ۳۰ هزار و ۳۰۸ واحد بالا آمد و وارد کانال ۱.۵ میلیون واحدی شد.

روز دوشنبه شاخص رشد صعود ۶۷۵ واحدی داشت و روز سه‌شنبه افت ۸ هزار و ۸۱۳ واحدی را پشت سر گذاشت. شاخص کل روز چهارشنبه، در آخرین روز معاملاتی هفته، ۴ هزار و ۱۰۴ واحد رشد کرد.

بازدهی هفته

شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل ۲۳ هزار و ۴۳۹ واحد بالا‌تر ایستاد تا بازدهی هفته شاخص بورس مثبت ۱.۶ درصد شد.

شاخص هم وزن در پایان هفته نسبت به هفته پیشین ۱۱ هزار و ۴۱۰ واحد بالا‌تر ایستاد و بازدهی مثبت ۲.۶ درصدی را ثبت کرد.

بازدهی هفتگی بورس تهران

رشد معاملات خرد سهام

در هفته اخیر میانگین ارزش معاملات کل هفته ۵۱ هزار و ۸۳۸ تومان بود که نسبت به رقم ۴۵ هزار و ۲۶۰ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۱۴ درصدی داشته است.

در این هفته، میانگین ارزش معاملات خرد بورس ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۶۶۴ میلیاردی هفته پیشین، افزایش ۱۱ درصدی داشته است.

افزایش میانگین هفتگی ارزش صف‌های فروش

میانگین ارزش صف‌های فروش در هفته اخیر ۲۲۹ میلیارد تومان بود که از میانگین هفته پیشین ۳۹ میلیارد تومان بیشتر بود و رشد ۱۵۴ درصدی داشته است. بالاترین رقم هفته ۲۴۳ میلیارد تومان بود که در روز چهارشنبه ثبت شد و کمترین رقم ۱۵۵ میلیارد تومان بود که در روز شنبه ثبت شد.

رشد میانگین هفتگی ارزش صف‌های خرید

میانگین ارزش صف‌های خرید در هفته اخیر ۳۱۹ میلیارد تومان بود که از میانگین هفته گذشته ۸ میلیارد تومان بیشتر بود. در این هفته، میانگین ارزش صف‌های خرید ۲.۶ درصد افزایش یافته است. بالاترین رقم هفته ۳۵۶ میلیارد تومان بود و در روز سه شنبه ثبت شد و پایین‌ترین رقم به روز شنبه برمی‌گردد که ۲۱۹ میلیارد تومان بود.

خروج سرمایه حقیقی

در دو روز ابتدایی هفته اخیر، شاهد ورود پول حقیقی بودیم و در دو روز ابتدایی ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار به ترتیب ۴ و ۱۷۶ میلیارد تومان بود.

روز دوشنبه ۱۵۳ میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد و روز سه‌شنبه نیز شاهد خروج ۹۸ میلیارد تومان پول حقیقی بودیم. روز چهار‌شنبه باز هم پول حقیقی خارج شد که ارزش آن ۱۳ میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته ۸۴ میلیارد تومان پول حقیقی به بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۱۷ میلیارد تومان بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بورس ، بازار سرمایه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
0
1
چرا همه چی به شکل وحشتناکی در حال گران شدن هستند و فقط زورتون به بورس رسیده چرا مردم رو باز هم در بورس فریب دادید ؟
نظرات شما
پیشخوان