تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵۵ نظر
گزارش رویداد۲۴ از چهره هفته؛

ابوالقاسم طالبی سرباز گمنام صنعت سینما!

ابوالقاسم طالبی در برنامه هفت که با اجرای بهروز افخمی پخش شد، جملات اهانت‌آمیزی خطاب به زنان مطرح کرد. نکته جالب اینکه صداوسیما تمام‌قد پشت طالبی قرار گرفت تا نشان دهد آنها تا زمانی که مصلحت باشد، پشت یاران خود را خالی نمی‌کنند.

ابوالقاسم طالبی

رویداد۲۴ لیلا فرهادی: ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم قلاده‌های طلا یک بار دیگر حماسه آفریده و این بار هم مورد تحسین جریان‌های اصولگرا قرار گرفته و بر این واقعیت صحه گذتشته که آنها به هیچ وجه پشت دوستانشان را خالی نمی‌کنند.

یکشنبه شب شانزدهم بهمن‌ماه برنامه تلویزیونی «هفت» با اجرای بهروز افخمی و حضور ابوالقاسم طالبی به عنوان کارشناس مهمان پخش شد. در این برنامه میهمان و مجری برنامه به اعتراضاتی که در پی مرگ مهسا امینی به راه افتاد، اشاره کردند و در آن اعتراض زنان سینما به حجاب اجباری را با الفاظی توهین‌آمیز تفسیر کردند.

طالبی با بیان الفاظی تحقیرآمیز همراهی زنان «سلبریتی» با جنبش مقابله با حجاب اجباری را ناشی از «یائسگی» خواند و مدعی شد «بعضی از زنان سلبریتی یائسه شدن را تقصیر جمهوری اسلامی می‌دانند... تا از ۵۰ سال میرود بالا روسری شان را در میآورند و فحش به جمهوری اسلامی می‌دهند.»

توهین ابوالقاسم طالبی به زنان در صداوسیما

این اظهارات با واکنش تند سینماگران مواجه شد. انجمن بازیگران سینمای ایران در بیانیه‌ای با ابراز انزجار از «تحقیر انسانی ریشه‌دار و تمسخر خلقت در یک برنامه تلویزیونی» اعلام کرد که از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی شکایت می‌کنند و «فارغ از اینکه رای این شکایت به عدل نزدیک باشد یا به عناد، تا آخرین حد ممکن برای احقاق حقوق انسانی خود پیگیری خواهیم کرد.»

همچنین کانون کارگردانان سخنان ابوالقاسم طالبی را «تاسف‌برانگیز» توصیف کرد. خانه سینما هم در بیانیه‌ای با «خارج از عُرف» خواندن اظهارات مطرح شده، آن را مورد نقد قرار داده و از صدا و سیما درخواست کرد تا عذرخواهی کند.

برخی بازیگران از جمله پانته‌آ بهرام و مریم بوبانی هم به این اظهارات واکنش نشان دادند و آن را ناشی از «بوی تعفن مغز‌های پوسیده» خواندند نه یائسگی. اما آنچه جالب توجه است این است که صدا و سیما نه تنها عذرخواهی نکرده بلکه شاهد حمایت تمام قد این نهاد از اظهاراتی بودیم که به وضوح توهین و تحقیرآمیز بوده است.

حمایت صداوسیما از اظهارات ابوالقاسم طالبی

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در گفتگو با خبرگزاری مهر اظهارات ابوالقاسم طالبی را «واکنش طبیعی» خوانده و گفته «در فضایی که به مقدس‌ترین مقدسات ما در طول ماه‌های گذشته توهین شده و فتنه‌ای که پشت سر گذاشته‌ایم، طبیعی است که واکنش‌ها و عکس‌العمل‌هایی صورت بگیرد که البته بعضی از این نظرات با ادبیات بهتری می‌توانست بیان شود. شاید با ادبیات مناسبی بیان نشد، اما واکنشی به آن رفتار‌ها و اظهارنظر‌هایی است که در طول این چند ماه بیان شده بود.»

محمد تنکانبی تهیه‌کننده برنامه «هفت» اظهاران توهین‌آمیز طالبی را در چهارچوب «آزادی بیان» خواند. مفهومی که اصولا هیچ تفسیری به نفع رقبای گفتمان حاکم ندارد. جالبتر اینکه ابوالقاسم طالبی در مصاحبه با روزنامه شرق گفته «از شش رسانه و چهار نفر از افرادی که در فضای مجازی، مطالب بی‌شرمانه‌ای گفتند و نوشتند شکایت می‌کنم.»

البته در میدانی که ریاست سازمان صداوسیمایش به دست پیمان جبلی و ریاست سازمان سینمایی‌اش به دست محمد خزاعی تهیه‌کننده فیلم قلاده‌های طلاست نباید انتظار دیگری هم داشت. در فضایی که کارگردانان بزرگ و سینماگران باسابقه جشنواره فجر را در اعتراض به نحوه برخورد‌ها با اعتراضات مردمی در پی مرگ مهسا امینی، تحریم کرده‌اند، انتظار می‌رفت که افرادی با پیشینه ابوالقاسم طالبی و بهروز افخمی میدان‌دار باشند.


بیشتر بخوانید: کمال تبریزی؛ فیلمساز حاکمیتی با روکش اپوزیسیون/ ژست استقلال، استقلال نمی‌آورد


ابوالقاسم طالبی کیست؟

ابوالقاسم طالبی، مهمان هر ساله برنامه‌های بسیج به مناسبت ۱۳ آبان در سفارت سابق آمریکا، سازنده فیلم «قلاده‌های طلا» ست. این فیلم درباره اعتراضات سال ۸۸ است و معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آن سال را «جاسوس» خوانده است. به گزارش رویداد۲۴ تولید این فیلم با نقد بسیاری از سینماگران همراه شد. بازیگران این فیلم مدت‌ها بعد از پخش آن توسط برخی دیگر از اهالی سینما تحت بایکوت بودند. علیرضا نورایی یکی از بازیگران این فیلم گفته بود از جا‌های مختلف می‌شود که می‌گویند «اگر نورایی باشد ما نیستیم یا نامش را به خاطر بازی در فلان فیلم خط بزنید!»

طالبی اوائل دهه ۷۰ با فیلم «ویرانگر» وارد سینمای ایران شد. این فیلم درباره تلاش مأموران اطلاعاتی در راه کشف شبکه ترور هاشمی رفسنجانی است. صدا و سیما هر سال به پاس خدمت ابوالقاسم طالبی، فیلم قلاده‌های طلا را در سالگرد انتخابات ۸۸ یا ۹ دی بازپخش می‌کند. سال ۹۷ اقدام صداوسیما با اعتراض وزارت اطلاعات در گفتگو با ایسنا مواجه شد.

ابوالقاسم طالبی نیروی اطلاعاتی بوده است؟

یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات در پی بازپخش فیلم «قلاده‌های طلا» از صداوسیما گفته «متأسفانه امسال هم رسانه ملی با وجود تذکراتی که در سال‌های قبل داده شده بود، این فیلم را پخش کرد. پرداختن هنری به ماجرای فتنه سال ۸۸ اقدام ارزشمندی است، اما متاسفأنه بخش‌هایی از فیلم که مرتبط با وزارت اطلاعات است، سراسر دروغ‌پردازی و مشحون از تهمت‌های ناروا به مجموعه سربازان گمنام امام زمان (عج) است.» بخش جالب این اطلاعیه این بود که گفته بود «کارگردان فیلم که جزو پرسنل وزارت اطلاعات بوده و به هر دلیل از این وزارتخانه منفصل شده است.»

طالبی ساعتی پس از انتشار این مصاحبه، در توییتر خود نوشت: «امشب نهم دی ماه ۹۷ ازبیت حضرت رهبری با بنده تماس گرفتند و پیام ایشان را به اطلاع بنده رساندند، حضرت آقا فرمودند دیشب مجدداً فیلم را از شبکه افق دیدم آفرین آفرین آفرین دست شما درد نکند از قول من به بازیگران سلام برسانید.»

او از تکذیب بی‌واسطه اظهار نظر منابع آگاه وزارت اطلاعات سر باز زد و تنها به گفتن این جمله که «سرباز گمنام نیستم» اکتفا کرد و توضیح داد فیلمش سفارشی نبوده و ««آقای مصلحی وزیر اطلاعات خیلی خوب با ما برخورد کردند و من را به یکی از مشاورانش ارجاع دادند، اما متاسفانه من هر بار تماس گرفتم موفق نشدم ارتباط برقرار کنم و به هیچکدام از تلفن‌های من جواب داده نشد.»

طالبی سال ۱۳۹۶ در حاشیه جشنواره فجر که تقریبا با اعتراضات دی ماه آن سال هم مصادف بود در گفتگو با خبرگزاری فارس گفته بود «بعضی‌ها فکر می‌کنند هم بی.بی.سی باید دوستشان داشته باشد، هم من‌وتو، هم جم، هم ضد انقلاب هم انقلابی؛ اما نمی‌شود... صاحب اندیشه اگر باشی می‌فهمی یک جبهه حق است یک جبهه باطل. یا با امام حسینی یا با یزید... کسی که با هیچکدام نیست در صف یزیدیان است، چون حسین را تنها گذاشته است.»

او خرداد ۷۶ و روی کار آمدن دولت اصلاحات را نقطه عطفی برای سینمای ایران می‌داند که بعد از این تاریخ «آدم بد‌های فیلم‌ها شدند باباها، مامان‌ها، متدینین، جانمازدارها، چادری‌ها، یا کسانی که حجابشان درست است... ولنگار‌ها آدم خوب شدند و اگر دختری فرار می‌کرد، حتما باباش یک آدم مذهبی یا مادرش چادری بوده یا کسانی که به محرم و نامحرمی اهمیت می‌دهند.»

ابوالقاسم طالبی یک حاشیه دیگر هم دارد. آقازاده طالبی با حذف نام خانوادگی خود تحت عنوان «علی طادی» مشغول به مستندسازی است. مستند «هاشمی زنده است» به کارگردانی فرزند ابوالقاسم طالبی و در نقد هاشمی رفسنجانی توسط موسسه «سفیر فیلم» تولید شده است. این فیلم که ظاهرا بدون مجوز ارشاد هم ساخته شده در جشنواره فیلم عمار به نمایش در آمده است.

بهروز افخمی هم در اظهارات و اقدامات جنجالی و «دوستان‌پسند» سابقه درخشانی دارد. برنامه هفت با مجری‌گری فریدون جیرانی آغاز شد، اما با اظهارات جیرانی علیه «سینمای حکومتی» این برنامه برای مدتی تعطیل شد و این بار با رویکردی کاملا همسو با و با مجری‌گری بهروز افخمی آغاز به کار کرد.

ماجرا از این قرار بود که فریدون جیرانی، سال ۱۳۹۱ در برنامه هفت به شیوه نظارت بر سینما مشابه شیوه ممیزی‌های دهه شصت تاخته بود. در پی این اظهارات، جمعی از رسانه‌های اصولگرا از جمله نشریات رجانیوز، هفته نامه یالثارات، روزنامه جوان و مشرق نیوز نامه‌ای به عزت الله ضرغامی، رئیس وقت صدا و سیما نوشتند و به شدت به «گفتمان هفت» و فریدون جیرانی تاختند و «اعضای اتاق فکر ناشناخته» آن را به مناظره فراخواندند.

آن‌ها ضمن انتقاد از «جولان» تفکری مبتنی بر ضدیت با «سینمای حکومتی»، سینمای دفاع مقدس و ممیزی در این برنامه، جیرانی و همفکرانش را به بی اخلاقی و «اسکارپرستی» متهم کردند. در نهایت، تنها ده روز پس از سخنان جیرانی در برنامه، فضل الله شریعت‌پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه ٣، خبر از احتمال بروز تغییراتی در برنامه «هفت» داد و اعلام کرد جیرانی به سبب «درگیر شدنش در ساخت سریالی برای شبکه یک» در این برنامه حضور نخواهد داشت.

رونامه کیهان البته دست به افشاگری زد و گفت توقف برنامه با دستور مستقیم رئیس صدا و سیما و «صرفا به خاطر تحرکات برنامه هفت علیه سیاست‌های کلان فرهنگی نظام جمهوری اسلامی» صورت گرفته است.

بهروز افخمی  در حقیقتمیراث‌خوار «حذف انقلابی» در صداوسیمای جمهوری اسلامی است و جالب اینکه این نخستین بار نیست که از حذف دیگری، جایگاه می‌گیرد. در دهه شصت نیز جریان انقلابی با حذف ناصر تقوایی، سریال «کوچک جنگلی» را به تفخمی سپرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۵
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
6
32
لعنت خدا بر این پس فطرتها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
خدای بی دین‌ها خودش را هم نمی تواند لعنت کند پس بی خیال خدا شو البته منظور شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
طالبی حقیر رو
با بزرگمردی مثل محمد علی باشه آهنگر
مقایسه کنید
افخمی خاک بر سرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
5
30
خاندان افخمی، خاندان نون به نرخ روز خور هستند
بهروز افخمی روزگاری نه چندان دور، در لیست اصلاح طلبان خود را جا کرد و نماینده مجلس شد. امروز از … اصول گرا نان می خورد

علیرضا افخمی برادر بهروز افخمی، ناظر کیفی شدیدا مشکل داره و به لطف داماد علی اصغر پورمحمدی یعنی یوسف منصوری، کارگردانی سریال های متعددی را در شبکه سه سیما به او داده اند (بدون ذره ای تخصص)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
افخمی به معنای واقعی کلمه جزئی از حزب باد است!! اصلاح طلب سال‌های نه چندان دور دیروز و اصولگرای به ظاهر انقلابی امروز...!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
کی گفت حرف مرد یکی؟؟ هر موقع حقیقت را پیدا کرد نباید خودش در جهنم بیاندازد.
محمدمعصومی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
قوم ریاکار دو رو
ریا یعنی فریب
زبان دروغین
دشمن انسانیت
دشمن زن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
6
33
اختیار دارین ایشون که میلیاردی بابت فیلم سفارشی قلاده های طلا اونهم در چندین سال قبل دستمزد گرفتند سرباز حساب نمی شن سردارند . شاید سواد سینمایی وهنری نداشته باشند اما !
برای خوردن برای بردن از طریق مالیدن !
راه رو خوب بلدند !
البته با ادبیات برادر بزرگوارشون جناب گنده لات میدون شوش لوطی زاکانی !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
هرچه گرفته نوش جونش غ
غربزده های وطن فروش سوزونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
جواب این احمق رو دادم رویداد عوضی چرا منتشر نکردی؟
جواب 14:53
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
خوب علی کریمی و علی دایی و فرخ نژاد و.......هم هرچی گرفتن نوش جونشون چون ارزشی های سانديس خور رو سوزوندن
ایراندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
4
23
هرچی کوتوله هست از برکات رانت های محافل خاصه، یکی در قامت نماینده، یکی در قامت کارگردان و فیلم ساز مثل ا. ح یا ا. ط ،دیگری در قامت رانت خوار مثل بابک و یکی در قامت دزد مثل خاوری .
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
7
26
ابلهان یکدست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
پس یکدست دیگه شون چی شده!؟ قطع شده!؟ خخخخخخ
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
13
5
شما چه ؟پشت دوستان هتاک و شیفته ویزا و اقامت طی چهار ماه گذشته را خالی کردید ؟
بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
6
17
شک نکنین مملکت رو امنیتی ها دارن به فنا میدن
اکثر عوامل نفوذی موساد و سیا توی سیستم های امنیتی لونه کردن

آخه انگلیسی ها یه ضرب المثل دارن که میگن
یه چیزی رو که می خوای قایمش کنی، توی دم دست ترین جای ممکن بذارش
تو هم خودت و بذار جای موساد و سیا، جاسوساتو بخوای توی مملکت بچینی کجا میذاریشون؟
موساد وسیا هم مهره هاش رو اونجایی چیدن که همه بهش میگن سربازان گمنام امام زمان
کسی به عقلش هم نمی رسه که موساد و سیا توی سازمان های اطلاعاتی کشور مهره هاشونو پخش کردن
هر کی دلش برای مملکت می سوزه این لونه های زنبورو نشونه بگیره
ماه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
7
22
تو هم از سن یائسگیت گذشته چرا نمیری عقب یک جوان بیاد... وقتی زیادی باشی همین میشه دیگه ...دری وری میگی.
سپه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
36
7
درود به شرفش جیگرم حال اومد خوب حال این سلیبیریتی های درپیتی گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
مادرت یائسه شده؟؟؟
خاک بر سرش واسه بچه ش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
به یه چیزی دورود بفرست که داشته باشه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
درپیت خودتی و بقیه عرزشیهای مفتخور!! جناب سیه روی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
درود به شرفش؟!!
این طالبی وجدان هم نداره !
چی برسه به شرف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
7
22
منفور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
منفور
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
8
2
جواب، های می‌شود هوی ، ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
4
20
"قلاده"اش رو باز کردن شروع کرده به پاچه گرفتن.مزدور بی صفت."خربزه" گندیده هم نیستی چه برسه به"طالبی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
4
11
خواهر مادر این آقا وضعیت خوبی دارن از خانواده خودش مایه بزاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
اوف ! جدا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
1
15
یعنی از زنش و مادرش خجالت نکشید این حرف رو زد آدم مگه برای زن تاریخ مصرف میذاره وزارت ارشاد و صدا و سیما داره به کجا میره ۴۳سال بودجه مملکت رو به کیا دادن که فرهنگ سازی بکنن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
2
14
آفرین آفرین که ...میخوری ، آخرشه خوب بخور که ایشالا خفه بشی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
رسانه ۲۴ شما که دانستید اهل نفاق دروغ دلال بی غیرت بی ناموس هیچ اراده از خودشان ندارند و به بالای ناف نمی توانند توجه کنند لااقل یک آگاهی رسانه ای بدهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
2
12
مزدور کثیف ، مغز پوسیده فاسد معلوم الحال که کلا یائسه دنیا اومده . طبیعی هم هست این ادم هرزه نه سربازه نه سینمائی نه اهل هنر . یه جاسوس یائسه است
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
3
14
افخمی و طالبی و حاتم کیا و ده نمکی و شورجه و.... یائسه مغزی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
2
12
لااقل دیگر اسم سرباز گمنام که کلمات مقدسی برای این مردم هستند را به لجن نکشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
2
12
برای مغزهایی که پوسیدن ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
فیلم قلاده های طلا ش که خیلی ها را سوزوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
محل سوختگی ها رو زیارت کردی ؟ یا همین طوری میگی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
13
2
شنیدین که میگن احترام امام زاده رو متولیش باید نگه داره؟اولا که این آقا به همه خانم ها کاری نداشت ،مخاطبش یک عده خاص بود که خودشون نشون دادن لایق هر بی احترامی هستن از بی بند وباری وهنجار شکنی گرفته تا دمخور سفارتخانه های بیگانه وامله وانکره اجانب بودن تا تواین وضعیت اقتصادی خوشگذرونی وچشم وهم چشمی بچگانه وبه رخ کشیدن تجملات ودریدگی گفتار ورفتار وبی سوادی ووقاحت وهزاران مورد دیگه که مجالی برای نوشتن نیست
ثانیا گفتن یک واژه از طرف دیگران زشت وناپسنده یا براه انداختن جنبش غیر اخلاقیme too،که توهم تجاوز به خود بردارن وباصدای بلند جار بزنن وبخوان خودشون مطرح کنن که مثلامظلومانه آش دهن سوزی هستن؟
خواهشا گول این افعی های افریته رو نخورین ویقه جر ندین ،وخون خودتون رو برای این کثافات هنر هفتم که خودشون هم نمی فهمن توصفحه واقعی زندگی هستن یا صحنه نمایش ،کلا فیلمن وسعی میکنن همه رو گول بزنن وسر هر چیزی بلوا کنن ولشگر کشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
چجوریه همتون بائسه مغزی هستین؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
اقای طالبی همین یائسه را یاد این خود فروخته ها دادید کلی ثواب برای خود اندوختید البته لذت یادگیری در فحش خانه ۲۴ کم رنگ شد ولی مجازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
کاش یه چیزایی هم به تویاد میداد قدقد تخمگذاری برای غرب یادت می رفت ؟
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
2
11
واقعا سینماگران اعم از بازیگر ،فیلمبردار، نویسنده و... همه باید این افخمی و طالبی را بایکوت کنند . یعنی در هیچ فیلم او کار نکنند تا محو شوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
هیچی مثل بایکوت مردم نیست اونوقت مثل میهن به شکرخوری میوفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
غربزده ها وقتی آتش می گیرند معلوم یک فحش خانه با خاک یکسان شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
13
1
انجمن بازیگران سینمای ایران طرفداران کشف حجاب و از نقش آفرینان اغتشاشات اخیر و از برهم زنندگان نظم عموم جامعه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ
آنها کر و گنگ و کورند و (از ضلالت خود) بر نمی‌گردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
از انجمن فحش خانه رویداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
چهار پایانی بر پشتشان کتاب ۱۱و۲۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
5
مثل این که به قالیباف بگی چون کچل شدی چرا به آمریکا فحش میدی کچلی که یه امر فیزیولوژیه بعد هم پوزخند بزنی یعنی شخصیت و عملشو تحقیر کنی
سوگند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
7
1
. جواب دشنام و فحاشی افرادی که از یک مکان نامعلوم بدون داشتن هویت و شناسنامه معنوی منتشر نمی کنید چرا؟ رویداد فحش نظر خانه باز کردید معلوم کارکنان ۲۴ از فحش خانه بیشتر استقبال می کنند تا آیات خداوند به همین فرمون ادامه دهید می ش‌وید 25
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
ایات خدواند از زبان شیطان ! می شود ایات شیطانی !
عبدالله تراب زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
6
2
این کارگردان سرباز گمنام سینماست و رویداد پیاده نظام دشمن



اگه مردی منتشر کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
این ترب!! تربچه نقلی است و پیاده نظام سبزی‌های عرزشی مفتخور بی خاصیت!!! رویداد منتشر بفرما!!!
خانه پدری۲
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
1
4
این طالبی الدنگ با تمسخر قاعدگی خانم ها،
علنا داره به خدا و آفرینش توهین می کنه
فقط یک بی... می تونه فیزیولوژی یک بانو رو تمسخر کنه
آخه ...! مادر خودت هم یائسه است
بیچاره زنان خانواده این ... صفت،
که این ...ضد زن و خدا رو تحمل می کنن
به نظرم خود این طالبی یک کیس روانی خیلی خوب برای سوژه یک فیلمه
آقای کیانوش عیاری امیدوارم فیلم خوبی از عقده های روانی ابوالقاسم طالبی بسازه
آقای عیاری عزیز ! ما منتظر فیلم «خانه پدری۲» شما هستیم
با سوژه یک مرد روانی به اسم ابوالقاسم طالبی
که حتی به مادر یائسه خودش هم رحم نکرد
خنده احمقانه بهروز افخمی در تایید طالبی ثابت کرد اون هم
در ...کم از طالبی نداره
پاسخ ها
احد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
چرا نگو

حرفو با کجات گوش میکنی؟

هاع؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان