تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۱ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش انگلیس به صدور حکم اعدام برای علیرضا اکبری

روزنامه دیلی‌تلگراف به نقل از یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس نوشت: «ما از خانواده آقای اکبری حمایت می‌کنیم و بار‌ها پرونده او را با مسئولان ایرانی مطرح کرده‌ایم. اولویت ما آزادی سریع او است و بر درخواست خودمان برای دسترسی فوری کنسولی تأکید کرده‌ایم.»

علیرضا اکبری

رویداد۲۴ فارس: وزارت خارجه انگلیس به بیانیه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی که از صدور حکم اعدام برای علیرضا اکبری خبر داده واکنش نشان داد.

روزنامه دیلی‌تلگراف به نقل از یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس نوشت: «ما از خانواده آقای اکبری حمایت می‌کنیم و بارها پرونده او را با مسئولان ایرانی مطرح کرده‌ایم. اولویت ما آزادی سریع او است و بر درخواست خودمان برای دسترسی فوری کنسولی تأکید کرده‌ایم.»

وزارت اطلاعات امروز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای تاکید کرد علیرضا اکبری اطلاعات مهم کشور را به صورت کاملا آگاهانه در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار می‌داده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علیرضا اکبری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمد حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
1
2
باسلام
ما از وزرات اطلاعات تشکر می کنیم وامیداوریم که هر چه جاسوس است آنها را دستگیر کرده وقوه قضایی آنها به مجازات خود برساند ان شاالله یاعلی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
1
0
سلام
واقعا ما انتظار داریم، سفیر کبیر انگلیس در ایران را که بمدت ۸ سال رییس جمهور ایران شد و کم مانده بود کل کشور و نظام اسلامی را به باد هوا و خنده های دشمن تقدیم کنند، دستگیر بشند و از 8 سال خیانت و تعطیلی کارخانه ها و تولید و کلا اقتصاد، باز جویی کنند.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان