تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۸ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

لیست خروج استقلال؛ خداحافظی چهره‌های سرشناس

جدول آماری بازیکنان استقلال خودش گویای همه چیز است و می‌توان با بررسی عملکرد آنها و دقایقی که ساپینتو به آنها بازی داده است به این نتیجه رسید که نیم فصل دوم چه تعداد بازیکن از لیست استقلال کم شده و از این تیم می‌روند.

قرارداد بازیکنان استقلال

رویداد۲۴ نیم‌فصل دوم لیگ برتر برای استقلال از روز پنجشنبه دوباره آغاز می‌شود و در شرایطی که استقلالی‌ها خودشان را برای نیم فصل دوم آماده می‌کنند؛ پنجره نقل و انتقالاتشان بسته است و این تیم آن قدر درگیری مالی دارد که فعلاً نمی‌تواند به فکر جذب بازیکن باشد. این در حالی است که ساپینتو طی این چند وقت اخیر از باشگاه استقلال خواسته برای نیم فصل دوم هافبک خارجی جذب کنند؛ اما با توجه به شرایط استقلال این خواسته با توان مالی استقلالی‌ها منافات دارد و باشگاه استقلال برای آنچه خواسته به حق سرمربی پرتغالی این تیم است به‌دلیل بسته بودن پنجره‌ نقل و انتقالاتش قادر به پذیرش خواسته مربی خود نیست!

اما در شرایطی که در ورودی را بسته نگه داشته‌اند و بازیکن تازه‌واردی نمی‌تواند از در باشگاه استقلال وارد شود؛ در خروجی به سمت بازیکنانی باز خواهد شد که در طول نیم فصل دقایق کمی بازی کردند و آن قدر برای استقلال کارایی نداشته‌اند.

جدول آماری بازیکنان خودش گویای همه چیز است و می‌توان با بررسی عملکرد آنها و دقایقی که ساپینتو به آنها بازی داده است به این نتیجه رسید که نیم فصل دوم چه تعداد بازیکن از لیست استقلال کم شده و از این تیم می‌روند. منهای بازیکنانی مثل زواری و حامدی‌فر و چند بازیکنی که دقایق بازی کردنشان برای استقلال به عدد صفر می‌رسد، بازیکنانی که از دید مخاطب آشنا بوده و فصل پیش هم برای تیم استقلال بازی کرده‌اند می‌توانند در فهرستی باشند که احتمال خروج‌شان از استقلال زیاد است.

آمانوف بازیکن ازبک استقلال با دو دقیقه بازی برای استقلال از این حیث رکورددار است و کمترین بازی را به خود اختصاص داده؛ ساپینتو اصلاً اعتقادی به او نداشته و حتی در نشست خبری قبل از بازی استقلال و تراکتور در جام حذفی گفت که زمانی به آمانوف بازی می‌دهم که آماده باشد.
این بازیکن ازبک از شرایط فعلی و بازی نکردنش ناراضی است و این نارضایتی خود را اعلام کرده و از باشگاه خواسته که اجازه فسخ قراردادش را بدهد. آرمان رمضانی دومین بازیکنی است که بعد از آمانوف در نگاه آماری شرایط خوبی ندارد. رمضانی با ۸۹ دقیقه حضور در زمین مسابقه جزو بازیکنانی است که کمترین زمان حضور را در بین استقلالی‌ها دارد. این مهاجم هم اگر شرایطش این‌طور پیش برود بعید است که تمایلی به ماندن در استقلال داشته باشد.

بیشتربخوانید: این بازیکن باید قید استقلال را بزند!

سومین بازیکنی که ساپینتو کمتر رغبتی به بازی کردن او داشته است؛ امیرعلی صادقی است. این بازیکن با توجه به ملی‌پوش بودنش و اینکه مورد توجه کی‌روش بود، اما چندان مورد توجه ساپینتو نیست و تاکنون توانسته ۱۲۰ دقیقه برای استقلال به میدان برود. البته صادقی بارها نشان داده جزو بهترین بازیکنان است و اگر سرمربی پرتغالی استقلال کمی بیشتر به او توجه کند حتماً برای استقلال بیشتر منفعت خواهد داشت.

چهارمین بازیکنی که تعداد دقایق حضورش مخاطبان فوتبال را متعجب می‌کند، سیاوش یزدانی است. این مدافع با ۲۴۲ دقیقه حضور در زمین جزو بازیکنانی است که چندان فرصت حضور در زمین مسابقه را نداشته است. با توجه به اینکه یزدانی فصل پیش جزو بهترین بازیکنان استقلال بود این دقایق کم می‌تواند تعجب‌برانگیز باشد؛ اما از آنجایی که سیاوش با گذاشتن یک استوری جنجالی ساپینتوی هیجانی را عصبانی کرده بود به نیمکت استقلال چسبید و حالا به‌دلیل مصدومیت دو مدافع شرایط حضور در بازی را پیدا کرده است.

رضا میرزایی از نگاه آمار پنجمین بازیکنی است که با احتساب ۲۸۳ دقیقه حضور در زمین مسابقه حضور کمی برای استقلال در میدان داشته است و اکثراً جزو بازیکنان تعویضی به میدان مسابقه می‌آید.

اما مرادمند (ششمین بازیکن) هم که مثل سیاوش فصل پیش بهترین بازیکن استقلال بود در ابتدای فصل جاری جایی در پازل فکری ساپینتو نداشت و موقعی که به ترکیب برگشت، مصدوم شد و فعلاً نمی‌تواند بازی کند. مرادمند تاکنون ۲۹۸ دقیقه بازی کرده است. زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی استقلال نفر هفتمی است که در جدول آماری کم بازی کرده است. این بازیکن با ۳۰۴ دقیقه بازی جزو نفراتی است که کم به میدان رفته. نفر هشتم این لیست هم سجاد شهباززاده است که با ۳۷۵ دقیقه حضور در زمین نشان داده که مورد توجه ساپینتو نیست. باید دید این نفرات در نیم فصل دوم چه شرایطی خواهند داشت و کدام یک تیم استقلال را ترک می‌کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
0
دادن اخطار به قایدی بی‌انگیزه نیز به نفع تیم هست،دلیلی ندارد که به علت اینکه چند سال قبل خوب و با نشاط بازی میکرد تا ابد در نیمکت بنشیند و پول مفت بگیرد! با هم تعارف نکنیم، او بشدت افت کرده و بسیار بی‌تفاوت شده، تیم به بازیکنان باتعصب بسیار نیاز دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
0
صادقی، یزدانی، مرادمند، چرا همیشه بازیکنان اصلی بایدازتیم بروند استقلال بایدبه ساپینتوبگوید فیام بازیها نشان بدهدکه استقلال جای باتعصب هااست سیلوا هم عملکردخوبی نداشته بایدکارشناسی نه دیمی بتریکن گرفت وجداکردازتیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
0
0
ساپینتو دیوانه تیم خوب استقلال را نابود کرد.
نظرات شما
پیشخوان