تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

طوفان یحیی گل محمدی در اهواز: بازی لجن بود

یحیی گل محمدی درباره بازی پرسپولیس تهران با فولاد خوزستان در اهواز گفته بازی لجن بود و درباره آن حرفی ندارم

یحیی گل‌محمدی

رویداد۲۴  سایت ورزش سه گزارش کرده که پرسپولیس در اهواز دومین شکست فصل خود را تجربه کرد و این در حالی است که اکنون سرمربی این تیم در اظهاراتی تند مدعی است که حریف نمایش جوانمردانه‌ای از خود به جا نگذاشته است.

یحیی گل‌محمدی که در جریان بازی نیز بار‌ها بابت عملکرد حریف اعتراض داشت، در نشست خبری از آن با لفظ «لجن» از این نمایش یاد کرد. گل محمدی از همان ابتدای صحبت‌هایش در نشست خبری به انتقاد از شیوه نمایش تاکتیکی حریف در این بازی پرداخت: خیلی دوست دارم درباره بازی و مسائل فنی صحبت کنم، اما اتفاقاتی که در طول ۹۰ دقیقه افتاد، حال آدم را از فوتبال و بازی کردن بد می‌کند. این بازی لجن بود. از شما می‌پرسم آیا اسم این بازی را می‌شود فوتبال گذاشت؟ اتفاقاتی که در طول این بازی افتاد حال آدم را از فوتبال بد می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در بخش بعدی صحبت‌هایش به ادعای درخواست حریف برای بدون تماشاگر شدن بازی پرداخت و از آن به عنوان یک حربه برای دستیابی به هدفشان یاد کرد: «از مسئولان می‌پرسم چرا این بازی بدون تماشاگر شد؟ تنها دلیل این مسئله این است که اجازه بدهند صدای مربیان حریف و افرادی که در جایگاه و جا‌های دیگر نشستند، به داور برسد تا آن‌ها داد بزنند و بازی را خراب کنند. هیچ دلیلی وجود نداشت که همه دیدار‌ها با تماشاگر باشد، اما این ورزشگاه که همه چیز آن عالی است، تماشاگر نداشته باشد.»

یحیی با پافشاری روی ادعای خود مبنی بر تصمیم اشتباه برای بدون تماشاگر شدن این بازی گفت: «نه آن‌ها فوتبال بازی کردند نه ما. اصلا فوتبال نبود. ۳ سال در این تیم بازی کردم. فوتبال خوزستان این شکلی نبود. استعداد اینجا زیاد است و نیازی به این حواشی نبود. داور هم تحت تاثیر این اتفاقات بود. تن و بدن او می‌لرزید. در صحنه پنالتی ترسید سوت بزند. عرضه برگزاری بازی با تماشاگر یا بدون تماشاگر را نداریم. اگر رفعتی ناظر بازی نبود امروز در زمین جنگ می‌شد.»

گل محمدی در بخش بعدی صحبت‌هایش باز هم ترجیح داد از بُعد فنی به این بازی نگاه نکند و اینطور گفت: درباره بازی که لجن‌بازی بود، صحبتی ندارم. نمی‌دانم این شیوه بازی برای فولاد عاقبت دارد یا نه. تاسف می‌خورم به حال این مجموعه.

یحیی که در تیم ملی با نکونام در مقطعی هم‌تیمی بوده، با اشاره به رفتار کادر وی گفت: از اسپانیا مربی آوردند، اما فقط داد می‌زد. نکونام مربی جوان و خوبی است و نیازی به این کار‌ها ندارد. ما ۳ امتیاز را از دست دادیم، اما کاش جوری بازی کنیم که فنی امتیاز بگیریم. وقتی بازی این شکلی می‌شود، باید به حال برگزارکنندگان بازی تاسف خورد.

سرمربی پرسپولیس مدعی است که در دیدار‌های این تیم عملکرد داوری به سود آن‌ها نبوده است: در این چند بازی صدای ما در نیامد و نجابت به خرج دادیم، اما شرایط بدی برای تیم ما به وجود می‌آید. سهیل مهدی باید حواسش را جمع کند. ما خیلی چیز‌ها را می‌بینیم.

وی با اشاره به فشاری که از روی سکو و نیمکت حریف روی داور بازی امروز بود گفت: بنیادی‌فر از داوران خوب فوتبال ماست، اما امروز او هم ترسیده بود! اگر برای ما پنالتی می‌گرفت، اتفاقات بدی برای او می‌افتاد. برای داور خوشحالم که جان سالمی از اینجا به در برد.

بخش پایانی جملات توفانی یحیی گل‌محمدی علیه تیم فولاد نیز اینچنین بود: امروز متاسف شدم، چون گرفتن ۳ امتیاز با هر روشی ارزش ندارد. ما باید از بازی لذت ببریم، اما متاسفانه این احترام را امروز در فوتبال ندیدیم. این شیوه اگر باب شود، برای فوتبال ما اتفاق خوبی نمی‌افتد. در ایران به این چیز‌ها اهمیت نمی‌دهند. می‌خواهیم لیگ دورهمی برگزار کنیم، اما این مشکلات وجود دارد. این چیز‌ها برای فوتبال ما فقط آبروریزی خواهد داشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
5
4
لجن افراد بی ادبی هستند که طاقت باخت ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
3
5
گل محمدی رو از وقتی که چندین سال قبل در تیم ملی یه گل بخودی زد وباعث باخت وحذف تیم ملی شد.در مصاحبه با کمال خونسردی و پررویی گفت مگه چی شده ...حتی حاضر به عذر خواهی نشد.کلا آدم بی‌ربطیه
عجب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
1
3
اگه فولاد می باخت بازی !گل و بلبل در چمن بود ؟؟؟!؟!؟!؟!
محسن میلادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
1
اقای گل محمدی نکونام ساپینتو وووو واقعا خجالت بکشید و شرم کنید از این همه حمله به داور برای هر تصمیمی ، ایجاد تنش بین نیمکت ها و شلوغ بازی ها ، داد و بیداد فحاشی و زد و خورد کادر فنی ها .. این صحنه های شنیع در هیچ جای جهان سابقه نداره و فقط علتش اینه هدف شون برد و باخت و مافیا و پوله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
2
الان چه وقت چیپ زدن بود آقای گل محمدی
حسین پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
0
این مربی یعنی جناب آقای یحیی گل محمدی برای مربی گری خیلی بچه هست ، مربی باید حرفه ای باشد ، مسئولیت باخت را قبول بکند ، نه اینکه توهین به تیم کند ، خلاصه حرفه ای ها در آداب معاشرت سنجیده می شود.از تبریز .
نظرات شما
پیشخوان