تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

قتل راننده مسن به خاطر حادثه جزئی رانندگی!

موتورسوار عصبانی که به خاطر یک حادثه جزئی راننده‌ای را به قتل رسانده است محاکمه می‌شود.

قتل راننده مسن به خاطر حادثه جزئی رانندگی

رویداد۲۴ متهم که مردی جوان است مدعی است قصد قتل نداشته و یورش راننده پراید باعث شده او دست به قتل بزند.
مردادماه 1400 به پلیس گزارش شد که درگیری میان یک راننده و یک موتورسوار بالا گرفته است. با گزارش این درگیری ماموران به محل اعزام شدند و پس از بررسی‌ها مشخص شد راکب یک موتورسیکلت در جدال با راننده پراید او را با ضربه‌های چاقو زخمی‌ کرده و از محل گریخته است.

راننده پراید که مردی 60ساله به نام هاشم بود به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد. با مرگ راننده میانسال تحقیقات پلیسی آغاز شد و ماموران به پرس‌وجو از شاهدان پرداختند.

یکی از آنها گفت: پسر جوانی که سوار موتورسیکلت بود پس از فحاشی و درگیری لفظی با راننده خودرو، او را با چند ضربه چاقو زخمی‌ کرد. بعد با خونسردی سوار موتورش شد و رفت.

شاهد دیگر گفت: وقتی درگیری میان راکب موتورسیکلت و راننده پراید بالا گرفت، می‌خواستم میانجیگری کنم؛ اما هیچ‌کدام کوتاه نمی‌آمدند. در نهایت هم کار به ضرب و شتم و چاقوکشی رسید.

در حالی که ردیابی متهم فراری در دستور کار پلیس قرار گرفته بود، ماموران با بررسی دوربین‌های مداربسته در خیابان موفق به شناسایی متهم 38ساله به نام باربد شدند و او را بازداشت کردند.

پسر جوان در بازجویی‌ها به درگیری خونین اعتراف کرد.
او در تشریح جزئیات ماجرا گفت: آن روز ظهر هوا گرم بود. مشروب خورده بودم و حال خوبی نداشتم. سوار موتورم شدم تا در خیابان بادی به سرم بخورد و حالم بهتر شود که راننده پراید با سرعت از یک کوچه فرعی وارد خیابان اصلی شد. نزدیک بود با من تصادف کند. به او اعتراض کردم که راننده فحاشی کرد. او می‌خواست از ماشینش پیاده شود که من در ماشین را نگه داشتم و اجازه ندادم آن را باز کند.

باربد ادامه داد: باور کنید من قصد دعوا نداشتم. حتی چند بار به او گفتم جای پدرم است و نمی‌خواهم با او درگیر شوم اما او دست‌بردار نبود و مدام فحش ناموسی می‌داد تا اینکه از ماشینش پیاده شد. چون حال طبیعی نداشتم گمان کردم قصد دارد به من آسیب بزند. به همین خاطر چاقو کشیدم و چند ضربه به او زدم. وقتی هاشم روی زمین افتاد، سوار موتور شدم و فرار کردم. تا اینکه چند روز بعد از سوی پلیس دستگیر شدم. من در این مدت عذاب وجدان داشتم و می‌خواستم خودم را به پلیس معرفی کنم.

این در حالی است که پزشکی قانونی علت مرگ مقتول را ضربه‌های چاقو  به گردن و قفسه سینه اعلام کرد. در نهایت باربد به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. متهم قرار است به زودی در دادگاه از خود دفاع کند. این در حالی است که فرزندان قربانی برای او حکم قصاص خواسته‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
0
خیلی خبرنامه تون افت کرده نمیدونم چرا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان