تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

مرگ دلخراش یک زوج در حال دعوا در بزرگراه!

بزرگراهی در بوئنوس آیرس آرژانتین شاهد یک تصادف دلخراش بود که در آن خودروی ون با یک زوج در حال جر و بحث برخورد کرد و جان آن‌ها را گرفت.

اخبار حوادث
رویداد۲۴ در چند ساعت گذشته ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد چگونه یک تصادف مرگبار به زندگی یک زن و مردی که در بزرگراهی در آرژانتین در حال مشاجره بودند پایان داد.

همانطور که مشاهده می‌شود این زوج با یک پژو ۲۰۷ کامپکت خاکستری در کنار بزرگراه توقف کرده و پس از پیاده شدن به جر و بحث پرداختند، بدون توجه به اینکه یک خودروی ون در حال آمدن بود. خودروی ون که با سرعت نسبتا زیاد حرکت می‌کرد می‌خواست از آن‌ها دوری کند، اما در نهایت به این زوج برخورد کرد.

براساس اعلام منابع پزشکی این زوج جوان بر اثر تصادف در دم جان باختند.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
0
حالا اگه داشتن بحث هم میکردن داشتن برمیگشتن اینطرف خیابون توی اون ماشین که توقف کرده بود بشینن و قضیه ختم به خیر بشه اینها تا وسط خیابون اومدند اتوبان شلوغ هم نبود چطور راننده متوجه نشد که دونفر دارند عرض خبابون رو طی میکنند حتمأ حواسش به چیز دیگه مثلأ گوشی یا سرنشین بود چون معلومه به یکباره متوجه دونفر میشه فرمون رو کج میکنه که دیگه دیر شده بود احتمالأ میخواین با پیش کشیدن جروبحث کردن دونفر راننده رو بی تقصیر نشان دهی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان