تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۲۵ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

توصیه رئیس قوه قضائیه به سردار رادان: برخورد مدبرانه نیرو‌های فراجا با مردم در افزایش رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش بسزایی دارد

رئیس قوه قضاییه در دیدار با فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه نیرو‌های فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش بسزایی دارد.

دیدار اژه ای با رادان

رویداد۲۴ به گزارش انتخاب به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز یکشنبه (۲۵ دی) با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس دستگاه قضا با وی دیدار کرد.

رئیس قوه قضاییه در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای وی در ایفای این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کرد و اظهارداشت: دستگاه قضایی آمادگی کامل برای کمک به مجموعه انتظامی کشور در راستای عمل به مسئولیت‌های قانونی و تحکیم امنیت و آسایش مردم بهبود خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای امنیت اجتماعی دارد.

رئیس دستگاه قضا، نیروی انتظامی را از مهم‌ترین ضابطان قوه قضاییه عنوان کرد که مانند دادسراها در خط مقدم مراجعات مردمی قرار دارند و در همین رابطه تصریح کرد: مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه‌ نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش بسزایی دارد.

همچنین در این دیدار، سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور ضمن بیان گزارشی از آخرین وضعیت نیروی انتظامی کشور، توضیحاتی درباره برنامه‌ها و اهداف این مجموعه در دوره جدید ارائه کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
1
6
منظور از برخورد مدبرانه همون استفاده بیشتر و بهینه تر از باتونم و تفنگ ساچمه ای هستش .... وگرنه رادان با اون سابقه کجا و برخورد مدبرانه کجا ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
1
4
قدرت مطلق که دستتون هست، هر جور خواستید ببرید و هر جور خواستید بدوزید مگه مردم اعتمادی به شما ها داره؟! از چوپان دروغگو هم فراتر رفته اید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
1
اگر قرار بر تدبیر بود کسی را رئیس پلیس می کردند که درس و آموزشش را دیده باشد و از بدنه و بطن پلیس باشد.
خاقان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
1
چرا کفش پاش نیست؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان