تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱

با راهکار اینستاگرام برای رهایی از اینستاگرام آشنا شوید!

اخیراً شرکت اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام Quiet Mode را برای اپلیکیشن خود معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد از شر نوتیفیکیشن‌های حواس پرت کن اینستاگرام خلاص شوند و برای مدتی از فضای مجازی دور شوند. برای جزئیات بیشتر از قابلیت جدید اینستاگرام شهر سخت افزار را دنبال کنید.

با راهکار اینستاگرام برای رهایی از اینستاگرام آشنا شوید!
رویداد۲۴ اینستاگرام به تازگی از ویژگی جدیدی به نام «حالت بی‌صدا» (Quiet Mode) خبر داده است که هدف آن کمک به کاربران برای فاصله گرفتن از اینستاگرام است. این قابلیت اعلان‌های دریافتی را بی‌صدا می‌کند، به پیام‌های شخصی پاسخ خودکار می‌دهد و استاتوس شما را روی «در حالت بی‌صدا» (In Quiet Mode) تنظیم می‌کند تا دوستان مطلع شوند که در حال حاضر آنلاین نیستید.


«Quiet Mode» به شما کمک می‌کند تا از اینستاگرام فاصله بگیرید
به‌روزرسانی «حالت بی‌صدا» یکی از چندین تغییر جدید اپلیکیشن اینستاگرام است که شامل ابزارهای کنترل والدین و ابزارهای دیگر برای مدیریت توصیه‌های برنامه به کاربر نیز می‌شود. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که اینستاگرام در تلاش است خود را از زیر ذره‌بین رگولاتوری‌هایی که به اثرات منفی شبکه‌های اجتماعی روی نوجوانان و جامعه‌ی شهری اهمیت می‌دهند، بیرون بکشد.

قابلیت Quiet Mode ابزاری نیست که فقط کاربران را به سمت استراحت و دوری از شبکه‌های اجتماعی سوق دهد، بلکه سعی می‌کند شما را از نتایج این کار نیز آگاه کند. همانطور که می‌دانید اینستاگرام هم‌اکنون به یک پیام‌رسان محبوب هم تبدیل شده است و دیگر تنها استفاده‌ی آن اشتراک تصاویر به صورت آنلاین نیست.

 با استفاده از حالت بی‌صدا، کاربران اینستاگرام می‌توانند استراحت کنند، مطالعه کنند، بخوابند یا بدون استرس نوتیفیکیشن‌ها این اپلیکیشن به کارهای دیگر خود بپردازند. وقتی از Quiet Mode اینستاگرام خارج می‌شوید، برنامه خلاصه‌ای از مواردی که در طول این مدت از دست داده‌اید را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به شما احساس عقب ماندن از وقایع دست ندهد.

قابلیت حالت بی‌صدا ابتدا برای کاربران ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزلند راه‌اندازی می‌شود و اینستاگرام امیدوار است به زودی آن را در کشورهای بیشتری عرضه کند. اینستاگرام علاوه بر حالت بی‌صدا، به‌روزرسانی‌های متعدد دیگری را نیز در آینده‌ای نزدیک ارائه می‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اینستاگرام
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان