تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
سردار سلامی:

سپاه نبود امنیت اروپا از بین می‌رفت/ اگر اروپایی‌ها دچار اشتباه شوند، باید پیامد آن را بپذیرند

فرمانده کل سپاه گفت: اروپایی‌ها اشتباهات خود را تکرار نکنند، هر چند به همراه آمریکا عادت دارند جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد را عوض کنند.

سپاه نبود امنیت اروپا از بین می‌رفت/ اگر اروپایی‌ها دچار اشتباه شوند، باید پیامد آن را بپذیرند

رویداد۲۴ تسنیم نوشت: فرمانده کل سپاه گفت: اروپایی‌ها اشتباهات خود را تکرار نکنند، هر چند به همراه آمریکا عادت دارند جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد را عوض کنند.

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین ساعات بامداد امروز (شنبه اول بهمن ماه) پس از دیدار محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: صمیمانه از دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که خود از فرماندهان و سرداران پرافتخار دوران دفاع مقدس هستند و همرزم بزرگانی همچون حاج قاسم سلیمانی بودند، تشکر می‌کنم که امروز در اولین ساعات بامداد برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌های جهانی که به خصوص امروز از سوی بخشی از پارلمان اروپا مطرح شده، در کنار ما حضور یافتند.

وی همچنین از نمایندگان مجلس به دلیل اتخاذ مواضع قاطعانه و ارزشمند در دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی چند روز گذشته تشکر کرد و با اشاره به تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شما در این تصویر چهره یک فرمانده پرآوازه و فراموش ناشدنی را ملاحظه می‌کنید که همه جهان معترف است این فرمانده رشید به اتفاق سایر پاسداران انقلاب اسلامی، بزرگترین و قاطعانه‌ترین نقش را در خاتمه دادن به یک تروریسم عالم گیر انجام داد.

سردار سلامی تصریح کرد: اگر مجاهدت‌های مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه با محوریت نیروی قدس و فرماندهی شهید سلیمانی نبود، قطعاً آتشفشان تروریستی که توسط آمریکایی‌ها ایجاد شد، دامنگیر اروپایی‌ها می‌شد و امنیتی که امروز در اروپا حاکم است، از بین می‌رفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همانطور که ترامپ گفت "اوباما خالق و به وجود آورنده تروریسم بود و این پدیده را برای اولین بار در سرزمین‌های اسلامی ایجاد کرد"، ولی این آتش در لبه‌های اروپا بود و اگر مهار نمی‌شد تمام سطوح جغرافیایی اروپا را در بر می‌گرفت؛ اما عادت اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها این است که همیشه جای جلاد و شهید و ظالم و مظلوم را عوض می‌کنند.


بیشتر بخوانید:  وزارت خارجه آلمان: روز دوشنبه بر سر افزایش تحریم ایران در اتحادیه اروپا توافق می‌شود


وی یادآور شد: همانطور که دفاع مشروع فلسطینی‌ها را تروریسم می‌دانند و تهاجم صهیونیست‌ها را دفاع مشروع! دفاع مردم یمن از تمامیت ارضی و سیاسی خود را نیز تروریسم می‌دانند و تهاجم آل سعود و متحدان آن را دفاع مشروع تلقی می‌کنند، به همین نحو دفاع مردم ایران و سپاه از ارزش‌های خود را تروریسم تلقی می‌کنند، در حالی که خودشان را ضد تروریسم نشان می‌دهند، پناه دهنده به تروریسم هستند.

سردار سلامی تصریح کرد: اروپا دوبار خود را در یک جنگ جهانی قرار داد و امروز بر ویرانه‌های همان جنگ‌های گذشته، اروپای جدید شکل گرفته است، اروپا از اشتباهات گذشته خود درس نگرفته است و فکر می‌کند با چنین بیانیه‌هایی می‌تواند این سپاه عظیم که سرشار از قدرت ایمان، توکل، قدرت و اراده است را متزلزل کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: ما هرگز از چنین تهدیداتی و حتی عمل نسبت به آن نگران نیستیم، چرا که هر چقدر دشمنان به ما فرصت عمل دهند، ما قوی‌تر عمل می‌کنیم. سپاه اساساً در عمل قوی است، کسانی که این امکان را فراهم می‌کنند قدرت سپاه به حرکت درآید، به نفع سپاه کار کرده اند، ولی ما به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم که تکرار اشتباهات گذشته خود را مرتکب نشوند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اگر اروپایی‌ها دچار اشتباه شوند، باید پیامد اشتباه خود را بپذیرند افزود: امروز ببینید که سازمان منافقین توسط چه کسانی حمایت می‌شود؟ بیش از ۱۷ هزار نفر را این تروریست‌های منافق به شهادت رساندند، آن‌ها یا از تجزیه طلب‌ها حمایت می‌کنند یا از کسانی که اموال عمومی را تخریب می‌کنند، یا کسانی که حملات مسلحانه علیه مردم بیگناه صورت می‌دهند

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سپاه پاسداران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
همراه بلوچ قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
2
پط شما به دشمنان اسلام ، خدمت میکنید؟!
asd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
3
اگر جزو گروه تروریستی بودن برای شما مهم نیست و حقوق شما پرداخت میشود در عوض برای مردم مهم است. چون میدانند قایق‌های شما در خلیج فارس گشت زنی می کنند و اگر با یک ناو اروپایی یا آمریکایی درگیر شوند و یک سرباز آنها زخمی شود مجوز دارند به ایران حمله کنند و وضع مردم را بدتر کنند. وضعیت مردم را هم شما به جایی رسانده‌اید که توان دفاع از خانه‌ی خود را هم ندارند چه برسد به کشور!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
2
1
همچنان که اینجا میبینیم جای مظلوم و جلاد عوض شده و سید محرومان و اطرافیانش تحت بدترین ظلم های ملت قرار گرفته اند !!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
3
به اروپایی ها توصیه می کنیم تکرار اشتباهات گذشته خود را مرتکب نشوند ! !؟
با همین سطح سواد وبیان در راس امور قرار می گیرید که فاتحه همه کارها را می خوانید ! سردارانی که حدشان ستوان سومی است مایه عقب ماندگی وابروریزی هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
2
دست شان درد نکند
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
2
یعنی سپاه از جیب مردم ایران پول می‌برد تا امنیت اروپا رو تأمین کنه و در این راه مردم خودمون رو سرکوب کنه؟؟؟؟!! عجب سپاهی داریم!!!!!!!!
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
2
نترس اونا دچار اشتباه نمیشن جدیدا کل محاسباتتون غلط از آب درمیاد و باز هم از رو نمیرید که!!!!اینم شده حکایت زمستان سخت اروپا و انتفام سخت حاج قاسم!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
2
شما بگو امنیت جهان ! کیه که متر کنه !از مردم ایران وخاورمیانه که طلبکارید اروپا هم لابد بدهکار شماست !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
2
امنیت قطب جنوب رو فراموش کردید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
2
از سال 76 مردم با رأی خواستار تغییر ساختار نظام شد اما قبول نکردید، خواستار ارتش ملی شد قبول نکردید، خواستار عدم‌ دخالت نظامیان در مدیریت و اقتصاد و سیاست شد قبول نکردید، اکنون هم ملت ایران خواهان تغییرات اساسی ست اما با گلوله میکشید! بیش از این فرافکنی نکنید، ملت ایران فریب خورده نیست بی هویت نیست ایادی استکبار نیست این شمایید فریب روسیه و چین و لبنان وعراق... خوردید نه ملت! کشور از دست گرانی سرسام‌آور ومشکلات پی درپی داره منفجر می‌شود. بی مخ ها
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
2
ما که تا الان هنری از شما ندیدیم جز شعارهای تو خالی و گنده گویی!
انتقام سخت!
اسرائیل بزودی محو میشود!
آمریکا در حال فروپاشی!
اروپا زمستان سختی در پیش دارد!
آمریکا غلطی نمیکند!
جنگ جنگ تا پیروزی!
راه قدس از کربلا میگذرد!
پایان سلطه دلار در دنیا!
....
بس نیست این ....ف؟!
بجای این دشمن دشمن کردن اگر یک ذره بفکر منافع کشور بودید کار به اینجا نمیکشید!
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
3
نکنه امنیت از نوع چهار ماهی که در کشور خودمون درست کردید رو منظورتون هست؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
2
چی میگی
ناشناس
|
Iraq
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
3
0
سپاه نبود و بسیج نصف ایران سال ۵۹ میرفت و اشغال میشد توسط،حزب بعث عراق سپاه نبود امنیت نبود سپاه نبود تکفیری های مزدور وهابی منطقه رو به لجن می‌کشیدن مثل شهر سنجار عراق که سه هزار دختر رو بردن بهشون تجاوز کردن سپاه نبود زیارت کربلا هم نبود حرم نبود سپاه نبود ایران لجنزار بود توسط اعیادی استکبار رقاص ها
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان