تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۲۶ دی ۱۴۰۱

این بازیکن باید قید استقلال را بزند!

محمد نوری پیشکسوت استقلال می‌گوید ساپینتو باید در نیم فصل بازیکنان آینده دار به خدمت بگیرد.

این بازیکن باید قید استقلال را بزند!

رویداد۲۴ محمد نوری، در خصوص پیروزی استقلال مقابل تراکتور و صعود به دور بعد جام حذفی فوتبال ایران گفت: استقلال نسبت به بازی‌های گذشته عملکرد بهتری داشت. خوشحالم که ساپینتو جواب منتقدین را داد. همه باید او را حمایت کنیم، زیرا این نکته که او ابتدای فصل تیم را خودش نبسته بود از کسی پنهان نیست.

وی افزود: تراکتور با مربی جدیدش وارد تغییر و تحولات مثبت شده است و همین موضوع می‌تواند باعث شود در ادامه فصل با قدرت بیشتری مقابل حریفان ظاهر شوند. استقلال مقابل تراکتور عملکرد خوبی داشت و به آن‌ها فرصت حمله جدی نداد. تراکتور روی تک موقعیتی که داشت موفق شد به گل برسد که آن هم بخاطر اشتباه جزئی یزدانی بود که یک خلاء به وجود آمد و غیر از آن استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشت.

کاوه یا باید خودش را در حد و اندازه استقلال کند یا قید این تیم را بزند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد ریکاردو آلوز و احتمال پیوستن او به استقلال تصریح کرد: شاید در مقطع کنونی بعد از لوکادیا، ریکاردو آلوز را به عنوان بهترین خارجی لیگ کنونی دیده باشیم. او واقعا بازیکن مسلط و فوق‌العاده‌ای است. تمام خلق موقعیت‌ها و حملات تراکتور با خلاقیت آلوز به دست می‌آید. امیدوارم مدیران استقلال بتوانند او را در نقل و انتقالات جذب کنند، زیرا می‌تواند به استقلال کمک کند.

نوری در خصوص احتمال پیوستن کاوه رضایی به استقلال عنوان کرد: رضایی دیگر مثل قبل نیست. من بازی او را دیدم و به نظرم همانند آن رضایی که یک زمانی آچارفرانسه استقلال بود فاصله دارد. شاید انگیزه بازی برای تراکتور را ندارد، اما در شرایط کنونی بنظرم یا کاوه باید خودش را در حد و اندازه پوشیدن لباس استقلال کند یا اینکه قید این تیم را بزند، چون در مقطع کنونی استقلال نیاز به بازیکنان آماده و قدرتمند دارد.

ساپینتو باید روی خرید بازیکنان جوان و آینده‌دار تمرکز کند
وی درباره نقل و انتقالات تابستانی استقلال افزود: سران باشگاه استقلال باید زمینه جذب بازیکنان را فراهم کنند و هرچه سریع‌تر تا زمان از دست نرفته لیست مربی را بگیرد و بازیکنان مدنظر را خریداری کنند. به نظرم ساپینتو باید روی خرید بازیکنان جوان و آینده‌دار تمرکز کند و به شرطی آن‌ها را بخرد که به عنوان مثال یک صیادمنش و یا یک حسین‌زاده تحویل دهیم. نبود بازیساز عمده مشکل استقلال است و امیدوارم این مشکل با بهترین انتخاب توسط کادرفنی حل شود.

نوری در پایان در رابطه با دیدار بعدی استقلال مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: استقلال تیم بزرگی است و نباید برای تقابل مقابل تیمی اظهار ترس کند. ما در آغاز فصل با مربی جدید و ترکیب تازه و یک سری حواشی که وجود داشت نتوانستیم مقابل سپاهان نتیجه بگیریم و متاسفانه شکست خوردیم. در هر صورت باید تمام جوانب را در نظر بگیریم؛ اینکه سپاهان در خانه مقابل استقلال بازی می‌کند برایشان یک امتیاز است، از طرفی استقلال با توجه به بردی که مقابل تراکتور به دست آورد روحیه بالایی بدست آورده. سپاهان در خط حمله مشکل دارد و تنها مشکل ما می‌تواند حضور مغانلو باشد که کادرفنی باید با یک نقشه درست و برنامه‌ریزی مناسب او را از کار بیندازد. امیدوارم استقلال پیروز این بازی باشد تا گام بزرگی برای فتح لیگ برداشته باشیم.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان