تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۲۹ دی ۱۴۰۱

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان

تیم فوتبال استقلال که دیدار دور رفت لیگ بیست و دوم برابر سپاهان را در خانه واگذار کرده بود، در شرایطی گام در ورزشگاه نقش جهان خواهد گذاشت که یکی از اصلی‌ترین مهره‌های خود را در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان

رویداد۲۴ نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از عصر روز پنجشنبه با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد که در حساس ترین دیدار این روز تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان و از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه میزبان استقلال تهران خواهد بود.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که در دیدار رفت زردپوشان اصفهانی موفق شدند استقلال را در ورزشگاه آزادی دو بر صفر شکست دهند. حالا استقلال برای گرفتن انتقام این شکست کار سختی برابر شاگردان مورایس خواهد داشت.

از سوی دیگر ساپینتو هم که آخرین دیدار دور رفت را برابر تراکتور واگذار کرد، انتقادات زیادی را از سوی پیشکسوتان و کارشناسان به خاطر انتخاب ترکیب تیم و موارد فنی به جان خرید و حتی صحبت هایی هم مبنی بر احتمال تغییر او در نیم فصل مطرح شد اما مدیران باشگاه با حمایتی که از وی داشتند، فرصت دیگری را در اختیار این سرمربی پرتغالی قرار دادند تا کارش را ادامه دهد.

بیشتربخوانید: تله سپاهان برای ضربه‌ای دیگر به استقلال

استقلال برای دیدار برابر سپاهان چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد که مهمترین و تاثیرگذارترین آنها سیدحسین حسینی گلر ملی پوش و شماره یک آبی پوشان است که روز چهارشنبه تصویری از خود با عصایی در دست منتشر کرد.

از سوی دیگر مهدی قایدی که در دیدار مرحله شانزدهم جام حذفی برابر تراکتور تاثیرگذارترین بازیکن بود و دو پنالتی برای تیمش گرفت هنوز نتوانسته رضایت ساپینتو را برای حضور ۹۰ دقیقه ای در زمین جلب کند و به احتمال زیاد بازهم به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان خواهد شد.

با این شرایط ساپینتو برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش قصد ایجاد تغییرات زیادی را ندارد و به احتمال فراوان با ترکیب علیرضا رضایی، سیلوا، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی(ابوالفضل جلالی)، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، سعید مهری، یامگا، محمد محبی و ارسلان مطهری به دیدار سپاهان خواهد رفت.

فاصله نزدیک استقلال و سپاهان در جدول رده بندی باعث جذابتر شدن این دیدار شده است. هر دو تیم با ۲۷ امتیاز در رده های سوم و چهارم هستند و با صدر جدول پنج امتیاز فاصله دارند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان