تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

آلترناتیو جدید گل‌محمدی برای نقل و انتقالات/ پیشنهاد دو بازیکن برزیلی به پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس تصمیمی برای جذب بازیکن ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی ندارد.

آلترناتیو جدید گل‌محمدی برای نقل و انتقالات/ پیشنهاد دو بازیکن برزیلی به پرسپولیس

رویداد۲۴ نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی ادامه دارد که یحیی گل محمدی تصمیم به کنار گذاشتن سیامک نعمتی و حامد پاکدل گرفت تا این دو بازیکن در جمع سرخپوشان پایتخت برای نیم فصل دوم نباشند، اما هنوز خبری از انتخاب بازیکنان جدید برای این تیم نباشد.

از سوی دیگر سرمربی پرسپولیس خواهان جذب مهاجم برای تقویت خط حمله تیمش شده است تا «لئوناردو پریرا» به عنوان گزینه اول خرید این تیم در زمستان باشد. باشگاه نیز مذاکرات خود را برای جذب او آغاز کرده است تا بتواند گزینه سرمربی را به جمع سرخپوشان بیاورد.

همچنین یحیی گل محمدی مهاجم برزیلی دیگری را نیز به باشگاه پیشنهاد کرده است که تنها یک نفر از این دو بازیکن را می‌خواهد. به همین خاطر مدیران باشگاه منتظر تعیین تکلیف وضعیت پریرا هستند تا اگر به توافق مالی رسیدند قید نفر دوم را بزنند در غیر این صورت مذاکره با این بازیکن آغاز خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که یحیی گل محمدی برای جذب بازیکن در زمستان گرفته است عدم قرار دادن بازیکن ایرانی در لیست خرید نیم فصل تیمش است. سرمربی پرسپولیس به خوبی می‌داند بازیکنان مورد علاقه‌اش با باشگاه‌های رقیب قرارداد دارند و نمی‌تواند فعلا آن‌ها را در اختیار داشته باشد. همین امر باعث شد تا او به جای جذب بازیکنانی که احتمالا حضورشان حاشیه ساز و پر هزینه خواهد بود سراغ خارجی‌ها رفته و پرسپولیس را تقویت کند؛ بنابراین لیست خرید زمستانی پرسپولیس فعلا شامل بازیکن ایرانی نشده است و کادر فنی سرخپوشان تنها در صدد جذب مهاجم خارجی گلزن هستند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حسن بابایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
0
1
سلام، آقا یحیی مربی خوب ایرانی در سطح اولین ها هستند، ولی یه انتقاد از جامعه ورزشی پرسپولیس وهمه باشگاه ها دارم،
چرا از بازیکنان ایرانی استفاده نمی‌کنید، آیا با جذب بازیکنان خارجی نام باشگاه ایرانی افتخار آفرین می‌شود،؟ یا با بازیکنان بازنشسته خارجی،؟ شما مسئولین مطمئن باشید جز دراین شرایط بد اقتصادی خارج کردن دلار از ایران اتفاق دیگری نمی افتد، ایکاش مسئولین مملکتی، وبانک مرکزی هم بفکر اقتصاد میشدن،، چرا باید ایران قدرتمند در اکثر زمینه، که بی نیاز است در اقتصاد با داشتن این همه درآمد منقل وغیر منقول و اعم از صنایع پتروشیمی،. معادن بزرگ طلا، ومنابع خدادادی میعانات نفتی، وگاز وووو حتی باجه های تردد اتوبان ها،،
نباید کشور بزرگ ایران فقیر باشد، تا چندتا کشور چلقوز عربی نام بزرگ همیشه خلیج فارس را خلیج عربی بخوانند،. مگر ایرانی بمیرد که نام همیشه خلیج فارس را مورد تهدید قرار بدهند، چرا باید منتظر بمانیم که غربی ها مارا تحریم بکنند، تا جایی گستاخ شده اند که سپاه بزرگ جهان اسلام ناب محمدی (ص) را تحریم بکنند،، رهبر عظیم شأن ما و سیاستمداران ایران بزرگ باید به این حرکات قاطعانه تصمیمی ماندگار بگیرند،، انشالله
نظرات شما
پیشخوان