تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
رویداد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

معرفی سریال آکتور با حضور نوید محمد زاده

سریال آکتور یکی از جدیدترین عناوین شبکه نمایش خانگی است که توسط نیما جاویدی کارگردانی شده و هرهفته از پلتفرم فیلیمو عرضه می‌شود. در این سریال بازیگران مطرحی نظیر نوید محمدزاده، احمد مهرانفر و هومن برق‌نورد ایفای نقش کرده اند.

دانلود سریال آکتور

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: نیما جاویدی فیلم نامه نویس و کارگردان سریال آکتور فعالیت‌های سینمایی خود را از سال ۱۳۷۸با ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند آغاز کرد.

به گزارش رویداد ۲۴؛ نیما جاویدی، بعد از فیلم سینمایی «سرخپوست»، سریال آکتور دومین همکاری نوید محمدزاده با جاویدی است، کاراکتری که قرار است در کنار احمد مهرانفر پیش برود. بازیگری که او هم مدتی است در نمایش خانگی فعال شده و با «آکتور» به این جریان ادامه داده است.

فیلم سرخپوست نیز که به کارگردانی نیما جاویدی بود موفق به نامزدی در ۸ رشته جشنواره فیلم فجر و برنده جایزه ویژه هیئت داوران شد. او برای فیلمنامه فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی نیز برنده جایزه بهترین فیلمنامه از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد.

نوید محمد زاده در آخرین همکاری موفق خود با نیما جاویدی در سریال سرخپوست، در نقش جدی آن افسر عاشق و سخت‌گیر ظاهر شد. نوید محمدزاده پیش از بازی در سریال آکتور تجربه حضور در سریالی به کارگردانی هومن سیدی را داشت. او پیش از این هم با «قورباغه» در دنیای نمایش خانگی حاضر شده بود، بازیگری که در تلاش است تا در یک نقش تکرار نشود و ژانر‌ها و فضا‌های مختلف را در کنار هم تجربه کند. کاراکتر محمدزاده در سریال قورباغه با تمامی نقش‌هایش تفاوت دارد.

خلاصه داستان سریال آکتور

به گزارش رویداد ۲۴؛ داستان «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجرا‌هایی پیچیده می‌شود.

معرفی سریال آکتور با حضور نوید محمد زاده

زمان انتشار سریال آکتور

سریال اکتور در مجموع ۲۵ قسمت دارد که از آذرماه سال ۱۴۰۰ پروژه تولید آن کلید خورد و در ابتدا قرار بود در پاییز ۱۴۰۱ پخش آن شرع شود که به دلیل شرایط اجتماعی و اعتراضات، روند تولید آن با تاخیر مواجه شد و در نهایت اولین قسمت آن در پنج شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ از منتشر شد، پس سریال آکتور پنجشنبه‌ها ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلیمو قابل مشاهده است.

معرفی بازیگران سریال آکتور

در سریال ایرانی آکتور بازیگرانی توانمندی نظیر نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هستی مهدوی‌فر، هومن برق‌نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی، مهراوه شریفی نیا و فریده سپاه منصور ایفای نقش کرده اند.

هانیه توسلی

معرفی سریال آکتور با حضور نوید محمد زاده

هانیه توسلی متولد ۱۷ خرداد ۱۳۵۸ در همدان بازیگر ایرانی است. او دیپلم علوم تجربی دارد و فارغ التحصیل ادبیات فیلم نامه نویسی از دانشگاه آزاد تهران است. او از ۱۷ سالگی کار تئاتر را به صورت آماتور در همدان شروع کرد و علاقه‌مند به عکاسی و نقاشی است.


بیشتر بخوانید: معرفی سریال سرگیجه در شبکه نمایش خانگی


هانیه توسلی اولین بار با یک فیلم کوتاه به نام روی جاده نمناک به کارگردانی مهدی کرم پور بازیگری را تجربه کرد. او در پاییز ۱۳۷۹ با سریال «غریبه» وارد قاب تلویزیون شد و سرانجام سال ۱۳۸۰ با فیلم «شام آخر» تجربه حضور در سینما را نیز بدست آورد. هانیه توسلی در رمضان سال ۹۶ با سریال «میوه ممنوعه» به کارگردانی حسن فتحی در کنار علی نصیریان، گوهر خیراندیش و امیر جعفری به شهرت رسید.

هستی مهدوی فر

معرفی سریال آکتور با حضور نوید محمد زاده

هستی مهدوی فر متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۰ در تهران، بازیگر است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می‌باشد، که با تلویزیون شروع کرد و حالا از چهره‌ها شخصی سینماست و بسیار به دیدن فوتبال و جام جهانی هم علاقمند است.

هستی مهدوی با سریال سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی در سال ۱۳۸۹ بازی در سینما را تجربه کرد، تا اینکه سال ۱۳۹۲ با سریال مادرانه در نقش رها به شهرت رسید.

هومن برق‌نورد

معرفی سریال آکتور با حضور نوید محمد زاده

هومن برق نورد متولد ۵ دی ۱۳۴۸ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او تا مقطع دیپلم رشته برق درس خوانده است، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد سپس وارد ساخت ساز موسیقی شد حالا از مشهورترین بازیگران طنز تلویزیون است.

هومن برق نورد فعالیت خود را سال ۱۳۶۹ وقتی ۲۱ ساله بود بدون تجربه قبلی از تئاتر شروع کرد، همچنین او از اواخر دهه ۷۰ تا مدت‌ها به کار ساخت سنتور، سه تار و تار مشغول بود. برق نورد سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۶ ساله بود با سریال «ابووهیب بهلول» وارد قاب تلویزیون شد و با فیلم «یک تکه نان» سال ۱۳۸۳ در ۳۵ سالگی بازی در سینما را تجربه کرد.

عوامل پشت صحنه سریال آکتور

  • نویسنده و کارگردان: نیما جاویدی
  • تهیه‌کننده: مجید مطلبی
  • تدوین: عماد خدابخش
  • طراح گریم: بابک اسکندری
  • موسیقی: رامین کوشا
  • طراح لباس: الهام معین
  • جلوه‌های ویژه: بیتا اخلاقی
  • طراح گرافیک: مهدی جوادی‌نسب
  • عکاس: محمد بدرلو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
0
کلینت استیوود
کوین کاستنر
فیلم دنیای کامل
رقصنده با فلیپ پسر
معلمی که مرام پدر دارد
تاریکی تلخ
دنیایی شیرین
انسانیت درخت سبز زندگیست
کندن پوست درخت اشتباه بود
زمین سبز
درختان سبز قشنگ
آسمان آبی
پرنده روسفید
روح انسانیت
مهر آدمیت
سبز سبز
پدری که معلمی داناست
کاپیتان خوب می داند
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
0
اختیار ارتش آمریکا
دست چه کسی است.؟
کاخ سفید دیگر اختیار ندارد
..............
گرگ زخمی
احد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
0
1
چه بیچاره

لااقل تحریم کن بدبخت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان