تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۱ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

معرفی بهترین فیلم و سریال‌های رضا کیانیان

رضا کیانیان، یکی از توانمند‌ترین بازیگران مرد سینما ایران است، که در دو دهه اخیر هنر و بازی او به شدت مورد توجه کارگردان به نام سینما ایران قرار گرفته و از همین رو عناوین و آثار موفق بسیاری نامشان در کارنامه هنری کیانیان می‌درخشد، به همین بهانه قصد داریم تعدادی از بهترین آثار رضا کیانیان را به شما معرفی کنیم.

بهترین فیلم های رضا کیانیان

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: رضا کیانیان هنرپیشه فیلم، تئاتر و تلویزیون، نویسنده و عکاس فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران است. او در تاریخ ۲۹ خردادماه ۱۳۳۰ در محله میدان خراسان تهران متولد شد. رضا کیانیان برای اولین بار در سال ۱۳۴۵ در نمایشنامه از پانیفتاده‌ها به قلم غلامحسین ساعدی به کارگردانی برادرش، بازیگری تئاتر را تجربه کرد.

کیانیان در سال ۱۳۶۸ با بازی در فیلم تمام وسوسه‌های زمین وارد عرصه سینما شد و سال ۱۳۶۹ با بازی در سریال شاهدان کوچک وارد تلویزیون شد.

فیلم سینمایی آژانس شیشه‌ای

معرفی بهترین فیلم و سریال‌های رضا کیانیان

فیلم سینمایی آژانس شیشه‌ای در سال ۱۳۷۶ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا تهیه شد. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم زیبا بازیگران مطرح سینما ایران نظیر پرویز پرستویی، حبیب رضایی، رضا کیانیان، اصغر نقی زاده، بیتا بادران، محمد حاتمی، قاسم زارع، صادق صفایی، نسرین نکیسا، عزت الله مهرآوران، فرشید زارعی فرد، صادق توکلی، فرهاد شریفی، هنگامه فرازمند، بهناز توکلی، ساحره متین، مجید مشیری، مهرداد فلاحتگر و بهروز شعیبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

به گزارش رویداد ۲۴؛ عباس، بسیجی شهرستانی که ترکش خمپاره‌ای را کنار شاهرگ گردنش از دوران حضورش در جبهه به یادگار دارد، به اصرار همسرش نرگس برای معاینه به تهران می‌آید و در خیابان با همرزم سابقش کاظم روبه رو می‌شود که با اتومبیلش مشغول مسافرکشی است. پزشک وضعیت عباس را بحرانی تشخیص می‌دهد و توصیه می‌کند هرچه زودتر برای درآوردن ترکش به لندن برود. کاظم برای تأمین هزینه سفر عباس، حاضر می‌شود اتومبیلش را بفروشد. در آژانس هواپیمایی، خریدار اتومبیل پول را به موقع به کاظم نمی‌رساند و او به ناچار به رییس آژانس پیشنهاد می‌کند تا رسیدن پول، سوییچ و مدارک اتومبیل را به گرو بردارد، اما رئیس آژانس نمی‌پذیرد. کاظم که عصبانی شده، شیشه دفتر آژانس را می‌شکند و پس از خلغ سلاح یک مأمور نیروی انتظامی، مشتریان آژانس را گروگان نگه می‌دارد تا مسئولان ترتیب سفر فوری او و عباس به لندن را بدهند.

فیلم سینمایی کیمیا

معرفی بهترین فیلم و سریال‌های رضا کیانیان

فیلم سینمایی کیمیا در سال ۱۳۷۳ به کارگردانی احمدرضا درویش ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم خسرو شکیبایی، بیتا فرهی، رضا کیانیان، پریسا شاهنده، نادر رجب پور و زهرا اویسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کیمیا داستان زندگی رضا است، که در آغاز جنگ ایران و عراق، همسرش باردار است. رضا همسرش را به بیمارستان می‌رساند، اما در اتفاقی اسیر عراقی‌ها می‌شود. همسر رضا در عمل جراحی می‌میرد و شکوه جراح، فرزند زنده مانده رضا را به فرزندی میگیرد. پس از گذشت نه سال، وقتی رضا از اسارت آزاد می‌شود، پی می‌برد که همه اعضای خانواده اش را از دست داده است. ولی میفهمد.

سریال شهرزاد

معرفی بهترین فیلم و سریال‌های رضا کیانیان

سریال شهرزاد یکی از موفق‌ترین آثار شبکه نمایش خانگی است، در سال ۱۳۹۴ به کارگردانی حسن فتحی ساخته شده، این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و تاریخی می‌باشد. در سریال شهرزاد بازیگران به نام سینما ایران مانند ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، غزل شاکری، محمدمهدی سلطانی سروستانی، هومن برق نورد، پرویز فلاحی پور، رؤیا نونهالی، رضا کیانیان، امیر جعفری، آتنه فقیه نصیری، گلاره عباسی، پانته آ پناهی ها، سهیلا رضوی و علی نصیریان ایفای نقش کرده اند.

داستان سریال شهرزاد، روایت عاشقانه‌ای است که با روز‌های پر تنش ایران در سال ۳۰ و کودتا ۲۸ مرداد ترکیب شده است و بر اثر حوادث کودتا بر زندگی شخصیت ها، اوج می‌گیرد. در تهران سال‌های پس از کودتا که چهره شهر، رنگ خشونت و دسیسه به خود گرفته، عشقی شکوفا می‌شود میان دو جوان به نام‌های شهرزاد و فرهاد. عشقی که فرجامش متصل به حوادث ایام می‌شود و عشاق قصه در موقعیت دشواری قرار می‌گیرند که آینده شان را دگرگون می‌کند و...

فیلم سینمایی بارکد 

معرفی بهترین فیلم و سریال‌های رضا کیانیان

فیلم کمدی بارکد در سال ۱۳۹۴ به کارگردانی مصطفی کیایی ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، بهاره کیان افشار، پژمان بازغی و رضا کیانیان ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی بارکد داستان پسر جوانی است که برای استخدام به دفتر مدیر عامل یک شرکت می‌رود و به مدیر شرکت دستور می‌دهد تا او را استخدام کند، برای این کار اتفاقات گذشته که باعث شده او به دفتر مدیر بیاید را شرح می‌دهد.

سریال شاهگوش

معرفی بهترین فیلم و سریال‌های رضا کیانیان

سریال شاهگوش فیلمی در ژانر کمدی محصول سال ۱۳۹۲ به کارگردانی داوود میرباقری است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در سریال کمدی شاهگوش بازیگرانی نظیر فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حامد میرباقری، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، احمد مهرانفر، الهام پاوه نژاد، سیروس گرجستانی، رضا کیانیان، هانیه توسلی، امین زندگانی، مهرداد صدیقیان، رضا رویگری، اکبر عبدی، الهام کردا، ابراهیم آبادی و فریده سپاه منصور به هنرمندی پرداخته‌اند.

کله پزی که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر عوض نمی‌کند دختری دارد که خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین علاقه است که با مخالفت پدر روبرو می‌شود. در ادامه پدر دختر در تصادفی می‌میرد و ضارب متواری می‌شود تنها شاهد اتفاق مردی است با یک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. به همین دلیل تمامی پژو‌های سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می‌شوند و داستان وارد فاز کلانتری می‌شود. افسر پرونده و چند تن از مأمورین کلانتری به دنبال قاتل می‌گردند. تا اینکه …

فیلم سینمایی یه حبه قند

معرفی بهترین فیلم و سریال‌های رضا کیانیان

به گزارش رویداد ۲۴؛ فیلم یه حبه قند به کارگردانی رضا میر کریمی در سال ۱۳۹۰ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، نگار جواهریان، اصغر همت، نگار عابدی، ریما رامین فر، فرهاد اصلانی، هدایت هاشمی، پریوش نظریه، پونه عبدالکریم زاده، امیرحسین آرمان، سهیلا رضوی، ناهید مسلمی و سعید پورصمیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

خانه‌ای قدیمی در یزد و اتفاقاتی که در این خانه می‌گذرد محور فیلم است. چهار دختر این خانه همراه همسر و فرزندانشان برای عروسی خواهر کوچکترشان پسندیده به یاری مادر شتافتند. این اقامت برای خواهران و باجناق‌ها شاید دردسر باشد، ولی برای بچه‌ها یک آرزوی بزرگ است تا این که…

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
1
10
هنرمند مردمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
1
10
دوفیلم یک بوس کوچولو وخانه ای روی اب باکارگردانی اقای بهمن فرمان آرا ازبهترین بازیگری های رضا کیانیان است
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
0
7
فیلم مرد ناتمام با مرحوم حسین پناهیان در نقش اصلی دیدنیست حتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
1
مردم دوستت دارن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان