تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۵ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
رویداد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

معرفی فیلم سینمایی بخارست با بازی پژمان جمشیدی

فیلم سینمایی بخارست، که در ژانر کمدی تهیه شده است، به تازگی و در اواخر آبان ماه بر روی پرده سینمای رفت تا به عنوان ناجی گیشه وارد میدان شود. بعد از فیلم «دینامیت»، شورای صنفی نمایش باز هم برای بیرون آمدن از وضعیت رکود، به سراغ اکران فیلم کمدی بخارست رفت.

فیلم کمدی بخارست

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: فیلم سینمایی بخارست به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی حدود یک سال پیش یعنی سال ۱۴۰۰ در ژانر کمدی تولید شده است. علی طلوعی تهیه‌کننده بخارست این فیلم را، به‌عنوان محصول کشور ایران تهیه کرده است. فیلم کمدی بخارست برای اولین بار در ۲۵ آبان ماه سال ۱۴۰۱ در پردیس سینمایی کوروش اکران عمومی شد.

شورای صنفی نمایش با همکاری سازمان سینمایی، به منظور حل بحران سینما‌های کشور و رکود به وجود آمده تصمیم گرفت تا فیلم کمدی بخارست را به کارگردانی مسعود اطیابی اکران کند.

به گزارش رویداد ۲۴؛ این موضوع درحالی رخ داد که در دوران رکود سینما‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا هم اکران فیلم «دینامیت» پای مخاطبان بسیاری را به سینما‌ها کشید. این فیلم ده ماه روی پرده بود و با ۵۱ میلیارد فروش تا مدت‌ها عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را روی پیشانی داشت.

هم اکنون عنوان پرفروش‌ترین عنوان سینما ایران در اختیار فیلم سینمایی «انفرادی» است؛ فیلمی در ژانر کمدی که کارگردانی آن هم بر عهده مسعود اطیابی بود و با ۷۱ میلیارد فروش صدرنشین است.

باتوجه به شرایط کشور و اعتراضات مردمی این بار شورا صنفی دوباره قصد دارد با اکران فیلم بخارست جانی دوباره به صنعت سینما ایارن ببخشد، اما در چند روز اکران اولیه فیلم کمدی بخارست استقبال چندانی از این فیلم نشد و تا به اینجا یک پروژه شکست خورده به شمار می‌رود.

خلاصه داستان فیلم کمدی بخارست

نگارش فیلم‌نامه، فیلم سینمایی بخارست برعهده حمزه صالحی بوده است. در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان بخارست منتشر شده است، می‌خوانیم: «اینجا ایران است و ما داستان‌های هیجان‌انگیز داریم.»

معرفی فیلم سینمایی بخارست با بازی پژمان جمشیدی

بازیگران فیلم سینمایی بخارست

به گزارش رویداد ۲۴؛ در فیلم سینمایی بخارست از بازیگران مطرح ژانر کمدی ایران نظیر حسین یاری، امیرحسین آرمان، پژمان جمشیدی، هادی کاظمی و غلامرضا نیکخواه استفاده شده است. در فیلم بخارست حدود ۵ بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان بخارست را یک اثر کم‌بازیگر و با تعداد شخصیت‌های داستانی کم عنوان کرد.

بیوگرافی حسین یاری

معرفی فیلم سینمایی بخارست با بازی پژمان جمشیدی

حسین یاری متولد ۱۶ دی سال ۱۳۴۶ در شهرستان لنگرود استان گیلان، بازیگر سینما و تلویزیون است. حسین یاری تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و بازنشسته بانک مرکزی می‌باشد، که از ۱۲ سالگی بازیگری را از تئاتر شروع کرد و تجربه حضور در واحد دوبله صدا و سیما را هم دارد.

حسین یاری، بصورت جدی سال ۱۳۵۸ وقتی ۱۲ ساله بود با گروه تئاتری مسجد جواد ائمه به سرپرستی بهزاد بهزادپور با نمایش «گندم‌های خونین» بازیگری را آغاز کرد، سال ۱۳۶۰ به گروه تئاتر حوزه اندیشه و هنر اسلامی پیوست تا اینکه سال دو سال بعد در ۱۶ سالگی با فیلم شانزده میلمتری «وارث» جلوی دوربین رفت. او همین سال از طریق حوزه برای کار دوبله به صدا و سیما معرفی شد و پس از تست و قبولی در نریشن‌های مختلف کار گویندگی انجام داد.

بیوگرافی امیرحسین آرمان

معرفی فیلم سینمایی بخارست با بازی پژمان جمشیدی

امیرحسین آرمان متولد ۱۴ آبان سال ۱۳۶۱ در شهرستان تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی می‌باشد، که به زبان انگلیسی تسلط دارد و مطالعاتی در روانشناسی داشته و تجربه مدلینگ هم دارد.


بیشتر بخوانید: معرفی سریال روزی روزگاری مریخ ساخته پیمان قاسم خانی


امیرحسین آرمان، در سال ۱۳۸۱ وقتی ۲۰ ساله بود در کلاس‌های مرحوم مصطفی اسکویی فنون بازیگری را آموخت و از اتود‌های صحنه‌ای کارش را رسما آغاز کرد، در سال ۱۳۸۳ با معرفی محمدرضا شریفی نیا به فیلم ازدواج به سبک ایرانی (حسن فتحی) اولین تجربه بازیگری اش را در جلوی دوربین بدست آورد. او بعد از سال‌ها حضور موفق در سینما، سال ۱۳۹۱ با سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سید ضیاالدین دری با نقش امیر توکلی در قاب تلویزیون ظاهر شد.

بیوگرافی هادی کاظمی

معرفی فیلم سینمایی بخارست با بازی پژمان جمشیدی

هادی کاظمی متولد ۱۳ آبان سال ۱۳۵۵ در شهرستان تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، هادی کاظمی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد می‌باشد، که از ۱۹ سالگی وارد تئاتر شد و در ۴۱ سالگی با سمانه پاکدل بازیگر زن ازدواج کرد و حالا رستوران هم دارد.

هادی کاظمی، از سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۵ ساله بود از کانون پرورشی حر فعالیت هنری را شروع کرد، تا اینکه اولین تئاتر حرفه اش را در سال ۱۳۷۴ با نمایش همراهان تجربه کرد، او بعد از تئاتر از سال ۱۳۷۵ با داریوش کاردان وارد تلویزیون شد تا اینکه بعد از تجربه‌های مختلف سال ۱۳۸۱ در سریال پاورچین مهران مدیری بازی کرد. شهرت هادی کاظمی از سال ۱۳۸۴ با سریال شب‌های برره شروع شد و در سریال قهوه تلخ با نقش بابا کنار جواد عزتی در نقش بابا اتی به اوج شهرت رسید.

عوامل پشت صحنه فیلم سینمایی بخارست

  • کارگردان: مسعود اطیابی
  • تهیه‌کننده: علی طلوعی
  • نویسنده: حمزه صالحی
  • موسیقی: امیر توسلی
  • فیلم‌بردار: افشین علیزاده
  • تدوین‌گر: مهساالسادات اطیابی
  • توزیع‌کننده: شایسته فیلم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
Mobina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
1
0
سلام و عرض ادب خدمت نویسنده این فیلم اقای صالحی عزیز
من از این فیلم خیلی خوشم اومد هم طنز بود هم هیجان انگیز تشکر واسه همچین فیلمی
جعفری
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
0
0
سلام خسته نباشید آمد وارم همیشه از این فیلم‌های کمدی وبا حال بسازید شاید کمی مردم از غم واندوه دور بشوند با بازیگران خوب وپر انرژی وهمه وهمه که زحمت کشیدند تشکر
بهاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
0
0
عالی بود
زویدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
خیلی خوب بود
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
0
0
جذاب و هیجان انگیز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان