تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۶ دی ۱۴۰۱

تنها شرطی که قهرمانی استقلال را تضمین می‌کند!

مدافع پیشین استقلال اعتقاد دارد که همه شرایط برای قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ مهیا است و فقط باید یک موضوع از سوی کادرفنی این تیم رعایت شود.

استقلال تهران

رویداد۲۴ شاهین بیانی مدافع پیشین استقلال درباره برتری استقلال مقابل تراکتور تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: قبلاً هم گفته‌ام استقلال مثل تیم قهرمان بازی نمی‌کند. استقلال بعد از دیدار با پرسپولیس، کمتر موقعیت گل ایجاد کرد و برای تیمی مثل استقلال خوب نیست که نتواند موقعیت ایجاد کند. اگر بازی جام حذفی را در نظر نگیریم، استقلال در خلق موقعیت خوب کار نکرده است. ساپینتو باید روی موقعیت‌سازی و مهره‌چینی بیشتر کار کند.

وی در مورد بحث‌هایی که درباره عدم همکاری با ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان مطرح شده بود، گفت: ساپینتو یک نیم فصل کار کرد و جدا از مسائل فنی در 15 بازی چند هفته به دلیل اخراج از بالا نظاره‌گر بازی تیمش بود. برای مربی حرفه‌ای خوب نیست نصف بازی‌های لیگ را از دست بدهد. این موضوع معضل بزرگی برای هر مربی است. نتایج و بازی‌هایی که استقلال انجام می‌دهد نشان دهنده کارکرد مربی است و دیگر خودشان می‌دانند چه تصمیمی بگیرند.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه چه توصیه‌ای به آبی‌پوشان برای نیم فصل دوم دارد، گفت: یکبار دیگر می‌گویم استقلال به لحاظ مهره مشکلی ندارد. این تیم هنوز شانس اول قهرمانی در لیگ است، به شرطی که مهره‌چینی تیم درست باشد. این موضوع مهمترین نکته در راه قهرمانی استقلال است.

بیانی در واکنش به شایعه کم کاری بازیکنان استقلال خاطرنشان کرد: اصلاً این صحبت‌ها درست نیست. بازیکنان فقط باید به فکر خوشحالی هواداران باشند. لیاقت استقلال جام گرفتن است ولی با این روند دچار مشکل می‌شود.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان