تاریخ انتشار: ۰۰:۴۰ - ۱۴ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۳۲ نظر

احتمال برکناری سردار اشتری/ رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور می‌شود؟

برخی منابع از احتمال برکناری سردار اشتری و جایگزینی سردار رادان به فرماندهی نیروی انتظامی کشور خبر داده‌اند.

سردار اشتری سردار رادان

رویداد۲۴ خبرگزاری برنا در خبر نوشته پس از پایان دوره هشت ساله فرماندهی سردار حسین اشتری در فراجا، احتمالاً سردار احمدرضا رادان به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی کشور منصوب می‌شود. سردار اشتری از سال ۱۳۹۳ تا کنون فرمانده نیروی انتظامی است و در صورت تغییر اشتری، رادان به عنوان هشتمین فرمانده نیروی انتظامی پس از انقلاب فعالیت خواهد کرد.

فرماندهان نیروی انتظامی

به گزارش رویداد۲۴ تا کنون سرتیپ محمد سهرابی (۱۳۷۱–۱۳۷۰)، سردار رضا سیف‌اللهی (۱۳۷۵–۱۳۷۱)، سردار هدایت لطفیان (۱۳۷۹–۱۳۷۵)، سردار محمدباقر قالیباف (۱۳۸۴–۱۳۷۹)، سردار علی عبداللهی (سرپرست) (۱۳۸۴)، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم (۱۳۹۳–۱۳۸۴) و سردار حسین اشتری فرماندهان نیروی انتظامی بوده‌اند.

فرماندهان شهربانی

پیش از سال ۱۳۷۰ نیز نیروی انتظامی به نام شهربانی کل کشور فعالیت می‌کرد که از پیروزی انقلاب تا سال ۷۰، فرماندهان مختلفی در آن حضور داشتند که عبارتند از سپهبد محمدعلی نوروزی (سرپرست از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تا ۲۸ بهمن ۱۳۵۷)، سرهنگ ناصر مجللی (از ۲۸ بهمن ۱۳۵۷ تا خرداد ۱۳۵۸)، سرتیپ سید مصطفی مصطفایی (از ۲۹ خرداد ۱۳۵۸ تا بهمن ۱۳۵۸)، سید مصطفی میرسلیم (سرپرست از ۲۸ بهمن ۱۳۵۸ تا اسفند ۱۳۵۹)، سرتیپ هوشنگ وحید دستجردی (از ۱۴ اسفند ۱۳۵۹ تا ۱۴ شهریور ۱۳۶۰)، سرهنگ سید ابراهیم حجازی (سرپرست از ۱۸ شهریور ۱۳۶۰ تا دی ۱۳۶۱)، سرهنگ جلیل صمیمی (از ۲۳ دی ۱۳۶۱ تا تیر ۱۳۶۶)، سرتیپ سید رضا نیک‌نژاد (از ۱۳۶۶ تا ۹ تیر ۱۳۶۹) و سرتیپ دوم سید امان‌الله مرتضوی (۹ تیر ۱۳۶۹ تا ۱۲ فروردین ۱۳۷۰)

نکته جالب اینکه پس از سال ۷۰ که شهربانی به نام نیروی انتظامی (ناجا) و سپس به نام فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) تغییر نام داد، به جز سرتیپ سهرابی، سایر گزینه‌ها عموما از سپاه به فرماندهی نیروی رسیدند، در حالیکه فرماندهان شهربانی (به جز میرسلیم که مدت کوتاهی سرپرست بوده) تماما از از بدنه همان نیرو بوده‌اند.

سردار رادان فرمانده جدید فرماندهی انتظامی؟

سردار رادان هم‌اکنون رئیس مرکز مطالعات راهبردی فرماندهی انتظامی کشور است. او پیش از این نیروی بسیج و سپاه بوده اما به نیروی انتظامی منتقل شده است. رادان سال ۱۳۵۹ به صورت نیروی داوطلب عضو بسیج شده و در دوران جنگ ایران و عراق، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتقل شده است. خودش گفته وقتی بازنشست شدم هم می‌خواهم به بسیج برگردم: «وست دارم وقتی بازنشسته شدم در یک پایگاه بسیج باشم و بتوانم دغدغه‌های پدر و مادر جوانان را درک کنم، آن‌ها را هدایت کنم و یک لشکری از بچه‌های حزب اللهی‌ها تشکیل بدهم.»

پس از جنگ، رادان از نیروی انتظامی به فرماندهی انتظامی منتقل شد و از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ فرماندهی انتظامی کردستان بوده است. رادان همچنین از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۳ فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان بوده است. او سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۵ فرمانده انتظامی خراسان بوده است و سال ۱۳۸۵ به پایتخت منتقل شد و فرمانده انتظامی تهران بزرگ شد و تا سال ۱۳۸۷ نیز در همین سمت مشغول بود.

رادان اوایل دهه ۹۰ جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور بود اما ۵ خرداد ۱۳۹۳ از سِمت جانشین فرمانده پلیس کشور کنار گذاشته شد و به سمت ریاست مرکز مطالعات راهبردی ناجا منصوب شد.

چرا رادان به سمت فرمانده انتظامی منصوب می‌شود؟

رادان چند تجربه مهم دارد که در شرایط کنونی همه آن تجربه‌ها برای ساختار تصمیم‌گیر کشور قابل توجه است؛ اول اینکه رادان نیروی سپاه است و با توجه به یکدستی قدرت در دوران کنونی، این موضوع یک مزیت به شمار می‌رود. نکته دوم اینکه رادان مدتی مسئول طرح «امنیت اجتماعی» بوده است. به گزارش رویداد۲۴ یکی از وجوه مهم طرح امنیت اجتماعی مربوط به «پوشش زنان»، «بازرسی از کارگاه‌ها و فروشگاه‌های لباس» و «بازرسی از آرایشگاه‌های مردانه»، «نظارت و سرکشی به عکاسی‌ها» و «نظارت به خانه‌های افراد مجرد» بود که تمامی این موارد و مخصوصا «پوشش زنان» هماکنون یکی از بزرگترین چالش‌های حاکمیت به شمار می‌رود و احتمالا امیدوار است با حضور سردار رادان بتواند کار نکرده سردار اشتری انجام شود.

نگاه سردار رادان به حجاب

رادان می‌گوید وقتی به تهران آمده، مردم به او گفته‌اند که اولویت اول در تهران باید حجاب باشد: «در یک زمان بد حجابی مسئله اول مردم بود که با آن برخورد کردیم.» در بخش دیگری از خاطرات سردار رادان چنین می‌خوانیم: «تهران را که رصد می‌کردیم چهره زیبایی نداشت و هنجار شکنی زیاد بود، مردم از دیدن این صحنه رنج بسیار می‌بردند، آن زمان نگاه نکردم که قانون حجاب و عفاف یک قانون قابل توجه است، بلکه نگاه کردم که جوانان ما را با بی قیدی و بی حجابی از ما می‌گیرند، بنابراین احساس تکلیف کردم،‌ سردار طلایی و فرماندهان قبلی هم تلاش‌های زیادی داشتند و ما بررسی کردیم که ببینیم کدام راهکار از همه بهتر است، به یک عده تذکر اخلاقی می‌دادیم، یک عده را هم با حکم قضایی می‌بردیم و از خانواده‌ها می‌خواستیم لباس مناسب برای فرزندانشان بیاورند. با لباس فروشی‌ها هم برخورد کردیم فروشندگان می‌گفتند تقاضا زیاد است و مردم هم می‌گفتند که عرضه زیاد است، بنابراین تصمیم گرفتیم که با تولید کننده‌ها نیز برخورد کنیم و حلقه‌ها را به وصل کردیم، من معتقدم اگر کارشکنی‌ها انجام نمی‌شد، ذائقه مردم نیز به گفته مسئول صنف پوشاک عوض می‌شد و یک مقدار دیگر لازم بود تا این حرکت اجرا شود که نگذاشتند و باید در آخرت نیز جواب‌گو باشند.این کار از سمت دشمن بود و هجمه فرهنگی بی‌صدایی بود، بنابراین برخی از مسئولان چشم و گوش خود را می‌بستند و بی تفاوت عمل می‌کردند و معتقد بودند که نباید دید و بی‌تفاوت بود.»

تجربه‌های رادان در خراسان و سیستان و بلوچستان

نکته دوم اینکه سردار رادان مدت زیادی در خراسان بوده و از این منظر در هماهنگی کامل با تیم خراسان است. نکته سوم تجربه سردار رادان در سیستان و بلوچستان به عنوان فرمانده نیروی انتظامی است. احتمالا با توجه به چالش موجود در جنوب شرق کشور و دغدغه‌ای به نام مولوی عبدالحمید برای حاکمیت، تجربه رادان در آن منطقه برای انتخاب او بی‌تاثیر نبوده است.

سرکوب معترضان در سال ۸۸ 

نکته دیگر درباره سردار رادان، برخورد نیروی انتظامی با معترضان در دوران اوست که گفته می‌شد دستور بسیاری از برخوردها توسط او صادر شده است. احتمالا بروز اعتراضات ۱۴۰۱ و تجربه پیشین رادان در مواجهه با معترضان انتخابات سال ۸۸ هم از دلایل دیگری بوده که رادان به عنوان فرمانده جدید انتظامی کشور منصوب شود. خود سردار رادان در مصاحبه‌ای این تجربه را چنین توصیف می‌کند: «بچه‌های ناجا فشار و هجمه زیادی را از جاهای مختلف تحمل کردند و شرایط سختی را گذراندند، عملیات روانی زیادی روی آن‌ها بود، در شرایط سختی بودند که انسان شرمنده می‌شود چون برخی از آن‌ها ۸ ماه در خیابان خوابیده بودند،‌ آن روزها غرور انگیز بود و تجربه ای رابه ما داد که حتما این تجربه به راحتی به دست نمی‌آمد؛ توانمندی‌های زیادی را به ما داد، در زمینه سایبر، هم‌افزایی با نیروهای بسیج و وزارت‌خانه خیلی بالا رفت و تجربه‌های زیادی را کسب کردیم.»

یکی از مواردی که در دوره رادان رخ داد، ماجرای کهریزک بود که رادان می‌گوید از ماجرا بی‌خبر بوده است. او در مصاحبه با تسنیم گفته «غیر از اراذل و اوباش هیچکس دیگری نباید به کهریزک می‌رفت. در زمان فتنه من از انتقال آن افراد به کهریزک بی خبر بودم، چون کهریزک جای آن‌ها نبود.»

رادان به خاطر فاجعه کهریزک بازجویی هم شده بود اما ظاهرا نتیجه‌ای نداشت و تبرئه شده است. خودش می‌گوید: «خانواده‌ام آمادگی و پذیرش زندان رفتن من را داشتند چراکه کار‌های من برای حمایت از، ولی زمان بود، ابوذر وقتی که به ربذه رفت برای حمایت از، ولی رفت؛ اگر زندان هم می‌رفتم خودم و خانواده‌ام خوشحال بودیم، چون برای حمایت از، ولی زمان این کار را انجام داده بودم،  در ایام فتنه ۸۸، روز‌ها من می‌رفتم در خیابان‌ها و با فتنه گران برخورد می‌کردم و شب‌ها برای بازجویی و پاسخگویی می‌رفتم؛ این سبب شده بود که عزمم راسخ‌تر شود.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
5
32
هر دم إز اين باغ بري ميرسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
این جدیده از اونیکی بدتره قبلا فرمانده نیروی تهران بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
یه قاضی مرتضوی با مخلفاتش هم کنارش بگذارند ، نور علی نور خواهد شد !!!
یا امام خامنه ای.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
55
20
در کل حکومت جمهوری اسلامی هم بسیار بالاتر و بهتر از حکومت مستبد شاه است.شرایط اقتصادی ضعیف به نظر می رسد اما صد درصد مردم ما نظام جمهوری اسلامی را به شاهنشاهی یا حکومت جمهوری دموکراتیک غربی ترجیح می دهند.من خودم %1000 درصد جمهوری اسلامی را به شاهنشاهی و جمهوری دموکراسی غربی ترجیخ می دهم.امیدوارم تا ظهور حضرت مهدی این نظام به کوری چشم دشمنان پابرجا بماند.
از سایت رویداد 24 متشکرم.یا علی و خدانگهدار.
پاسخ ها
شهرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
یا امام اگه جنابتون هزار درصد راضی هستی چون سهمیه ساندیسات به موقع بهت میرسه پس از طرف مردم حرف مفت نزن مرتیکه عرزشی
انقلاب اسلامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
شهرزاد؛ شما مزد بگیرهای غرب گرای وطن فروش به هیچ جا نمی رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
واقعا طنز جالبی بود!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
10
43
قدرت سرکوب و تیزی دندان و بله قربان گفتن ملاکهای اصلی برای مسئولیته
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
7
48
نه جانم علت این است که بدنه نیروی انتظامی با سرکوب معترضین مخالف است. برای همین رییسش را فردی تندرو می گذارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
5
44
بیاد داشته باشید چکمه پوشیدن با دستور صریح رادان ممنوع شده یود، طرح راپل و گشت هلیکوپتر برای جمع آوری ماهواره ها، بازداشت بانوانی که بزعم ایشان قصد تبرج داشتند و .... نگران نباشید، لیس لانسان الی ما سعی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
یکی از اون یکی عقب مونده تر
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
4
43
خدا به دادمون برسه، کی می‌رود کی می‌آید، کسی که از ده کلمه هشت تای آن برخورده!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
عالیه‌‌انتخاب‌‌‌به‌‌جا‌و‌درستیه
روحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
6
33
اگه جنتی برکنار شد اینم میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
راستی ، چرا چند وقته ازش خبری نیست ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
5
38
افتضاحی دیگر
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
7
35
یکی از یکی بدتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
10
41
بعد از نا آرامی ها خیلی ها فکر می‌کردند حاکمیت حرف مردم را شنیده و دست به اصلاحات خواهد زد با انتصاب امثال رادان و بذرپاش کاملا می‌فهمن که این حاکمیت اصلاح پذیر نیست و قطعا اوضاع بحرانی تر هم خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
اخبار ایذه و کردستان و سمیرم و بلوچستان به گوشت نخورده! کجا ناآرامی ها تمام شده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
علامت شنیده شدن مردم ایجاد نرمش در سیاست هاست و تغییر در رفتارهاست و انتصاب افراد نرم و خوش برخورد و چهره مهربان و بدون سابقه خشونت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
6
37
جریان پالون خره...
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
7
17
قوم ریاکار دو رو
ریا یعنی فریب
زبان دروغین
دشمن انسانیت
دشمن آدمیت
دشمن خدا بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
جناب معصومی ما می‌دانیم ریا یعنی چه!! ریا یعنی دو رویی و نفاق!! یعنی همان چیزی که اکثر مسئولان ما دچار آن هستند...!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
29
5
آشوبگرای اصلی رو نزدن. یه مشت دختر بچه زدن
اینکاره نیستن
بادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
6
37
رادان رو میارن برای سرکوب بیشتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
نادان اهل سرکوبه !
محمدجواد شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
39
11
در این شرایط لازم هست فردی کاردان مانند سردار رادان سمت فرماندهی رو دست بگیره ، امنیت داخلی کشور توسط یکسری اوباش به هم ریخته و ایشون با تجارب واخلاصشون بهترین گزینه هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
عرزشی نظراتت به درد عمه جونت میخوره...از رادان بدتر فقط خودشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
سوابق درخشان وکاردانی !! ایشون ادم یاد تیمسار ازهاری و نصیری در اخر حکومت شاه میندازه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
7
34
این رادان اصلا بَلَد نیست دو جمله رو بدون لُکنت، بیان کنه .
سواد نداره .
از همه مهمتر اتفاقات کهریزک سال ۸۸ ، تحت فرماندهی این انجام شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
رادان خیلی بیرحمه
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
در عوض لکنت زبان بلده مردم را خوب بزنه
ثمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
35
7
اغتشاشگرا خوب میدونن گند هشتادو هشتم این جمع کرده واسه همین میترسن :)))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
چه خوبم جمع کرد!!!!!خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
کم بها جان
۸۸ جنایت کرد
جمع نکرد . تاریخ جوابش رو میده
تاریخ جواب تو رو هم خواهد داد
زودتر از اونی که بتونی بهش فکر کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
البته شما عرزشی های سرکوبگر تو جمع کردن استاد هستین!! به خصوص تو جمع کردن گندهای خودتون...!!
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
7
29
قابل توجه سرکوبگران،به موقع شما رو هم میذارن کنار!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
33
9
آقای‌‌رادان‌‌‌موفق‌‌‌باشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
پیام یک عرزشی !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
اقای نادان اوضاع مثل ۸۸ نیست فکر اخر کارت باش !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
برو ساندیس نوش جان کن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
عرزشی بی ارزش!! چرا برادر کشی!؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
6
30
این نشون میده چقدر در کادرسازی ضعیف هستن که نیروهای فرسوده ومسن باید دوباره بیان در جایگاههای مهم ایفای نقش تاریخی بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
این نشون میده کفگیر به تا دیگ خورده !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
24
7
در مورد فراجا و پرسنل عجولانه قضاوت نکنید آنها به فکر امنیت مردم هستند.....
چرا معایبی هم دارند ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
چرا معایبی هم دارند....
همین؟؟؟؟؟؟
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
7
19
انتصاب رادان در این موقعیت مانند انتصاب بختیار در سال ۵۷ هستش و نتیجه هم یکسان خواهد بود
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
19
7
وضع معیشت پرسنل پلیس و خانواده هایشان خوب نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
به درک بمیرن همشون
ناشناس
| Austria |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
خواستن نرن پلیس شن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشیه ولی جوابتو میدم که از این به بعد اگه تو خیابون کاریت کردند یا .... دنبال پلیس نگرد چون همشون اون لحظه مردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
معلومه که از نظر آگاهی و فکری کلا بزرگوارا داغون داغون تشریف دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
اقای ۹ و۵۵ مشکل اینجاست که مردم در این صد روز همون چیزها رو از پلیستون دیدن هر چه خوبان همه دارن یکجا دیدن ! از تعرض به زنان بگیر تا نابودی اموال مردم ! وجهه پلیس برباد رفته عزیزم ! بدهم بر باد رفته !
تقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
12
2
به نظرمن سردارتقی مهری گذاشته بشه بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
7
4
پرسنل حرف شنوی ندارن از اشتری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
پرسنل فراجا ، قریب به اتفاق با سرکوب مخالف هستن .
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
3
14
آزموده را آزمودن خطاست یعنی تو نیرو دیگه کسی بهتر از این پیدا نمیشه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
27
9
بااراذل واوباش باید قاطع برخورد کرد وبرابر قانون دارشان زد لبیک یاخامنه ای عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
بیشعور نشنیدی رهبرت چی گفت؟؟با اونم متهم میکنی به بی دینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
نوبت خودت هم بزودی میرسه ساندیس خور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
11
1
این افراد مال یک سامانه هستند واگر سامانه به مشکل بخورد فرد نمی تواند حلش کند
علی اکبر فتاحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
22
7
به نظر من ولبیک به خواست حضرت آقا در برهه کنونی وتجربه گران‌سنگ سردار رادان گزینه مطلوب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
تجربه گران سنگ سبک مغزانه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
گران‌سنگ تیره دل سخت سر... زدش سیلی و گفت : دور ای پسر!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
23
9
محبوبترین فرمانده نزد کارکنان پلیس سردار رادان بودن امروز که این خبر پخش شد شور ونشاطی در نیروها ایجاد شده بود چشم اصلاحطلبان خائن و سایتهایی مثل آفتاب و فرارو و رویداد 24 کور انشاالله با انتصاب ایشان شاهد برخورد قاطع با اراذل اوباش خیابانی و مجازی باشیم سایت خائن حامی قاتل و آشوبگر بگرد دنبال سوراخ موش!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
اوباش واقعی در هرلباسی هستند عزیزم بسته به رفتار وتربیته ! خیلیاشون هم تولباس نطام ! قایم میشن کجا خودشون رو نشون می دن موقع استفاده از قدرت ! تجاوز به دختر بلوچ ! تعرض به زن بی دفاع باتوم زدن به زنان وبچه ها وتیراندازی مستقیم به مردم ! نابود کردن اموال مردم !تیراندازی با تفنگ ساچمه ای به چشم و..... وکشتن ۵۰۰ نفر انسان بی دفاع ! برای اثبات درجه بالای شما در کسب عناوین اوباشی وردالت همین تصاویر کاملا گویاست ! توهم. انتصاب قلدر برای سرکوب واثربخشی ش رو حکومت پهلوی هم داشت اما اخرسر همه شون رفتن
انقلاب اسلامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
ناشناس ابله! مثل طوطی مزخرفات سعودی اینترنشنال را استفراغ می کنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
جوابتو دادم رویداد منتشر نکرد ! ....ون تو واینتر نشنال باهم ! بیسواد ما برخلاف شما از خودمون عقل وفهم داریم دستمال الدوله بی مصرف !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
14
1
بهترین گزینه سردار قاسم رضایی جانشین فعلی ناجا هست چون زمانی فرمانده مرزبانی بوده و تجربه سرکوب اشرار را دارد و همچنین در مدت جانشینی با اراذل اوباش برخورد قاطعانه بااقتدار داشته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
در سیستمهای اقتدارگرا وعقب مانده معمولا همه مخالفتهای مردمی را به دشمن خارجی واشوب طلبان نسبت واشرار لقب می دهند ! در صدر اسلام معاویه ویزید چنین ادعاهای داشتند معاویه امام حسین را اشوب طلب می خواند یزید هم ایشان را خارجی میدانست !
البته این بازیچه های تبلیغاتی برای استحمار همان ده درصد وابسته جیره خور است وعلیرغم سور وگداز گویندگان با اقبال عمومی مواجه نیست !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
8
5
سرداررادن مردی بادرایت باجرات خدمت گذارمردم می باشددرهیچ ماموریتی تاکنون دریغ ننموده‌است هم شایستگی ولیاقت داردایشان ازنیروهای اندازهگیری‌است۰ الاه پشت پناهش۰
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
از نیروهای اندازه گیری است ! چی رو اندازه می گیره ! چیز مردم رو !
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
4
0
به نظرم سردار علی یاسبلاغی بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
7
5
عالی وکاردان..پوست اغتشاشگر میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
کندن پوست کار قصابه اسکل ! اگر کاردان باشه از این علطها نمی کنه !
بهزاد عزیزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
10
6
سلام بنده سرگرد عزیزی جمعی پلیس راهور فاتب فرمانده ای لایق و دل سوز تر و با جرآت تر از سردار رادان تو ۲۹ سال خدمتم ندیدم انتخاب حضرت اقا کاملا درست و منتطقی است درود بر اقا و سردار رادادن بزرگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
این پیام رو براشون بفرستین عزیز ! حروم نشه حیفه ! این همه ارادت ! به استحصارشون نرسه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
پس توی رویداد ۲۴ داری چه می کنی جناب سرگرد؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
پاچه خوار های قبل از تو سؤتفاهمی بیش نیستند سیمرغ بلورین بهترین دستمال بدست روزگار تعلق میگیره به بهزاد عزیزی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
6
5
سلام سردار رادان یکی از مدیران برتر ناجا بوده و هست به نظرم گزینه خوبی است .
علی اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
7
0
رادان بازنشسته خواهد شد و سردار ایوب سلیمانی فرمانده نیروی انتظامی خواهد شد
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
9
3
این خبر پخش شده که ببین بازتاب ش چیه و احتمالا رادان فرمانده نیروی انتظامی نخواهد بود و نیروی انتظامی همیشه خدمتگزار مردم بوده هرکسی رو هم کشتند دستشون درد نکنه هر کسی هم کتک خورده حق ش بوده و اگر اعتراض دارید به پلیس آمریکا و فرانسه نگاه کنید
احد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
10
5
خدا سردار رادان و سردار اشتری را حفظ کند

الهی آمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
خدا هردوشون روبیامرزه نوربه قبرشون بباره !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
خدا از سرکوبگر نگذره!! الهی آمین یا رب العالمین....
Jamosa49
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
3
8
در بدنه نیروی انتظامی هیچ افسری مثل سرهنگ یا سرگرد نیست که حتما" باید یک سپاهی رئیس بشه؟ هر جا رو نگاه می‌کنیم در هر مناسبی یک سپاهی اونجا نشسته. نصف وزرا سپاهی، نصف استاندارها و وزرا سپاهی، رئیس فراجا و غیره سپاهی. حکومت نظامیه؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
اعتماد ندارن ! این همه سازمان موازی با بودجه های سنگین برای چی بوجود اومد چون از اول بحران بی اعتمادی ومشروعیت داشتن !
مالک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
5
4
به نظر فرماندهی مقتدر وقدرت تصمیم گیری بالایی داره موفق باشی سردار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
اقتدار به قدرت برخاسته از محبوبیت میگن ! هیچکدام از سرداران فعلی نیروی انتظامی اقتدار نداره !
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
6
5
خیلی هم عالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
خیلی هم بد!!
ناشناس
|
Austria
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
7
4
بله رادان تخصص داره. ایشون میخواد بیاد جمش کنه!!.اما این نوبت فرق میکنه رادان جون با سال88
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
7
6
زنده باد سردار رادان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
3
2
قیافه ها وحالتها کاملا سینمایی مثل پوستر فیلم می مونه !
تیمسار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
3
2
یکی از سرهنگهای ارتش،بیاد فرمانده ناجا بشه بهتره
ققنوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
5
4
بازیگرا و فوتبالیستای دوزاری آماده باشند، دهن سلبریتی ها سرویسه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
1
3
بفکر معیشت پرسنل بودن شرف میخادو مردانگی ،،نه اینکه بچسبی به صندلی صدات درنیاد ،شغل پرسنل آتش نشانی شده مشاغل سخت اونوقت هرفرماندهی میاد جرات بیان این موضوع و معیشت پرسنل رو نداره ،اشتری در این دنیا وآخرت باید جوابگو باشه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
5
4
با سلام.
در شهر ما ی کارگر افغانی بود باهاش رفیق شدم گفت من نظامی افغانستان بودم ودر مقابل طالبان هیچ استقامتی نکردیم به امید اصلاح ولی طالبان وقتی اومد درسکوت محض اقدام به قتل عام نظامیان کرد و من فرار کردم اومدم ایران...
میگفت مردم ایران قدر امنیت و نیروهای امنیتیشون را نمی دانند و ممکنه حادثه بدتر از اسپایکر در مورد ایران روی دهد و میگفت چرا مردم ایقد بیخیال و بی وفا شده اند...
البته منظورش از مردم اغتشاش گرها بود
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
5
6
بعضی از آدمای نجس هستن که غیرت و شرف را خورده اند و حیا را قی کرده اند و به نیروهای ولایی و پاک و مومن انگ ساندیس خور می زنند...
شما اگر دست داعش بیوفتی در آن واحد خودتو خیس میکنی و هفت جدت جلو چشمت میاد
بیشرفای به همه چیز...
درود بر انسان های پاک و وطن دوست و ولایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
2
2
رادان مردم کنترل میکند کی اقازاده ها را کنترل میکند! خانه از پای بست ویران خواجه به فکر نقش نگارین دیوار است .


وقتی بالا را توان کنترل نداری ، پایین از دست رفته است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
3
1
به نظر من درد مردم معیشتشونه نه امنیت همه اینها از یه آخور نوش جان میکنند و همه مثل همند هر همون خره پالونه عوض شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
2
1
میگن حقوق نیروی انتظامی کمه ولی در سیستان و بلوچستان جیبشان از پولی که از مردم به عنوان رشوه به میلیارد هم بیشتره چون مردم بدبخت برای در آوردن روزیشان مجبورند دست به هر کاری بکنن شاید هزارها جوان در جادوها بدست این جلادان کشته شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
2
5
عاشقتم سردار حزب‌الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
1
4
انتصاب بجا و عاقلانه و هوشمندانه در پلیس اسلامی و هم‌تراز انقلاب تبریک به خانواده بزرگ ناجا سرلشگر رادان خوش آمدی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
0
4
با سلام، سردار رادان بزرگوار، از فرمانده هان، بزرگ، ولایی، و با تدبیر در فراجا هستند، و انتخاب ایشان، با توجه به محبوبیتی که دارند، بسیار مثمر ثمر خواهد بود، انشالله که انتخاب بشوند، و همواره موفق باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
2
2
با عرض سلام و ادب و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای رهبر عزیز تر از جانم واقعا چون که من خودم از بدنه ناجا می باشم ودر طول خدمت از شجاعت های سردار رادان خیلی شنیده ام همیشه آرزوی قلبی من این بوده که همیشه به عنوان یک سرباز فداکار در خدمت ایشان باشم و آرزوی موفقیت برای سردار عزیزم دارم ومطمئن هستم تصمیم حضرت آقا در مورد انتخاب سردار رادان خیلی بجا می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
از همین تملقهای ننگ اور میشه فهمید در نیروی انتطامی چه خبره ! اه اه ! راسته گفتن تا نباشد ....
یگانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
3
3
درود بر رهبرم زنده باشید سردار سرتیپ رادان وسردار اشتری به امید سربلندی کشورمان ایران اسلامی به کوری چشم دشمنان وخود فروخته و ناراضیان جمهوری اسلامی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
اگر عقل ودین وشعور می داشتی وچیزی از حکومت علوی شنیده بودی می رفتی بفهمی چرا مردم از جمهوری اسلامی ناراضی اند ! خودشیرین !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
2
3
انشالله ایشون هم مانند آقای اشتری کارشون را خوب انجام میدن به کوری چشم دشمنان
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
2
1
سرگردعزیزی نمیخواد خودشیرینی کنی کسی اینارونمیخواند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
1
2
باعرض سلا،به نظر من درشرایط حال باتوجه به اشراف سرداررادان در سیستان و حمایت سپاه وبسیج ونظر بجای رهبری ،وقابل احترام وسنجیده ،حتما شرایط ناهنجاری جامعه وجلوگیری از بی بندوباری گزینه خوبی ،امنیت که باشه اقتصاد حل خواهد شد ،اولویت امنیت ، انشا الله که بهترینها برای مردم ایران باشه چون لایق بهترینها هستند ،با هر عقیده و نگرشی و هر قومی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
خیلی سطحی وابکی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
2
اوضاع واحوال مردم ومملکت بهتر بشه مهم نیست کی بیاد کی بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
3
3
حضرت آقا قطعا با تدبیر
این جابجایی هارو انجام میده

درود بر سردار رادان.....
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
4
3
ان شاالله توفیق خدمت مضاعف داشته باشه تااین اراذل وبی حجابهای کودن را از چاه بیرون بیاره بردشمنان این مرزوبوم لعنت برغربگداها لعنت
جامانده از قافله
|
Turkey
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
1
2
با انتصاب این رادان پس باید منتظر باشیم دوباره مرتضوی یا امثال مرتضوی دادستان ...سابق هم روی کار بیایند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
0
با عرض سلام کاش به جای مقابله با مردم یه خورده هم به مقابله با مسئولین بی کفایت استان بوشهر شهرستان جم شهرکهای مسکونی پارس جم رسیدگی می کردن وای به حال ماها که این افراد می‌خوان برامون تصمیم گیری کنند
قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
0
عجب آدما درستی اینجا نظر دادن،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
1
بارون بیاد وای به کلوخ برف بیاد وای به کلوخ به حال مردم فرقی نمیکنه این بره اون بیاد دردی ازشون دوا نمیشه جز اینکه بدبخت تر بشن بیچاره مردم آخه بایددیگه باچه زبانی بگن که کسی این هارانمیخوادجزنانخورها ومزد بگیرهای خودشان...گوش اگر گوش تو وناله اگر ناله ماست انکه البته بجایی نرسد فریاد است...
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
2
سردار رادان کاملا مغرور بی عاطفه هست امیدوارم اخراج بشه زودتراز برخورد بدش با پرسنل گرفته تا بی اهمیتی به خانواده های پرسنلی که بخاطر یک اتهام یا خلاف کوچک کسی رو نمی بخشیدند راحت اخراجشون میکرد او نفرین صدها پرسنل و خانوادهاشون پشت سر این به مرد هستش
احمدکرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
0
سردار اشتری باماله کشی تمام به فرهنگ انقلاب ومردم ضربه زد با خشونت با پرویی همه صحبتهای رهبر رو ول کرد چسبید به خشونت وامربه معروف فیزیکی چندتا اتفاف افتاد که تلنگر بود متوقف کنن طرح رواما نکرد اخرش چندین جوان بسیجی بی گناه رو به کشتن داد خیلی روقاتل کرد
رضا اصغری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
فرمانده که فقط دستور دهنده شده متاسفانه زیر آب زنی در ناجا اوج میزنه و هر کس هم بسته به درجه و موقعیتش سو استفاده گر شده ودر ناجا هم هر کی فرمانده بشه نخواهد تونست این همه مشکل حل کنه چه برسه به فرمانده سپاهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
1
در این شرایط، فرماندهی نیاز است که مقتدرتر داشته باشد و رادان که در این زمینه سابقه درخشان دارد گزینه مناسب است .انتصاب اینگونه افراد نشانه قهر حکومت بر مردمی است که از شدت فساد و تبعیض بستوه امده اند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
2
0
سردار همدانی میگفت برای سرکوب معترضان در سال ۸۸ پنج هزار نفر چاقو کش و لات و استخدام کردیم تا اعتراضات رو خاموش کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
شهرزاد خانوم.شهرزاد جانم.دختر جان .تند نرو آقایان خانما تند نروید بهم پرخاش میکنید .چی نصیب کی میشه؟
ما همه زیر آسمون ایران باید بجای فحاشی به هم مراقب باشیم که دود این آتش به چشم ایرانی میرود .انگلیس شوم باز هم از حربه ی قدیمیش استفاده کرد باز هم جواب گرفت وباز هم ملت ایران تاوان دادند.بالا بردن دانش اجتماعی وتاریخ شناسی فرهنگ ایران باستان نشان میدهد ایرانی با شرف متفکر وعاقل است .بگذارید یادگار باستانی ما در موزه های آنان ارزانیشان باشد و امروز جواهر وگنج ایرانی جوانان هستند چرا بقول خودتون(جوونای الان) سر کار میرین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
1
2
دم رویداد ۲۴ گرم. قشنگ رصد نظرات نشون میده چه روشی دارند... آزادی رو در انتشار فحاشی ها و توهین هایی که منتشر کردید نشون دادید! اما اشکال نداره همینکه خوف و وحشت کردین کافیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
2
سردار رادان به علی زمان ونایب امام زمان لبیک گفت وگوش به فرمان حضرت اقا هستند فرد موفق هست کارنامه ماندگار درخشانی از خود به جا گذاشته انشاالله خداوند اورا سالم تندرست نگه دارد وسرباز خوبی برای امام زمان باشد
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
2
آقای رادان اگر میخواهید ناجا را قوی و متحول کنید اول نیروهای بالای ۲۵سال خدمت را که در یگان های عملیاتی خدمت کردند بازنشسته کنید چون این نیروها خسته و فرسوده شده اند بعدش هم برای اینکه پرسنل ناجا با روحیه بالا خدمت کنند باید مشاغل سخت ناجا را تصویب کنید چون واقعا ماموریت های ناجا پر خطر و سخت ترین مشاغل در کشور هست که متاسفانه مسوولین کشور خودشان را به خواب زده اند و حق و حقوق پرسنل جان بر کف ناجا را ضایع نموده‌اند.و این موضوع باعث بی انگیزه بودن پرسنل در انجام وظایف و ماموریت های ناجا شده است..
حسین تفکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
1
سلام.سردار رادان را من میشناسم..از ایشان پاک تر لایق تر بزرگوار و مهربان تر کمتر دیده ام..درود بر حضرت آقا با این انتصاب و تدبیرشان..سردار رادان محبوب قلب خانواده شهدا...فرمانده ای دلاور از جنس حاج قاسم سلیمانی..الهی مثل همیشه سرافراز باشید سردار دلها...فراجا روی ارامش و خوشی را منبعد خواهد دید
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
0
0
چرا از این بابا لولو می سازید ؟! شاید درباره مسائل تحت فرماندهی اش این بار باتجربه تر شده و عقلانی عمل کنه .
وقتی در باره جنایت های کهریزک ازش سوال شد گفت که من خبر نداشتم وگرنه اجازه نمی‌دادم. خب این یعنی کسب تجربه و مدیریت انسانی و اخلاقی نه احساسی و بی‌رحمی.
فاخر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
0
0
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان