تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۵ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

نماینده مجلس دهم: اگر بنا بر زندان باشد کسانی که وعده رفاه، ارزانی و گشت‌ارشاد مسئولان را داده‌اند از خبرنگاران جلوترند

​احمد مازنی نوشت: اگر بنا بر بازداشت، محاکمه و زندان باشد خیلی‌ها از خبرنگاران جلوترند. مثلا کسانی که سال ۱۴۰۰ به مردم وعده رفاه، ارزانی، توافق خوب، تورم تک‌رقمی و گشت ارشاد مسوولان داده‌اند نباید پاسخگو باشند؟

اعتراضات مردمی

رویداد۲۴ «جای روزنامه‌نگاران زندان نیست» عنوان یادداشت احمد مازنی برای روزنامه اعتماد است که در آن آمده: هر روز که خبر بازداشت یک خبرنگار را می‌شنوم، دلم می‌شکند. بین بنده و امثال بنده که با بسیاری از این عزیزان در مجلس ارتباط داشتیم و به عنوان خبرنگار پارلمانی سازمان‌ها با نمایندگان در ارتباط بودند، نوعی ارتباط عاطفی برقرار است. همچنین به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی در سال سوم و عضو کمیسیون فرهنگی و رییس کمیته فرهنگ، هنر و رسانه در چهار سال نمایندگی مجلس دهم، با بسیاری از خبرنگاران و اصحاب رسانه در ارتباط بودم و این ارتباط تا حدودی بعد از اتمام دوره نمایندگی ادامه دارد.

خدا می‌داند با این میزان ارتباط نسبت به دختران و پسران جوان خبرنگار احساس پدری را دارم که فرزندانش در زندانند! آیا مقامات محترم قضایی، اجرایی و مجلس یازدهم هیچ احساس عاطفی نسبت به این جماعت ندارند؟ اینها معایب شما را به شما و مردم عرضه می‌کنند، حق‌شان زندان است؟ ‌گیریم که یک جاهایی اشتباه می‌کنند، حق‌شان بازداشت است؟ اگر وزیر ارشاد واقعا وزیر ارشاد بود نباید اجازه می‌داد اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این همه مورد بی‌مهری قرار بگیرند. اگر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس یک جو اهمیت داشتند نباید در قبال نوع تعامل حاکمیت با خبرنگاران و هنرمندان سکوت می‌کردند.

بیشتربخوانید: اعتراضات مردم و برخورد حاکمیت با معترضان پس از صد روز چه تغییراتی کرده است؟

آقای قاضی، آقای نماینده، آقای وزیر! با خبرنگاران و هنرمندان گفت‌وگو کنید! به آنها احترام بگذارید! و از قصور و تقصیرهای احتمالی آنها بگذرید. اگر بنا بر بازداشت، محاکمه و زندان باشد خیلی‌ها از خبرنگاران جلوترند. مثلا کسانی که سال 1400 به مردم وعده رفاه، ارزانی، توافق خوب، تورم تک‌رقمی و گشت ارشاد مسوولان داده‌اند نباید پاسخگو باشند؟ و قبل از آنها جماعتی که برای فتح صندلی‌های سبز بهارستان وعده حکمرانی خوب داده‌اند و اکنون نه کاری برای مردم می‌کنند و نه با کناره‌گیری، باری از دوش مردم برمی‌دارند نباید مورد بازخواست قرار بگیرند؟ کسانی که با نفوذ در ارکان نظام، سنگرهای نظام را خالی کرده و بی‌حرمتی‌ها را متوجه عمود خیمه نظام کرده‌اند نباید به ملت معرفی شوند؟ راستی اگر در پی شناسایی خط نفوذ هستید چرا همین خط را دنبال نمی‌کنید؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: احمد مازنی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
0
10
افرین
چرا شماها اجازه میدید عن اب ستانی و اقا تهرانی و نوروزی حرف بزنن ؟؟؟شماها متعادلترید بهترید اونارو ساکت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
8
1
تو باز پیدات شدنزدیک انتخابات مجلسه؟ فعلا با عکس یادگاری کاترین اشتون سرگرم باش تا بعد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
10
0
جای روزنامه نگاران مجرم مزدورچرانبایدزندان باشدتونه دینی داری ونه مذهبی والا جای خدمتگذاروخیانت کارراعوض نمیکردی توهم خیانتکارهستی توهم وطنفروش هستی ریس جمهور درصورت امکان هرچه ازدستش برمیاید انجام میدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
2
5
بله اما ! اگر قرار باشد دروعگوهای مسول زندانی بشن صدها زندان جدید باید با امکانات رفاهی هتل ! پنج ستاره برای پذیرایی از این عزیزان عرزشی ! احداث شود که بار سنگین مالی ایجاد می کند وشورای نگهبان قطعا با چنین کاری مخالفت خواهد کرد !
اگر قرار برشفافیت هم گداشته شود باز عده زیادی از همان بالاییها باید برن زندان که باز هم زندان مناسب شان ! وشخصیت ! ایشان نداریم !
اگر قرار بر قطع دست دزدان هم قرار بگیرد باز کلی از مسولان یک دست یا بی دست می شوند و دیدن صدها هزار نفر بی دست هر روزه در جامعه صورت خوشی ندارد ! انوقت سرقت با یک دست یابی دست کار سختی است واز انصاف بدور است این افراد را از خدمت به خود وخانواده شان بیندازیم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
به مرگ همه غربزده ها تحلیلت از روی غرض است تو بمیری راست میگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
0
8
هه! خبرنگارا رو زندانی کردن که کسی در دروغگویی و چپاول هاشان دخالت نکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
به مرگ خبرنگاران معاند هدفشان پرورش دزد دروغ جهالت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
9
1
تو می روید میخ می پاشید در جاده ها بعد می گوید شما قول عدم تصادف داده بودید
تغییرات مسئولین وزیران از گشت عمه خبرنگاران می اد
اما آن دختر بزهکار را کدام پدر مرده ای بر سر زبان غربزده ها انداخت؟ انصاف داشته باش هر چند این نارسانه مانند آن بچه های که به ماشین دودی در حال حرکت سنگ می زدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
نامرد اولا استباه مثبت زدم دوما بزهکار خودتی نامرد رویداد اگه منتشر نکنی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان